باسلام خدمت تمامی بازیکنان ارساکیاگیم.
پیشنهادی به ذهنم گفتم مطرح کنم.
همونطور که میدونید چند روز پیش یه قانون به فکشن ها با این عنوان که: هر فکشنی که یک ظرفیت عضو خالی داشته و لیدر درخواست عضویت رو باز کنه پست سه نفر تایید شده در الویت قرار میگیرد.
پیشنهاد من اینه که اگر فکشنی 1 نفر ظرفیت داره درخواست ها مثلا در یک بازه زمانی تایید یا رد شه بقیه پست ها که نادیده گرفته شن.
برای مثال: در فکشن Taxi driver 12 ظرفیت خالی داشته باشه به مدت 12ساعت درخواست عضویت باز باشه.
باتشکر.