• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل:
• توضیحات:
درود به تیم سخت کوش آرساکیا گیم.
بنده اکانتم به دلیل badnick بن دائم شده همش به دلیل یک راهنمایی غلط که توسط آقای ادمین Sheefu صورت گرفته.
بنده قبل از درست کردن اکانت و انتخاب این نیک /report دادم و ایشون پاسخگوی بنده بود توی ویدئویی که آپلود کردم همه چیز به صورت واضح معلومه بنده از ایشون پرسیدم که انتخاب این نیک مجارات Badnick داره یا خیر و ایشون هم گفتن نه بنده در پستی جدا درخواست آنبن کردم ولی اعتماد بنده متاسفانه خدشه دار شده, من چطوری می تونم از این به بعد به ادمین های بازی اطمینان کنم وقتی قراره که اونا قابل اطمینان ترین افراد باشن توی هر شرایطی بدون قضاوت عمل کنند و به بهترین نحو پاسخگو باشند.
بنده تقاضای مجازات ادمین مربوطه در صورت تایید شکایت را دارم
• مدارک (فیلم یا عکس): https://uploadkon.ir/uploads/f62c23_26Rec-0033-1.mp4