رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

LiaQat

عضو
  • تعداد ارسال ها

    104
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط LiaQat

  1. LiaQat

    اولین کلنی که رفتین چی بود؟

    L3T بعدش GT
  2. LiaQat

    دوست پولدارت رو تگ کن❤️👍

    رفیق ندارم 🗿
  3. LiaQat

    Rob

    (موافقم+)
  4. حس خفنی بود اول اومد تو سرور اسپان رو دیدم گفتم چقدر ماشین داشتم خودم نمیدونستم 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  5. تنها تنها تنها بعضی موقع برو بچ هستن
  6. LiaQat

    اوضاع نظامی گارد ملی سرور!

    توضیحات بدرد بوخور ممنون از وقتی که گزاشتی واسه تایپ کردن این همه جمله 🫡
  7. LiaQat

    جوک | قرعه کشی

    زنه به شوهرش میگه: چرا قبل از ازدواج نگفتی اینقد فقیر و بی چیزی شوهره میگه: من که گفتم جز تو کسیو ندارم دم عابر بانك يارو با سوييچِ ماشينش دكمه ها رو ميزد گفتم: دمش گرم رعايت ميكنه كرونا نگيره بعد همونو كرد توى گوشش شروع كرد به چرخوندن درآورد ماليد به كُتش ‏یه بار با بابام درددل می کردم گفتم «از خودم بدم میاد» . . . گفت «حالا فکر کن ما چی می کشیم» هیتلر گفت مردها 6 ساعت میخوابند زنها 7 ساعت میخوابند احمق ها 8 ساعت میخوابند! شکر خدا که درباره اونایی که 12 ساعت میخوابن چیزی نگفته عمم پست گذاشته: آدم داغون از اول داغون نبوده عزیز داغونش کردن آدم آرومم همینطور! آدم عصبی هم همینطور مامانمم زیرش کامنت گذاشته: ولی آدم بیشعور از اولش بیشعور بوده یه بار ندای درونم گفتم:" پسر تو قیافت هیچ نقصی نداره، خودتو باور داشته باش ک چهرت زیباست". همون موقع اتفاقی از جلو آینه رد شدمو الان ۲۰سالی هست ک دیگه ندای درونم روش نمیشه حرف بزنه چرا مردا عینک آفتابی میزنن ؟ . . . ۷% : بخاطر نور خورشید ۲۳% : بخاطر اینکه ظاهر باحالی داشته باشن ۷۰% : نمیخوان بقیه بدوونن دارن به کجا نگاه میکنن بلند ترین صداها: 1- صدای بلندگو کنسرت ها 2- صدای شلیک گلوله 3- صدای وال دریایی 4- صدای موشک شاتل فضایی 5- صدای کلیپایی که بابام با گوشیش میبینه دوستم پدرش فوت شده بود دیدمش هول شدم بش گفتم ناراحت نباش رفیق از کجا میدونی بابات بوده اصن گفت ممد گمشو برو خرماتو بخور یادش بخیر یه زمانی میخواستن به یکی بگن خیلی میخوانش و براش هر کاری میکنن میگفتن سرتا پاهات رو طلا می گیرم الان چی باید بگن میبرمت طلا فروشی نگاه کنی زنه گریه میکرد. شوهرش اومد گفت چته؟ چرا گریه و زاری میکنی ؟ مادرش گفت:چه انتظار داری از زنی که طلاقش دادی؟! شوهره گفت : کی طلاقش دادم ؟ مادرش گفت : پیام براش فرستادی که تو را طلاق دادم ! شوهره گفت : من از صبح گوشیمو گم کردم، شاید همونی که گوشیمو پیدا کرده پیام فرستاده ، گوشیتو بده بش زنگ بزنم . زنگ زد به گوشیش بش گفت تو پیام فرستادی که زنم رو طلاق دادی ؟! دزد گفت : بله از صبح تا حالا مخمو خورده ، پیام داده گوجه بخر، خیار بخر ، سبزی بخر، اونو بخر ، اینو بخر ، خواهرت اینجوریه ، مادرت اینجوری گفت ، بابات اونجوری گفت و ... من هم بجات طلاقش دادم و راحتت کردم صاحب گوشی به دزد گفت : گوشیم حلالت من آزارم به مورچه هم نمیرسه! البته چرا یکم میرسه! کوچیک که بودم مورچه ها رو مینداختم تو آب بعد براشون پوست تخمه میریختم تا خودشونو نجات بدن اما توبه کردم یارو تو خیابون بدو بدو اومد سمتم یقه مو گرفت گفت: مرتیکه با زن من چیکار داری؟ منم هنگ کرده بودم گفتم هیچی به خدا گفت: نمی تونی هم کاری داشته باشی! چون من اصلا زن ندارم! بعد یه کم مثل اسب خندید رفت بعد میگن تحریم ها هیچ اثری رو مردم نداشته
  8. LiaQat

    بدترین راننده در آرساکیا

    😂🤣 حتما دوست عزیز
  9. LiaQat

    اولین شغلی که رفتین چی بود؟

    اول اتوبوس بود فکر کنم بعدش فارم ۲
  10. LiaQat

    موادب ترین پلیر ارساکیا کیه؟

    همه با ادبن اما تو خلوت خودشون 😎 بره بده 🏍️
  11. (( عجیب جذاب خواندنی کمی ارامش بخش )) از طرز تایپ کردنت خوشم اومد به ۳ ساعت اینا وقت گزاشتی فکر کنم خیلی زیاد بود 😅🫡
  12. LiaQat

    نِتا داره وصل میشه،نظرت چیه؟

    بلاخره با وصل شدن نتا سرور ارساکیا خالی شد مگه نتا وصل نیست؟ چرا فیلتر شکنای من کار نمی کنه عجیبه 😐🧐
  13. اگ بالا رو بخونی چند نفرو تگ کردم ولی خوب خیانت کردن هی... الان فقط خودمم و خودم 😎 ((زندگی بدون رفیق))
  14. LiaQat

    بیشترین روزی که بن شدی

    بخاطر توهین به ادمین ۳ روز بعد بخاطر چیت ۳۰
  15. هیچکس 🫡😅
  16. LiaQat

    قد خودت بگو

    1.9
  17. LiaQat

    پراید یا کامپیوتر

    پراید اگ کسی گفت چرا؟ پرایدی که الان پولش خدا تومن زده بالا رو میگیری میفروشیش با پولش چنتا کامپیوتر میگیری یه گیم نت را میندازی 😁 اکا نه پول بابایی میرسه نه خودم که مغازه اجاره کنم اما پراید بگیری بفروشی پولش بگیری لازم میشه 😅
  18. اسم فکشن هم بگین
  19. منتظر جوابتون هستم 🙂
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...