با عرض سلام خدمت شما شاکی محترم
شکایت از کارکنان (ادمینها، هلپرها و لیدرها) فقط باید توسط خود فرد مشمول انجام شود (شکایت به صورت خودکار رد می شود)
به هر حال
STAFF-NOTE
موفق و سلامت باشید
بدرود.
درود
لطفاً از هرگونه توهین، کنایه، بی احترامی، اسپم و موارد اضافی خودداری نمایید! (شکایت به صورت خودکار رد خواهد شد و به هیچ وجه امکان پیگیری مجدد آن وجود نخواهد داشت.
موفق باشید.