هردوشون خوبیای خودشونو دارن این جدیده خوبه که تایم نداره و لازم نیست صبر کنی و با یه کلیک به طرف زنگ میزنی و میفهمی انلاینه یا نه و چت خلوت تر شده و میشه همه ادهای قدیمی رو دید و میشه مشخصات ماشین ها رو دید، ولی قدیمیه میشد بریم درخواست بدیم که فلان ماشین رو لازم داریم یا مثلن واسه رفیق و اشنا اد بزاریم و بیشتر تو دید بود و کل سرور میدیدنش
ولی بنظر من قدیمیه بهتره
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل:
No-one
• توضیحات:
فحاشی و زبان ناپسند.
• مدارک (فیلم یا عکس):
2تا اینف و 8میلیون پول نقد از یه بنده خدایی قرض گرفتم بعد باهاش بهم زدم و اونم ریموو فرندم کرد و دیگه هیچ وقت برنگشت که پس بگیره درسته من ادم کلاهبرداری نیستم
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: No-One
• توضیحات: سو استفاده از باگ پا + اکانت مولتی هم هست
• مدارک (فیلم یا عکس):
https://up.20script.ir/do.php?filename=9446-VID-20260611-231701.mp4