-
تعداد ارسال ها
144 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
نوع محتوا
نمایه ها
تالارهای گفتگو
ثبت نام ها
فروشگاه
وبلاگها
تقویم
تمامی مطالب نوشته شده توسط Vidator
-
با تشکر @PeyGir بسته شود.
-
- موضوع: عکس پروفایل یا آواتار - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند): - نوشته روی عکس: Vidator - توضیحات بیشتر: یه بنز CLS500 رخ از جلو و بک گراند بنز یه نوشته از پشت باشه خفن بنویسه Vidator رنگ بنز سفید باشه
-
درود جناب آقای @PaND در صورت رضایت بنده را تگ کنید و سپس "بسته شود" را بنویسید.
-
در صورت رضایت بنده رو تگ کنید و بسته شود رو نویسید...
-
سلام و درود خدمت شما @RealCR7 بنده طبق گفته های شما طرحی آماده کردم که امیدوارم خوشتون بیاد... در صورت رضایت بنده را تگ و سپس "بسته شود" را بنویسید.
-
با سلام و خسته نباشید خدمت شما @RealMobin طرح مورد نظر شما آماده شد امیدوارم نظرتان را جلب کرده باشد و خوشتان بیاد. نوار امضا در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید. روز خوبی داشته باشید.
-
این مورد باگ نیست معمولا برای رنگ کردن هلیکوپتر ها استفاده میشه
-
متن امضا در صورت رضایت بنده را تگ کنید و "بسته شود" را بنویسید
-
@Daryan صبور باشید... سلام و درود خدمت شما @Daryan بنده چند تا طرح درست کردم که امیدوارم خوشتون بیاد در صورت رضایت بنده را تگ کنید و کلمه "بسته شود" را بنویسید اگر طرح بنده نظرتان را جلب نکرد میتوانید بگویید تا بنده طبق گفته های خودتون طرح رو کامل و زیبا بسازم اما طرح مورد نظرتون رو باید به صورت کامل توضیح دهید. ممنون.
-
درود و خسته نباشید خدمت شما @NeverLess طرح مورد نظر شما آماده شد نوار امضا در صورت رضایت بنده را تگ کنید و سپس کلمه "بسته شود" را بنویسید. ممنون.
-
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما @Daryan نوار امضایی که خواستید آماده هست در صورت رضایت بنده را تگ کنید و سپس کلمه "بسته شود" را بنویسید نوار امضا اگر تغییری خواستید حتما بگویید ممنون درود مجدد آقای @Daryan نوار امضا دوم هم درست کردم هر کدوم خوشتون اومد میتوانید استفاده کنید. نوار امضا۲
-
درود خدمت آقای @Deni طبق گفته های شما و سلیقه خودم که میدونم چندان خوب نیست! اما طرح مورد نظر شما را طراحی کردم Click در صورت رضایت بنده رو تگ کنید و کلمه "بسته شود" رو بنويسيد. ممنون.
-
بله اگر میشه بیشتر توضیح بدین ممنون میشم
-
درود اگر میشه بیشتر توضیح دهید... تا بنده درخواست شما رو به دلخواه خودتون طرح کنم.
-
سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما @CADE طرح شما به صورت خیلی زیبا طراحی شد و در صورت رضایت بنده را تگ کنید ممنون Click
-
اگر از نظر مالی بی دغدغه بودید، پولتان را بیشتر صرف چه چیزی میکردید؟
Vidator پاسخی برای Kamyab ارسال کرد در موضوع : گفتگوی آزاد
۱-در دنیای واقعی: یه PC جمع میکردم یه خونه نقلی میخردیم و خرج اضافه نمیکردم استریم بی دغدغه ۲-در دنیای آرساکیا: هر چقدر که میتونستم Flash میخردیم یه House میخردیم که این Flash ها رو بتونم به طور خیلی زیبا پارک کنم -
بیشترین تایمی که تو فکشن بودید ، داخل چه فکشنی بود؟
Vidator پاسخی ارسال کرد برای یک موضوع در کاربر برتر ماه
منتظر هستم که همتون بگید من خودم داخل News Reporter بود -
سلام و درود خدمت آقای @Kamyab خوب هستید؟ بریم سراغ سوالات: اسم گربهت چیه؟ چند سالشه؟ خودت چند سالته؟ گربهت رو چند تا دوست داری؟ گربهت رو از کجا خریدی؟ گربهت یا آرساکیا؟ چقدر هر ماه هزینه میکنی برای گربهت؟ با @Ali چند ساله رفیقی؟ چرا من رو تعلیق دادی؟ هدف چی بود از تعلیق من؟ چرا تیکت ام رو جواب نمیدی؟ PC یا Android? نظرت درباره این که گربهت رو با ۱۰ تا ۱۹۰کی گلد آرساکیا عوض کنی چیه؟ از CNN LV راضی هستی؟ کمیاب یا کامیاب؟ اسم ماشینت رو واقعیت؟ چه ماشینی دوست داری؟ اگه برمیگشتی به ۲۰۱۴ چکار میکردی؟ شغلت تو واقعیت چیه؟ میشه من رو زود تر آنبن کنی؟ دوست داشتی ۶ ساله میموندی؟ ( یعنی بزرگ نمیشودی؟) چه ورزشی دوست داری؟ بهترین پلیر آرساکیا؟ ( باید حداقل ۳ نفر بگی ) امیدوارم که سوال هام واضح و خوب باشه و خوشحال میشم جواب بدی!
- 23 پاسخ
-
- 1
-
-
فرم: عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - توضیحات: با سلام و درود خدمت تمامیه اعضای تیم ادمینی بنده یک شب عادی مثل هر شب بعد از پایان Event رفتم و خوابیدم در تاریخ 2026/05/16 22:34:26 اگر اشتباه نکرده باشم و صبح که اومدم با کلی امید برای روز تست وقتی رو اکانت اومدم لاگین کنم دیدم که بله آقای @Kamyab بنده رو به دلیل "Contact Manager" در ساعت 2026-05-17 02:09:18 برای همیشه تعلیق کردن و این معنی رو فهمیدم که باید برم و تیکت بدم تا ببینم موضوع چیه چه موضوعی که من خودم خبر ندارم و آنقدر هم از خودم مطمئن بودم چون میخواستم به تیم هلپری آرساکیا بپیوندم و نباید مرتکب به جرمی میشدم و از یک قسمت دیگه کلی تایم زده بودم برای دسته ویژه که الان هم نوبت تست ام هست ولی خب و بعد از گذشت از این موضوع ها سری رفتم تیکت دادم به بخش ارتباط با منیجر یا مدیریت اما الان میتونم بگم ۳ روزه گذشته و جناب آقای @Sajjad به اون تیکت پاسخی فرستادن و گفتن: بنده هیچ اطلاعی ندارم که چرا شما تعلیق شدین و باید منتظر بمانید تا آقای Kamyab پاسخ شما رو بدهد و من سپس صبر کردم و دیشب یک وضعیتی رو برای آقای Kamyab فرستادم جواب اون رو داد ولی نگفت دلیل تعلیق منو و جواب تیکت رو هم نداده و من دسته ویژه که براش زحمت کشیدم و هلپری بخصوص من دائمن بخاطر شانس خوبم نمیتونم هلپر بشم آنقدر من بدبختم و اکانتم هم معلوم نیست به چه دلیلی تعلیق شده🙂 من همچنان منتظر پاسخ شما دوستان میمونم لطفا اکانت من رو آنبن و اگر مرتکب به جرمی شدم بگید حداقل بدونم ممنون. #در_حق_PeyGir_ناحقی_شده مدارک (فیلم یا عکس): UCP PeyGir و مدارک Kamyab بر علیه من
- 7 پاسخ
-
- 16
-
-
-
سلام سلام به پارت دوم PeyGir میم خوش آمدید. متأسفانه پارت ۱ حمایت آنچنانی نشد و دوست داشتم پارت ۲ رو قرار بدم که اگر حمایت به اندازه کافی بود پارت ۳ هم بزارم ولی اگر آنچنان نبود دیگه نزاریم📿👋 و یک موضوع دیگه اینه که بخاطر شانس خوبم اکانت فروم اصلیم بن شده و نمیتونم اونجا قرار بدم. Part 2 Part 1 سوژه هایی که در این میم ازشون استفاده شده: @RaiZeR @AngeI @Kamyab @Farab @Ali @Karim @StormRage و خودم از یکسری عزیزان هم باید دعوت کنیم: @Lucka @TheAbolfazl @TheVisage @Varagh @RealFarzad @Nigga @MooN @SFC @Slap @Pooriya @Epstein @Chris @Scorpro @KnoT @RealBLF @Meht @Movement @Tiem @Tohi @Foz @Tondbad @KaRin @Karim @Semtex @Saleh @KinGmT @FRIX @Bold @EmamZaman @EmEmGametr @EmamZamanAJ @Vinak @Fayez @Azure @AliQooF @Shemr @S1TAKO @DoNaLd @LOPY @SAITO @iAdwin @pe3a @Vintus @McQueen @StormRage @Peak @AbbasMZ @Meli @Carlos @207 @AmoReza @Ting @SaySeti @DawN @ZakharAsli @CareLess @LaJBaZ @DaTiS @DayiMehran @AmirMehdi @AmirMahdi @irani @Iranian @iEslaM @SaDaFi @ELM @Wise @Peak @Haadi @TriBoss @TricKsteR @Terible @Sajjad @Dea @RedDragon @DerDevil @Arta @Morad @ZeRoX @Arda @Ezi @Mute @Expat @AliExpert @AirGod @HaajAqA @Tijay @DrDep @MamadSaleh @Sazo @Mobiina @GamBroN @Williams @ParsaKenzo @ARMiiN @RadYab @Parsi @Daddy @Nokhodi @Mehrab @Radow @JESI @andiya @Rond @hamiid @DeeR @Arnold @Salvage @PaKaR @Habs @arya @WiZaRD @Y4S @What @Wine @PeToS @Noted @LoDBorK @iBehzad @POrAnG @BuleOut @BIACK @Builder @SAAD @Cube @CheRy @FaiL @Wandy @ReaLGod @Roz @Yass @KaTa @AmNiaTProPlasUltraMaxBest @Zoolbia @sHaFaQ @VEZE @Sandy @AliAkOmA @KarDorost @karma @Allah @GOAT @Goji @Martyn @Ara @Palp @AlBeRT @Arash @RaSaM @ELN @CoMBo @Khast @daiya @MalikeTh @Sistani @Barq @Pretty @kord @LORD @NoSpread @Shifo @ShibeMarG @AdlerShilang @hate @FleuR @AghaHitman @Alef @Winner @Winter @New @TheArshiya @Omid @Bavafa @Syd @Mehr @Mehrdad @KoM @Hemoso @Hushang @FeLan @NalenGi @Ghafas @QaFaS @QaFeL @PabloEscobar و بقیه دوستان...
- 44 پاسخ
-
- 3
-
-
- عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: شما با دستور /Fall 2 میروید به زیر آب و میتونید با دستور Smoke + /Usedrugs/ میتونید در عمق آب Heal خود را پر کنید. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): نیازی نیست میتونید امتحان کنید. - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): ۱-شما میرید نزدیک یا لب آب. ۲-چندین بار با دستور /Fall 2 به عمق آب میروید. ۳-وقتی به عمق آب رسیدین /Smoke میزنید و بعد از آن /Usedrugs میکنید و میبینید که زیر آب میتونید این عمل رو انجام دهید. (نکته: با دستور /Fall 2 تا یک عمق قابل توجه میتونید برید زیر آب)
-
کاربران آنلاین در این صفحه 0 کاربر
- هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
