رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Glorya

ادمین بازی
  • تعداد ارسال ها

    61
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Glorya

  1. Glorya

    همایش ماشین

    با سلام دوست عزیز! از نظر بنده تاریخ برگزاری همایش 2026/6/26 ساعت 21:00 تا 21:30 در کوه SF در مکان گرفتن eydi / بر گزار شود هم مکان خوب و ساکتی هست و هم موزاحم نیست
  2. سلام! حاجی خیلی سخته نمی شه #00ff00نمیشه یکی بگه لطفاً!!!
  3. Glorya

    Point

    ❤️
  4. Glorya

    Point

    با سلام و درود! یک سوال ؟ چطوری رنگی تایپ کنم؟
  5. حاجی من به یکی. 1.6k دراگ دادم خیلی خوشحال شد . منم حس خوبی بهم دست داد!
  6. Glorya

    اکانت بدون شماره برای فروش

    با سلام نیک نیم ندارید؟
  7. Glorya

    فروش اکانت و نیک نیم

    سلام و درود! قیمت
  8. Glorya

    فروش اکانت و نیک نیم

    با سلام و درود! هر نیک نیم ی که خفن باشه رو pm بده خریدارم
  9. Glorya

    بهترین کیه؟

    @Ali @Exit @Sajjad @Kamyab @ZeRoX @andiya @AmoReza @Syd @GodOfSniper @Dorod @FeLan @Terible @Roozbeh @EnDWaY همتون عالی هستین ❤️ بیشتر دیگه هم هستن ولی حال ندارم بنویسم 🤣
  10. Glorya

    زیبا تریم فرد سرور کیه ؟

    @Exit با صدای Gigachad @Sajjad با صدای sigma تور @Ali فقط صداشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش
  11. Glorya

    Kick کردن بی دلیل از ایونت - Glorya

    درود ادمین جان این فقط عکسی که کیک شده بود را فرستاده است و عکسی که برده بود را نفرستاده است winner ما این نبوده و الان مدرک توی اون گوشیم است که فعلا در دسترس نیستش و ایشون چون من مدارک را داخل اون گوشیم بوده است و اون گوشیم خراب شده است را ندارم ولی به احتمال زیاد فکر کنم DC شده بود و من کیکش دادم
  12. Glorya

    شارژ گوشیتون چنده

    17
  13. Glorya

    تمرین هک راب بیز و راب بانک

    عالیه
  14. Glorya

    فروش اکانت و نیک نیم

    با سلام و درود! اکانت بدون شماره شما را خریداریم pm دهید با سلام و درود! نیک نیم 👇برای فروش SOOG=غم ALna = اسم قیمت ✓ توافقی
  15. Glorya

    فروش اکانت و نیک نیم

    سلام و درود! اکانت بدون (شماره) شما را خریدارم!! Pm دهید
  16. Glorya

    انیمه مورد علاقتون چیه؟

    انیمه نمی بینم 😎 :my Account
  17. ما که با تاکسی میریم اینور .و اونور 😂 I am esfahani 😂 :my Account
  18. Glorya

    آرساکیا یا مهد کودک؟

    ضد درصد مهد کودک چون کل بچه سال های ایران arsacia دارن بازی می کنن 😂
  19. Glorya

    The Server is full

    من که دلم براش تنگ میشه چون ساعت ها با اون می گذروندم . 😂 ...The server is full . Retryng
  20. Glorya

    بهترین لیدر و بد ترین

    بدترین لیدر وجود ندارد . همه لیدر ها بهترین هستن ❤️
  21. من که دیگه اون موقع سکته رو می زدم چون cop میاد پارم می کنه و 1:40:00 می افتم jail 😂
  22. فوتبال 🏈 بوکس 🥊
  23. Glorya

    بوکس یا رزمی؟

    بوکس 🥊
  24. فوتبال
  25. Glorya

    داداش حالمون خرابه...🔥

    🫂🥲
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...