با سلام و خسته نباشید خدمت رياست اجرایی @Toofan
این مورد پیگیری شده است
بنده این شکایت رو با یک اکانت دیگه ثبت کردم
اما الان مشکل حل شده و شکایتی ندارم
میتوانید تاپیک رو ببندید.
با تشکر از شما.
اگر منظورتان گیف است که میتونم درست کنم.
لطفا صبور باشید...
این از درخواست طرح اول
GIF
در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید و اگر تغییری نیاز بود حتما بگویید اعمال کنم.
درود فراوان خدمت شما @aryan0
طرح های مورد نظر شما آماده شد.
در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید و اگر تغییری نیاز بود حتما بگویید.
پروفایل-آواتار
آواتار-پروفایل۲
پروفایل-آواتار۳
موفق باشید.
درود خدمت شما خبرنگار ارجمند @TheTRex.
طرح مورد نظر شما آماده شد.
در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید و اگر تغییری نیاز بود حتما بگویید اعمال کنم .
پروفایل-آواتار
موفق باشید.
دوست عزیز اگر نوار باریک بشه متنِ اسمتون قابل خواندن نیست و کمی زشت است و به این موضوع نمیشه گفت خلاقیت...
حالا باز هم تغییر هاتون رو بگید ما حتما طرح مورد نظرتون رو آماده میکنیم.
حالا باز هم بنده تلاش خودمو کردم تا یک طرحی بسازم که نظر شما رو جلب کنم!
در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید.
موفق باشید.
درود خدمت شما @Rezio
بنده طرح مورد نظر شما رو آماده کردم
در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید و اگر تغییری نیاز بود حتما بگویید اعمال کنم.
موفق باشید.
درود خدمت شما دوست عزیز @Markel
طرح مورد نظر شما آماده شد.
در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید و اگر تغییری نیاز بود حتما بگویید اعمال کنم.
موفق باشید.
درود مجدد خدمت شما خانومِ @helia
طرح مورد نظر شما آماده شد
در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید و اگر تغییری نیاز بود حتما بگویید اعمال کنم.
پروفایل-آواتار
موفق باشید.
درود خدمت شما خانومِ @helia
طرح های مورد نظر شما آماده شد
در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید و اگر تغییری نیاز بود حتما بگویید اعمال کنم
موفق باشید.
درود خدمت شما دوست عزیز @Masdud
طرح مورد نظر شما آماده شد
در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بسته شود را بنویسید و اگر تغییری نیاز بود حتما بگویید
پروفایل-آواتار
موفق باشید.