هی... ترک کرد خیانت کرد از پشت خنجر زد رفیق ۱ سالشو ترجیح داد به یه دختر ۱ ماهه هـــــــــــــــــی😔
ربطی به این سواله نداشت ولی خوب خواستم یچی بگم فقط 🫡😅
والا HP که به مو بنده بیمشم که ۲۰۰ک اصلان نمیصرفه اما اگ پولدار باشی رفیق ادمین داشته باشی یکی میگیری به ادمینه میگی TP کنه لامبور رو تو house بزاره واس خشگلی
بهترین کار و اسون ترین راه اینه که نه بفهمی با کسی رابطه داره نه خودت وارد رابطه بشی
((#دخترا همشون مثل همن))
با یکی وارد رابطه میشن کل داراییشو ازش میگیرن بعد میای میبینی از ادفرنداش پاکت کرده