رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

TheLonG

عضو
  • تعداد ارسال ها

    206
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط TheLonG

  1. @NalenGi @Survivel
  2. TheLonG

    درخواست گرافیکی | HUD PC

    - نوشتاری داخل بازی تغییر کند؟(مانند: منوی بازی): خیر - آیا حالت دور Mini-Map بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید):بله یه تم مشکی باشه - آیا حالت Crosshair یا همان نشانه اسلحه تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید) بله به شکل یه نقطه کوچیک مشکی باشد - آیا نماد های داخل بازی تغییر کند؟(مانند: آیکن اسلحه فروشی و رستوران ها): بله به یک کیفیت خیلی خوب - آیا عکس Fist یا همان آیکن مشت تغییر کند؟ بله - آیا فونت نوشتاری چت تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید): بله بخ یک فونت خیلی زیبا - آیا نماد های اسلحه های بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید):بله Note
  3. خیلی ممنون بسته شود
  4. TheLonG

    درخواست گرافیکی | HUD PC

    نوشتاری داخل بازی تغییر کند؟(مانند: منوی بازی): خیر - آیا حالت دور Mini-Map بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید):بله یه تم مشکی باشه - آیا حالت Crosshair یا همان نشانه اسلحه تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید) بله به شکل یه نقطه کوچیک مشکی باشد - آیا نماد های داخل بازی تغییر کند؟(مانند: آیکن اسلحه فروشی و رستوران ها): بله - آیا عکس Fist یا همان آیکن مشت تغییر کند؟بله - آیا فونت نوشتاری چت تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید): بله - آیا نماد های اسلحه های بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید):بله به سلسقه گرافیست @NalenGi
  5. TheLonG

    درخواست استعفاء

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ با نهایت تاسف بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ دیگه بلاخره یکروز باید بریم. - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: بهتر از اقا ابولفضل @DawN و عمو پارسا @DoNaLd و مخصوصا حسین @SanSooR نیست همه مشتی.
  6. @HajiHasann
  7. TheLonG

    میوت بی دلیل | ahoura

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: درود. این اقا میوت بنده رو زد درست و بنده قبول میکنم که فحاشی کردم اما این اقا حق اینو ندارد که برای مدت طولانی ریپورت رو باز نگه دارد این اقا از بنده پرسید سوال یا مشکل دیگه ای ندارید و بنده گفتم خیر. و باید این اقا همون لحظه ریپورت رو ببندد ولی ایشون برای days staff ریپورت بنده رو باز نگه داشت تا زمان days staff تموم شه و این کار طبق قوانین جعل اکتیویتی محسوب میشود. • مدارک (فیلم یا عکس): UCP iTheLoNG
  8. TheLonG

    بهترین ( Admin ) ارساکیاگیم کیه ؟ ✨

    @RealFarzad @ZeRoX @Mehrdad
  9. @CapitanTsubasa 💝💝💝💝
  10. TheLonG

    زبان ناپسند | thanos

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: بی ادبی کرده • مدارک (فیلم یا عکس): Note
  11. TheLonG

    اولین جوجه رنگیی که گرفتین

    داش برا ما بچگی نبوده🥲
  12. TheLonG

    استعدادیابی AG

    🤣🤣🤣🤣🤣عالییییی
  13. اونی که خوشش بیاد خودش میاد🙃
  14. @GHIYAM @OghYanooS ممنون بسته شود
  15. - موضوع: عکس‌ امضا - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) به سلیقه خود گرافیست - نوشته روی عکس: Police Department - توضیحات بیشتر: یک عکس امضاء‌ باشد با ماشین پلیس یعنی (Premier) با چراغ های ابی و قرمز
  16. فدات شم سلطان❤️❤️❤️❤️‍🔥❤️‍🔥
  17. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: بنده از ایشون در مورد جمله FEnglish سوال پرسیدم و ایشون جواب نداد و هلپمی را بست • مدارک (فیلم یا عکس): به برخی دلایل برای @MooN ارسال میگردد
  18. TheLonG

    مشکل ورود به بازی با PC

    با سلام و درود. وقتی لانچر بازی رو اجرا میکنیم روی دکمه Play کلیک میکنیم اما ورود به بازی نمیکنه و ارور میده که لانچر رو از اول نصب کنید و وقتی این کارو هم انجام میدیم دوباره همینجوری میشه عکس مشکل:
  19. TheLonG

    سیزن جدید کالاف دیوتی

    زمانی که پلی میدادیم رفیقا و داداشم بودن. متأسفانه همشون از گیم رفتن و دیگه برام جذابیتی نداره😥 اما بزودی میرم پیش یار قدیمیم دیگه هر چی باشه با اون بزرگ شدم😊
  20. TheLonG

    بچه های Spawn

    واقعا حق🤣🤣 عالیه❤️‍🔥
  21. TheLonG

    بهترین لیدر و بد ترین

    بدی ندیدم و همه لیدر ها خوبن مخصوصا @DawN❤️ @Genius
  22. نگه میدارم
  23. (Abnormal client)
  24. @Deadvibe @ArthurMorgan ممنون از شما دو گرافیست عزیز.❤️
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...