فرم:
عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: -
توضیحات: با سلام و درود خدمت تمامیه اعضای تیم ادمینی
بنده یک شب عادی مثل هر شب بعد از پایان Event رفتم و خوابیدم در تاریخ 2026/05/16 22:34:26 اگر اشتباه نکرده باشم و صبح که اومدم با کلی امید برای روز تست وقتی رو اکانت اومدم لاگین کنم دیدم که بله آقای @Kamyab بنده رو به دلیل "Contact Manager" در ساعت 2026-05-17 02:09:18 برای همیشه تعلیق کردن و این معنی رو فهمیدم که باید برم و تیکت بدم تا ببینم موضوع چیه چه موضوعی که من خودم خبر ندارم
و آنقدر هم از خودم مطمئن بودم چون میخواستم به تیم هلپری آرساکیا بپیوندم و نباید مرتکب به جرمی میشدم و از یک قسمت دیگه کلی تایم زده بودم برای دسته ویژه که الان هم نوبت تست ام هست ولی خب
و بعد از گذشت از این موضوع ها سری رفتم تیکت دادم به بخش ارتباط با منیجر یا مدیریت اما الان میتونم بگم ۳ روزه گذشته و جناب آقای @Sajjad به اون تیکت پاسخی فرستادن و گفتن: بنده هیچ اطلاعی ندارم که چرا شما تعلیق شدین و باید منتظر بمانید تا آقای Kamyab پاسخ شما رو بدهد و من سپس صبر کردم و دیشب یک وضعیتی رو برای آقای Kamyab فرستادم جواب اون رو داد ولی نگفت دلیل تعلیق منو و جواب تیکت رو هم نداده و من دسته ویژه که براش زحمت کشیدم و هلپری بخصوص من دائمن بخاطر شانس خوبم نمیتونم هلپر بشم آنقدر من بدبختم و اکانتم هم معلوم نیست به چه دلیلی تعلیق شده🙂
من همچنان منتظر پاسخ شما دوستان میمونم لطفا اکانت من رو آنبن و اگر مرتکب به جرمی شدم بگید حداقل بدونم ممنون.
#در_حق_PeyGir_ناحقی_شده
مدارک (فیلم یا عکس): UCP PeyGir و مدارک Kamyab بر علیه من