رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Mahd1

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    1004
  • تاریخ عضویت

تمامی مطالب نوشته شده توسط Mahd1

  1. Mahd1

    داداش حالمون خرابه...🔥

    صحیح😂
  2. Mahd1

    فواید خوردن بادمجان🍆

    کسایی که بادمجون دوس دارن پیوی بگن بدم بهشون بخورن منحرف نباش جدی بادمجون رو گفتم!
  3. Mahd1

    بهترین job از نظر شما چیه؟

    Arms Dealer
  4. Mahd1

    اولین ماشینی که خریدی چی بود؟

    اولین ماشینی که خریدم در اصل دوتا ماشین خریدم ولی خب همزمان در یه روز اونم Stallion و Burrito بود که Burrito اودو ۴ کا و خورده ای نزدیک به ۵ بود که دادمش به رفیقم Stallion رو هنوز که هنوزه دارمش روی اکانت
  5. بچه پولدار چه داند لذت 405 را بچه پایین دارد جگر 405 را ها بمولا
  6. Mahd1

    اولین فکشن؟

    TTC اون زمان ی حال و هوای دیگه ای داشت..
  7. Mahd1

    غذای مورد علاقت چیه؟

    حاجی ادامه بدیم وارن فروم میگیریم صد در صد ولی الکسیس تپل مپل
  8. Mahd1

    غذای مورد علاقت چیه؟

    اصلا Candy love
  9. Mahd1

    نظرت در مورد من [AghaTommy]

    @Tommy لبای نرم و صورتی جذاب و سفید ناموسن که دلم خواست حاجی بده بیاد🗿💋
  10. Mahd1

    نظرت راجب جمله: The Server is full

    سکوت کنم بهتره قبل اینکه نتا وصل شه میومدم با اینکه با ویندوز بود ولی قشنگ حدود ۲۰ ۳۰ دقیقه منتظر بودم تا کانکت شم
  11. صد در صد شب چون یه فضای دیگه وی داره
  12. Creategun دور ور چهارراه LV یا دم اسپان 6 وانتد میشم بعدش اف میشم 😂💔 پ.ن: ولی کرم ریزی نکنین کار خوبی نیست به جرم آزار اذیت (کودک آزاری) میگیرنمون
  13. Mahd1

    اولین کلنی که رفتین چی بود؟

    یادش بخیر [Kw] لیدرش اون زمان Mmlix بود چه زود گذشت
  14. Mahd1

    با این گلد ها چیکارکنم؟

    برو دم اسپان بچه مخ کن ببرش خونه اون طوطی که داری رویایی میزنه رو نشونش بده بعد اینارو بهش بده(اونی که کار بلده هیچوقت به کسی چیزی نمیده کارشو انجام میده و درجا از Q/ استفاده میکنه)
  15. علی با همه دوست بجز پسراش قبلن امیرا اسمشون بد در رفت الان علی
  16. Mahd1

    چرا پلیرها کم شدن

    من که از همون اول خیلی کم میومدم گیم الان دیگه حسش نی میای تو سرور کلی بچه مایک میده تا قبل از اینکه نت وصل شه بیشتر بچه بود الان کمتر شده ولی باز بچه زیاد حس گیم مثل قدیم دیگه نی
  17. خنده مکنی
  18. Mahd1

    وقتی بیکار باشی چی میچسبه؟

    همون همیشگی رو میزنیم
  19. Mahd1

    Music for gunners

    شاهین نجفی فق👑
  20. Mahd1

    War Video - ELN

    ویدئو رو که من ندیدم چون حوصله دانلود کردنشو نداشتم ولی میدونم که گانریت حرف نداره پر قدرت ادامه بده👑
  21. خیلیارو شناختیم با گذشت زمان آدمارو میشناسی*
  22. Mahd1

    خوش صدا تریم رفیقتو تگ کن 😂

    @Reo @KomiCrime @iRaMaN @Quake(البته ایشون صدای ترنس دارن)
  23. قبل جنگ بعد جنگ؟ ما که همیشه تو جنگیم چه داخلی چه خارجی
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...