فرم:
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: -
• توضیحات: آقا سلام عرض ادب
ما تو زندان بودیم یارو فحاشی کرد منم فحاشی با ویس کردم آقا پارسا مجازات کرد که درست
ولی چرا فقط من باید مجازات بشم چرا نباید شخصی که فحاشی کرده مجازات باشه
ریک مشخصه اونم داره فحاشی میکنه مجازات نمیکنه فقط منو مجازات میکنه
• مدارک (فیلم یا عکس): ریکی که شخص حسین فحاشی کرد و فحاشی کردم
اینم شاتی که فقط منو میوت کرده