رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Nexon

عضو
  • تعداد ارسال ها

    398
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Nexon

  1. Nexon

    Help me

    جلو کولر بشین ، تمام شد رفت
  2. اینارو باید بدی به رفیقای من بخونن 🤣🤣
  3. Nexon

    شاهکار

    عجب
  4. Nexon

    برای شما هم اتفاق افتاده؟

    ای خدا 😂
  5. Nexon

    بهترین هکر بانک سرور کیه ؟

    @Nexon
  6. 600-1007 نمیدونم خوبه یا نه ولی ۵ کی خرجش کردم
  7. بهترین روزام تو کلن RTG بود
  8. Nexon

    بیشترین روزی که بن شدی

    خیلی کمه 6 روز
  9. Nexon

    رفیق روز های سخت

    درود خدا بود
  10. Nexon

    توهین | glnar

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: ایشون در چت عمومی به بنده توهین کرد • مدارک (فیلم یا عکس):
  11. Nexon

    فحاشی | STAHERO

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: ایشون دو بار به بنده فحاشی درجه بالا کرده • مدارک (فیلم یا عکس): مدرک اول : https://up.20script.ir/do.php?filename=6922-InShot-20260527-234024498.mp4 مدرک دوم : https://up.20script.ir/do.php?filename=6922-InShot-20260527-232124099.mp4
  12. Nexon

    عملکرد اشتباه | Felan

    عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: اینجا نوشته بنده خودم رو در ۶ کلمه توصیف نکردم ولی بنده خودم را بیش از ۶ کلمه توصیف کردم و ایشون از عمد یا به اشتباه پست بنده را رد کرده • مدارک (فیلم یا عکس):
  13. Nexon

    با 4 ملیون چی بخریم ؟؟

    سلام دوستان بنظرتون با ۴ ملیون چکار کنم ؟؟
  14. Nexon

    خوش صدا تریم رفیقتو تگ کن 😂

    خودم رفیق خوش صدا ندارم همه بد صدا 😂😂
  15. با سلام ✨️ خودم اول بازی فکر میکردم بازی جالبی نیست و داستانش خیلی میتونه مسخره باشه ولی از همون مرحله اول جذب گرافیکش شدم و طی بازی فهمدیم فکری که تو اولین مرحله داشتم کاملا اشتباه و واقعا بازی خیلی خفنی هست و صحنه مرگ آرتور برای من خیلی ناراحت کننده بود . خوشحال میشم شماهم نظرتون راجب این بازی محشر بگید 🥰
  16. Nexon

    داداشتو این زیر تگ کن 🫠

    این زیر داداشت رو تگ کن بمال روش خودم : @omar @mahyar5656
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...