رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

WhiteX

عضو
  • تعداد ارسال ها

    142
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط WhiteX

  1. WhiteX

    اولین بن

    همین.. 😶
  2. WhiteX

    اولین بن

    چه پسر گلی اصلن کسی که تا حالا میوت نشده باشه مهره مار داره.
  3. WhiteX

    اولین بن

    اولین بار کی بن شدی و به چه دلیلی بود؟ (اگه تا حالا بن هم نشدی فدا سرت عزیزم انشاالله هیچ وقت بن نشی)
  4. WhiteX

    200mil برای پلیرا

    RC BANDIT میخرم و یه کاخ تو ریچمن بقیشم میرم رنت میگیرم
  5. عجب
  6. ملت عجب کارا میکنن.
  7. WhiteX

    بهترین دلال که میشناسید کیه ؟

    @GoDFaCe خیلی دلاله
  8. WhiteX

    Cnn جدید یا قدیم؟

    هردوشون خوبیای خودشونو دارن این جدیده خوبه که تایم نداره و لازم نیست صبر کنی و با یه کلیک به طرف زنگ میزنی و میفهمی انلاینه یا نه و چت خلوت تر شده و میشه همه ادهای قدیمی رو دید و میشه مشخصات ماشین ها رو دید، ولی قدیمیه میشد بریم درخواست بدیم که فلان ماشین رو لازم داریم یا مثلن واسه رفیق و اشنا اد بزاریم و بیشتر تو دید بود و کل سرور میدیدنش ولی بنظر من قدیمیه بهتره
  9. WhiteX

    زبان ناپسند / Dour

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: No-one • توضیحات: فحاشی و زبان ناپسند. • مدارک (فیلم یا عکس):
  10. فقد مشهد
  11. WhiteX

    قدیما

    فقد اینکه اون زمان من بن های زیادی واسه کلاهبرداری داشتم پس فکر نکنم زیاد بصرفه😂 اون زمان فقد کسایی زنده میموندن که از عقلشون استفاده کنن
  12. WhiteX

    زیبا تریم فرد سرور کیه ؟

    ریا نباشه خودم
  13. WhiteX

    قدیما

    ریپورت میدادی ادمین میومد واسطه میشد بین شما اگه ادم زرنگی باشی پولدار میبودی(کار نمیکردم میرفتم نوب های اسپان رو خر میکردم ماشین میگرفتم) از ما زرنگ تر دیدی حتمن خواب بوده
  14. WhiteX

    قدیما

    یکم فک کن ببین تازه واردارو میشد ازشون کلاهبرداری کرد و میگفتی ادمین لازم نیس بیاد خودمون حلش میکنیم
  15. WhiteX

    کدوم هلپر تازه به دوران رسیدس؟

    از کریم بعید بود همچین حرکتی
  16. 2تا اینف و 8میلیون پول نقد از یه بنده خدایی قرض گرفتم بعد باهاش بهم زدم و اونم ریموو فرندم کرد و دیگه هیچ وقت برنگشت که پس بگیره درسته من ادم کلاهبرداری نیستم
  17. WhiteX

    کلمه سنگین

    کافه چی قهوه‌ام را شیرین کن ان روز ها که تلخ میخوردم روزگارم شیرین بود.
  18. WhiteX

    قدیما

    سلام به همگی بنظرتون وقتی که sellcarto رو نگذاشته بودن تو ارساکیا پولدارتر نبودیم؟
  19. بنده خدا
  20. WhiteX

    بیاید حرف بزنید امضا هاتون ببینم

    اوکیه
  21. WhiteX

    اقلیت تاکسی یا مدرسه دخترانه؟

    شنبه بلند میشم میرم برا تاکسی مدیونید فک کنید برا دختر میرم
  22. WhiteX

    سؤ استفاده از باگ | morteza1391ll.

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: No-One • توضیحات: سو استفاده از باگ پا + اکانت مولتی هم هست • مدارک (فیلم یا عکس): https://up.20script.ir/do.php?filename=9446-VID-20260611-231701.mp4
  23. WhiteX

    چرا پلیرها کم شدن

    بنده خدا ها
  24. WhiteX

    چرا پلیرها کم شدن

    ببین داداش مسافرا رفتن برا همین
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...