رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Vidator

عضو
  • تعداد ارسال ها

    144
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Vidator

  1. با تشکر @PeyGir بسته شود.
  2. Vidator

    درخواست گرافیکی | آواتار

    - موضوع: عکس پروفایل یا آواتار - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند): - نوشته روی عکس: Vidator - توضیحات بیشتر: یه بنز CLS500 رخ از جلو و بک گراند بنز یه نوشته از پشت باشه خفن بنویسه Vidator رنگ بنز سفید باشه
  3. درود جناب آقای @PaND در صورت رضایت بنده را تگ کنید و سپس "بسته شود" را بنویسید.
  4. منتظر هستم که همتون بگید من خودم داخل News Reporter بود
  5. فرم: عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - توضیحات: با سلام و درود خدمت تمامیه اعضای تیم ادمینی بنده یک شب عادی مثل هر شب بعد از پایان Event رفتم و خوابیدم در تاریخ 2026/05/16 22:34:26 اگر اشتباه نکرده باشم و صبح که اومدم با کلی امید برای روز تست وقتی رو اکانت اومدم لاگین کنم دیدم که بله آقای @Kamyab بنده رو به دلیل "Contact Manager" در ساعت 2026-05-17 02:09:18 برای همیشه تعلیق کردن و این معنی رو فهمیدم که باید برم و تیکت بدم تا ببینم موضوع چیه چه موضوعی که من خودم خبر ندارم و آنقدر هم از خودم مطمئن بودم چون میخواستم به تیم هلپری آرساکیا بپیوندم و نباید مرتکب به جرمی میشدم و از یک قسمت دیگه کلی تایم زده بودم برای دسته ویژه که الان هم نوبت تست ام هست ولی خب و بعد از گذشت از این موضوع ها سری رفتم تیکت دادم به بخش ارتباط با منیجر یا مدیریت اما الان میتونم بگم ۳ روزه گذشته و جناب آقای @Sajjad به اون تیکت پاسخی فرستادن و گفتن: بنده هیچ اطلاعی ندارم که چرا شما تعلیق شدین و باید منتظر بمانید تا آقای Kamyab پاسخ شما رو بدهد و من سپس صبر کردم و دیشب یک وضعیتی رو برای آقای Kamyab فرستادم جواب اون رو داد ولی نگفت دلیل تعلیق منو و جواب تیکت رو هم نداده و من دسته ویژه که براش زحمت کشیدم و هلپری بخصوص من دائمن بخاطر شانس خوبم نمیتونم هلپر بشم آنقدر من بدبختم و اکانتم هم معلوم نیست به چه دلیلی تعلیق شده🙂 من همچنان منتظر پاسخ شما دوستان می‌مونم لطفا اکانت من رو آنبن و اگر مرتکب به جرمی شدم بگید حداقل بدونم ممنون. #در_حق_PeyGir_ناحقی_شده مدارک (فیلم یا عکس): UCP PeyGir و مدارک Kamyab بر علیه من
  6. Vidator

    PeyGir MeMe Part 2

    سلام سلام به پارت دوم PeyGir میم خوش آمدید. متأسفانه پارت ۱ حمایت آنچنانی نشد و دوست داشتم پارت ۲ رو قرار بدم که اگر حمایت به اندازه کافی بود پارت ۳ هم بزارم ولی اگر آنچنان نبود دیگه نزاریم📿👋 و یک موضوع دیگه اینه که بخاطر شانس خوبم اکانت فروم اصلیم بن شده و نمیتونم اونجا قرار بدم. Part 2 Part 1 سوژه هایی که در این میم ازشون استفاده شده: @RaiZeR @AngeI @Kamyab @Farab @Ali @Karim @StormRage و خودم از یکسری عزیزان هم باید دعوت کنیم: @Lucka @TheAbolfazl @TheVisage @Varagh @RealFarzad @Nigga @MooN @SFC @Slap @Pooriya @Epstein @Chris @Scorpro @KnoT @RealBLF @Meht @Movement @Tiem @Tohi @Foz @Tondbad @KaRin @Karim @Semtex @Saleh @KinGmT @FRIX @Bold @EmamZaman @EmEmGametr @EmamZamanAJ @Vinak @Fayez @Azure @AliQooF @Shemr @S1TAKO @DoNaLd @LOPY @SAITO @iAdwin @pe3a @Vintus @McQueen @StormRage @Peak @AbbasMZ @Meli @Carlos @207 @AmoReza @Ting @SaySeti @DawN @ZakharAsli @CareLess @LaJBaZ @DaTiS @DayiMehran @AmirMehdi @AmirMahdi @irani @Iranian @iEslaM @SaDaFi @ELM @Wise @Peak @Haadi @TriBoss @TricKsteR @Terible @Sajjad @Dea @RedDragon @DerDevil @Arta @Morad @ZeRoX @Arda @Ezi @Mute @Expat @AliExpert @AirGod @HaajAqA @Tijay @DrDep @MamadSaleh @Sazo @Mobiina @GamBroN @Williams @ParsaKenzo @ARMiiN @RadYab @Parsi @Daddy @Nokhodi @Mehrab @Radow @JESI @andiya @Rond @hamiid @DeeR @Arnold @Salvage @PaKaR @Habs @arya @WiZaRD @Y4S @What @Wine @PeToS @Noted @LoDBorK @iBehzad @POrAnG @BuleOut @BIACK @Builder @SAAD @Cube @CheRy @FaiL @Wandy @ReaLGod @Roz @Yass @KaTa @AmNiaTProPlasUltraMaxBest @Zoolbia @sHaFaQ @VEZE @Sandy @AliAkOmA @KarDorost @karma @Allah @GOAT @Goji @Martyn @Ara @Palp @AlBeRT @Arash @RaSaM @ELN @CoMBo @Khast @daiya @MalikeTh @Sistani @Barq @Pretty @kord @LORD @NoSpread @Shifo @ShibeMarG @AdlerShilang @hate @FleuR @AghaHitman @Alef @Winner @Winter @New @TheArshiya @Omid @Bavafa @Syd @Mehr @Mehrdad @KoM @Hemoso @Hushang @FeLan @NalenGi @Ghafas @QaFaS @QaFeL @PabloEscobar و بقیه دوستان...
  7. - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: شما با دستور /Fall 2 می‌روید به زیر آب و میتونید با دستور Smoke + /Usedrugs/ می‌تونید در عمق آب Heal خود را پر کنید. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): نیازی نیست میتونید امتحان کنید. - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): ۱-شما میرید نزدیک یا لب آب. ۲-چندین بار با دستور /Fall 2 به عمق آب می‌روید. ۳-وقتی به عمق آب رسیدین /Smoke می‌زنید و بعد از آن /Usedrugs میکنید و می‌بینید که زیر آب میتونید این عمل رو انجام دهید. (نکته: با دستور /Fall 2 تا یک عمق قابل توجه میتونید برید زیر آب)
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...