اولین ماشینی که خریدم در اصل دوتا ماشین خریدم ولی خب همزمان در یه روز
اونم Stallion و Burrito بود که Burrito اودو ۴ کا و خورده ای نزدیک به ۵ بود که دادمش به رفیقم Stallion رو هنوز که هنوزه دارمش روی اکانت
برو دم اسپان بچه مخ کن ببرش خونه اون طوطی که داری رویایی میزنه رو نشونش بده بعد اینارو بهش بده(اونی که کار بلده هیچوقت به کسی چیزی نمیده کارشو انجام میده و درجا از Q/ استفاده میکنه)
من که از همون اول خیلی کم میومدم گیم الان دیگه حسش نی میای تو سرور کلی بچه مایک میده تا قبل از اینکه نت وصل شه بیشتر بچه بود الان کمتر شده ولی باز بچه زیاد
حس گیم مثل قدیم دیگه نی