رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Herbie

عضو
  • تعداد ارسال ها

    147
  • تاریخ عضویت

تمامی مطالب نوشته شده توسط Herbie

  1. Hotring Goldi
  2. Banshee-Buccaneer-Elegy-Jester (بیشتر با Elegy حال کردم)
  3. Herbie

    اولینreport/که دادی برای چی بود

    اولین ریپورتی که داده بودم برا این بود که تبر شده بودم
  4. Herbie

    Pcj-600 یا fcr-900

    FCR-900
  5. Herbie

    WarVideo By Nas

    NICE
  6. منکه میدونم داری چه غلطی میکنی...
  7. همشون عالین ولی سلیقه هاست که فرق میکنه من خودم با A حال میکنم چونکه:
  8. سلام و درود ایده خوبیه با نظرت موافقم (+)
  9. Herbie

    مدل گوشیت چیه؟

    منم A12 ام ولی برعکس تو جلو اسپان لگ میزنه
  10. Herbie

    ی نگاه بنداز....

    نگرفتم ولی حله
  11. Herbie

    بامن ازدواج میکنی؟

  12. اتفاقیه که همیشه پیش میاد ولی دیگه این سرور مثل مورفین میمونه نمیتونی راحت ترکش کنی! از اون طرف دارایی ها هم هست بخاطرشون کلی زحمت کشیدی
  13. اگه بخوای به این فرم نگاه کنی ماجراش جداست(خودمم از این سرور خاطرات خوبی واسم نمونده)
  14. همینطوری برای لذت بردن
  15. Herbie

    بعد از ماه ها...

    همچنین(بعد 3 ماه زجه زدن برگشتیم)
  16. Herbie

    بچه های Spawn

    باز نکرده سرطان گوش گرفتم...
  17. Herbie

    کد رنگ همه فکشن ها

    برا خیلیا چیزا بکار میاد دمت گرم بنی
  18. حیف که نیستی... @BruceWayne
  19. بعد 3 ماه اشوب... دلمو به چی خوش کنم

  20. Herbie

    بهترین کلن چیه از نظر تو

    [D1] Forever...
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...