رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Drex

عضو
  • تعداد ارسال ها

    105
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Drex

  1. Drex

    دوستان ما که به جایی نرسیدیم

    فهمیدم چیزی نیاز نیس بگی
  2. Drex

    گزارش اعضا

    عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: من درخواست تاکسی دادم و ایشون من رو سوار کردن و تقریبا پنجاه متر من رو نزدیک به مقصد کردن بعد از بازی خارج شدن و من رو به امان خدا ول کردند • شاهد ها: خداوند • مدرک/عکس یا فیلم:
  3. Drex

    اولین فکشن رو کی پاس کرد؟

    ابول ما که میدونیم
  4. Drex

    مسی یا رونالدو؟

    ایول
  5. Drex

    روزگار از کی خراب شد؟

    منو میگی؟
  6. Drex

    دوستان ما که به جایی نرسیدیم

    چشم داداش آخه داداش چقدر
  7. دعاش میکنم ولی با عصبانیت
  8. ما که کلاهبرداری تو کارمون نیست
  9. Drex

    ماشین زمان

    ها؟
  10. Drex

    دوستان ما که به جایی نرسیدیم

    امیدوارم همه به خواسته هاتون برسید ما که نرسیدیم
  11. ایول
  12. Drex

    اقلیت تاکسی یا مدرسه دخترانه؟

    میگی تاکسی بعد میگی متوسط؟
  13. Drex

    بهترین ادمین؟

    همه ادمین ها خوب نیستن
  14. Drex

    بنازم بچه های غیور اسپان😂

    غیور و نیستم اما تا جایی که دیدم دختر نمان
  15. Drex

    Cnn جدید یا قدیم؟

    قدیم پسر
  16. Drex

    اقلیت تاکسی یا مدرسه دخترانه؟

    اولن که جفتش ولی دختر؟ اقلیت پول توشه دختر چی توشه؟
  17. Drex

    روزگار از کی خراب شد؟

    حاجی یک دقیقه فکر کن بزرگ شدیم اما هیچی نشدیم مشتی این خیلی بده چی داشتیم که خراب کردیم؟؟؟ ایول داداش
  18. تو دهات شما کار چیز بدیه؟
  19. Drex

    کدوم هلپر تازه به دوران رسیدس؟

    اگر منظورت منم که این اک فروم من ۱۰۰ بار پرید
  20. Drex

    کدوم هلپر تازه به دوران رسیدس؟

    نمیدونم شما بگید
  21. @Roozbeh داداشمی
  22. Drex

    روزگار از کی خراب شد؟

    اره والا اره داش
  23. Drex

    اولین فکشن رو کی پاس کرد؟

    رضا کیه پسر
  24. Drex

    علم یا ثروت

    داداش چقدر بیکاری مشتی ما یک جواب خواستیم ولی قشنگ بود مشتی ایول
  25. Drex

    دارن میزننن

    عزیزان از الان دنبال فیلتر شکن باشید اگه چند نفری مثل ما بای بدن کسایی بیان که تابستون شده گوشی رو از باباشون گرفتن؟ داداش چی تموم شد تازه داره شروع میشه
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...