رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Katashi

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    128
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Katashi

  1. Katashi

    عملکرده اشتباه / Parsa

    نه بزار ساده توضیح بدم فحاشی من با آقای حسین ۲ طرف بوده من و مجازات کردی آقای حسین رو مجازات نکردی بابت فحاشی
  2. Katashi

    عملکرده اشتباه / Parsa

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: آقا سلام عرض ادب ما تو زندان بودیم یارو فحاشی کرد منم فحاشی با ویس کردم آقا پارسا مجازات کرد که درست ولی چرا فقط من باید مجازات بشم چرا نباید شخصی که فحاشی کرده مجازات باشه ریک مشخصه اونم داره فحاشی می‌کنه مجازات نمیکنه فقط منو مجازات میکنه • مدارک (فیلم یا عکس): ریکی که شخص حسین فحاشی کرد و فحاشی کردم اینم شاتی که فقط منو میوت کرده
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...