رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

LiaQat

عضو
  • تعداد ارسال ها

    104
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط LiaQat

  1. LiaQat

    تا حالا از من بدی دیدی؟

    تا حالا پیشم نبودی بدی ببینم ادرس بده بیام شاید چیزای بد تر از بد دیدم 🤌😅
  2. اولش یکم میرم پیش رفیقام چسی میام بعد مازارم دکور بعد از ۱ ماه سلش میدم
  3. LiaQat

    کسی هست که منو بشناسه ؟ 😐

    عزیز دوست پسرش ببینه فقط ... وای وای از این ادمای معمولی هم که نیست لامصب هاستره
  4. LiaQat

    دهکده میم|tondbad #2

    مثل همیشه علی فقط این دفعه یکم تایم بیشتر کن
  5. LiaQat

    بی (ادب) ترین (پسر) ارساکیا کیه؟

    پسر بی ادبم داریم مگه؟ هرچی باشه از دخترا با ادب تریم 🤌🫡
  6. LiaQat

    وقتی بیکار باشی چی میچسبه؟

    Red Winston
  7. LiaQat

    اوج صمیمیت

    زن و مرد قاطیه؟ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  8. LiaQat

    دوست دخترتو تگش کن.

    وقتی میان که ببینن چیزی بهشون میرسه مثلا همسایمون بود اومد اینفمو گرفت رفت دختر خوب پیدا نمیشه که
  9. LiaQat

    معروف ترین پلیر ارساکیا کیه؟

    @Sajjad @Kamyab @Ali @Slap @ZeRoX
  10. LiaQat

    تا حالا شده بمیری

    هی... ترک کرد خیانت کرد از پشت خنجر زد رفیق ۱ سالشو ترجیح داد به یه دختر ۱ ماهه ه‍ـــــــــــــــــی😔 ربطی به این سواله نداشت ولی خوب خواستم یچی بگم فقط 🫡😅
  11. LiaQat

    لامبو نخر نمی صرفه

    والا HP که به مو بنده بیمشم که ۲۰۰ک اصلان نمیصرفه اما اگ پولدار باشی رفیق ادمین داشته باشی یکی میگیری به ادمینه میگی TP کنه لامبور رو تو house بزاره واس خشگلی
  12. LiaQat

    نظرتون راجبع گانری من :)

    وقتی ویدیو ای نزاشتی چرا باید نظر بدیم 😐
  13. LiaQat

    فقط چای

    بنازم کیبوردو
  14. LiaQat

    از چی میترسی؟!

    از تلیق شدن در ارساکیا که هرچی خرج بازی کردم بره به باد
  15. LiaQat

    بی (ادب) ترین (دختر) ارساکیا کیه؟

    دختر؟ زیادن تگ نمیکنم خیلیه کل سرور بجز یک نفر اونم تگ نمیکنم
  16. بهترین کار میرفتم میزاشتم CNN بعضیا ببینن تگشون نمیکنم
  17. LiaQat

    بهترین لیدر و بد ترین

    قلب منی با اینکه هربار بت کال دادم گفتم بیا ازم تست بگیر گفتی اولویت بالایی هی... 🫡😐
  18. LiaQat

    بهترین لیدر و بد ترین

    فقط @NothingLeft leader faction medic
  19. اینا مگ جزو کیوست های هالوین نبود که باید ۱۰ جنازه رو پیدا میکردی؟
  20. @Ali این چه کاریه کردی 🤣
  21. بهترین کار و اسون ترین راه اینه که نه بفهمی با کسی رابطه داره نه خودت وارد رابطه بشی ((#دخترا همشون مثل همن)) با یکی وارد رابطه میشن کل داراییشو ازش میگیرن بعد میای میبینی از ادفرنداش پاکت کرده
  22. LiaQat

    6locc 6a6y

    حال نکردم 🫡😎
  23. LiaQat

    نظرت در مورد من [AghaTommy]

    هر موقع دیدمت نظرمو بت میگم
  24. LiaQat

    فکشن مورد علاقه شما چیه

    Medic TTC school instructors
  25. LiaQat

    با این گلد ها چیکارکنم؟

    هردو ۱۹۰ رو گیفت کارت بگیر ۹۳ هم گیفت کارت بعد بیا تو بازی به LiaQat کال بده بگو داداش برا تولدت میخام بت کادو بدم
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...