رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

PeyGir

عضو
  • تعداد ارسال ها

    379
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط PeyGir

  1. با سلام و خسته نباشید خدمت رياست اجرایی @Toofan این مورد پیگیری شده است بنده این شکایت رو با یک اکانت دیگه ثبت کردم اما الان مشکل حل شده و شکایتی ندارم میتوانید تاپیک رو ببندید. با تشکر از شما.
  2. درود ممنون که بنده را لایق این طرح دونستید اما بنده دیگر در عرصه "گرافیستی" فعالیت نمیکنم. موفق باشید.
  3. و به پایان رسید این دفتر...

     

    ما که رفتیم😂👋.

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 4
    2. Wuzi

      Wuzi

      Taligh - Contact Supervisor 

    3. PeyGir

      PeyGir

      داش اگه مثل من PeyGir باشی

      Unban میشی

      (من خیلی وقته unban شدم)

       

       

    4. PeyGir

      PeyGir

      راستی اون Contact Manager هست که رو اکانتم هست نه Contact Supervisor

  4. PeyGir

    فروش اکانت و نیک نیم

    نیک PeyGir برای فروش هم فروم و بازی
  5. اگر منظورتان گیف است که میتونم درست کنم. لطفا صبور باشید... این از درخواست طرح اول GIF در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید و اگر تغییری نیاز بود حتما بگویید اعمال کنم.
  6. درود فراوان خدمت شما @aryan0 طرح های مورد نظر شما آماده شد. در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید و اگر تغییری نیاز بود حتما بگویید. پروفایل-آواتار آواتار-پروفایل۲ پروفایل-آواتار۳ موفق باشید.
  7. درود خدمت شما خبرنگار ارجمند @TheTRex. طرح مورد نظر شما آماده شد. در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید و اگر تغییری نیاز بود حتما بگویید اعمال کنم . پروفایل-آواتار موفق باشید.
  8. نوار امضا یا آواتار توضیحات آواتار رو دادین و عنوان تاپیک رو نوار امضا! @ArthurMorgan این تاپیک مشکلی نداره؟
  9. الان اوکیه؟ در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید.
  10. دوست عزیز اگر نوار باریک بشه متنِ اسمتون قابل خواندن نیست و کمی زشت است و به این موضوع نمیشه گفت خلاقیت... حالا باز هم تغییر هاتون رو بگید ما حتما طرح مورد نظرتون رو آماده می‌کنیم. حالا باز هم بنده تلاش خودمو کردم تا یک طرحی بسازم که نظر شما رو جلب کنم! در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید. موفق باشید.
  11. PeyGir

    عادی ترین دروغ های فروشنده ها!

    حق +
  12. PeyGir

    حسرت چی به دلت موند؟

    یه بکس بامعرفت نون و نمک حالیشون باشه
  13. PeyGir

    چرا پلیرها کم شدن

    اینترنت آزاد شد
  14. PeyGir

    اولین ماشینتون چی بود؟

    سانرایس
  15. PeyGir

    آقا یه خاطره خنده دار دارم 🤣

    🤣😂
  16. بیدار میشم غذا میخورم میخوابم اون وسط هم یا تو فروم یا تو آرساکیا میچرخیم
  17. PeyGir

    فروش اکانت و نیک نیم

    اکانت لول +۸۰ خریدارم. بدون شماره سابقه بن نداشته باشه سابقه فکشن و استف هم داشته باشه عالیه
  18. PeyGir

    با ادب ترین فرد سرور کیه؟

    @ELM @Hydro @Farab
  19. درود خدمت شما @Rezio بنده طرح مورد نظر شما رو آماده کردم در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید و اگر تغییری نیاز بود حتما بگویید اعمال کنم. موفق باشید.
  20. درود خدمت شما دوست عزیز @Markel طرح مورد نظر شما آماده شد. در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید و اگر تغییری نیاز بود حتما بگویید اعمال کنم. موفق باشید.
  21. درود مجدد خدمت شما خانومِ @helia طرح مورد نظر شما آماده شد در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید و اگر تغییری نیاز بود حتما بگویید اعمال کنم. پروفایل-آواتار موفق باشید.
  22. درود خدمت شما خانومِ @helia طرح های مورد نظر شما آماده شد در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید و اگر تغییری نیاز بود حتما بگویید اعمال کنم موفق باشید.
  23. درود خدمت شما دوست عزیز @Masdud طرح مورد نظر شما آماده شد در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید و اگر تغییری نیاز بود حتما بگویید پروفایل-آواتار موفق باشید.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...