رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Elizabeth

گرافیست
  • تعداد ارسال ها

    540
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Elizabeth

  1. بسته شود؟
  2. Elizabeth

    @sebastian | تبلیغات

    عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: ایشون اومدن اسمشو با @ گذاشتند یعنی یکجور تبلیغات این هم در روبیکا یک آیدی هست که ایشون میخواد تبلیغات کند • مدارک (فیلم یا عکس):
  3. خوشم اومد ولی ادیتورش بد ساختش بعد 88mb خیلی زیاده برای اندروید و کرش می‌کنه بهتره بیای از خودم بگیری خیلی پایینه خودش یه بن داره چون از بیرون که نگاه کنی برا مردم ماشین میرم تو زمین و خراب میشن و ریپورت بده میان چک میکنم احتمالا بگن پاکش کن ولی اگه آدمه بدی باشه بن میکنم Mod gheyere mojaz - Cheat البته این روی سن آندرس هستش ولی خیلی از مردم مود که ساختمون تست کردن کاملا low poly هست و اصلا کرش نمیکنه اینم تستش
  4. اندروید هم میشه
  5. درود بر شما برای سرعت بخشیدن به روند پاسخگویی می‌توانید چند گرافیست را تگ کنید تا به درخواست شما پاسخ بدهند در صورتی که تا ۵ روز آینده پاسخی از سوی تیم گرافیست دریافت نکنید این تاپیک بسته خواهد شد
  6. تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی بسته شد.
  7. با سلام برای سرعت بخشیدن کار شما میتوانید چند گرافیست را تگ کنید تا ۴۸ ساعت آینده پاسخی از شما دریافت نکنیم تاپیک به دلیل عدم پاسخگویی بسته خواهد شد
  8. با سلام این مود رو ادیتشو خودم زدم و میگم این مودم تو گیم قرار بدید جای sultan taxi خیلی بهتر می‌شود و مردم بیشتر به اقلیت تاکسی علاقه مند می‌شوند @SaLiOne @Sajjad @Kamyab @Ali
  9. ۱-با سلام بنازم که مارو تگ کردید ۲-ایم شما مجاز نیست ۳-هاد شما رو میتونم فقط فیستشو بسازم و تا دقایقی دیگر ارسال میشود https://up.20script.ir/do.php?filename=2031-txd.zip بفرمایید
  10. Elizabeth

    فروش اکانت و نیک نیم

    اکانت تو فکشن میخرم ترجیحاً لول پایین باشه بالای ۵ PM بدید
  11. با سلام @TahaWestor اگر تا ۳۲ ساعت دیگر از سوی شما و گرافیست ها پاسخی دریافت نکنیم تاپیک به صورت خودکار بسته خواهد
  12. با سلام @Emaad به شما در پیام شخصی ارسال شد
  13. با سلام https://up.20script.ir/do.php?filename=adb8-HUD-ANDROID.zip
  14. با سلام https://up.20script.ir/do.php?filename=adb8-HUD-ANDROID.zip اگه خوشتون اومد بگید بسته شود
  15. خواهش میکنم بسته شود
  16. با سلام اگر خوشتون اومد بگید بسیار عالی بسته شود
  17. با سلام بسته شد
  18. با سلام برای بهتر شدن روند کار لطفا چند گرافیست را تگ کنید تا به درخواست شما رسیدگی کنند
  19. @NalenGi دمت گرم 3>
  20. با سلام گلم https://up.20script.ir/file/2d09-InShot-20260610-014015019.jpg اگه خوشت اومد تگ کن و بگو
  21. پیگیری؟ @NalenGi @MohammadAsef
  22. پیگیری کنید دیگه مگه اکتبوبتی نمی‌خواهید😔
  23. @NalenGi @MohammadAsef @BiliT @Crux @Blum @ArthurMorgan
  24. 🗿🤣 او عه
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...