درود خدمت شما دوست عزیز @Masdud
طرح مورد نظر شما آماده شد
در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید و اگر تغییری نیاز بود حتما بگویید
پروفایل-آواتار
موفق باشید.
دوست عزیز شما نمیخوایید روی نوار نوشته ایی مثل Nicknema یا اسم خودتون باشه؟
من چیزی که فهمیدن رو درست کردم
در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید.
اما اگر نیازی به تغییر بود حتما بگو
اصلاحیه*
سلام و درود خدمت شما @STEINEL
طرح شما آماده شد.
امیدوارم از طرحی که بنده ساختم خوشتون بیاد...
آواتار
در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید.
موفق باشید.
ممنون بابت این که بنده را برای کار های گرافیکی خودتون صلاح دیدید
اما بنده در ساخت HUD مهارتی ندارم و ساختن آن برای بنده دشوار و نافراهم است
اما در کار های گرافیکی از جمله پروفایل ، نوار امضا در خدمت شما هستم.
با تشکر.
با سلام و خسته نباشید خدمت شما @SIAHDEL
طرح که گفتین با سلیقه بنده آماده شد
میدونم سلیقه خوبی ندارم اما در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید.
موفق باشید.
درود خدمت شما @LaMoeR
طرح مورد نظر شما آماده شد
اگر تغییری دوست داشتین بگویید اعمال کنم
اما در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید.
پروفایل