رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

EzraeeI

آزماینده بتا
  • تعداد ارسال ها

    3465
  • تاریخ عضویت

تمامی مطالب نوشته شده توسط EzraeeI

  1. EzraeeI

    ارساکیا یا مهد پسرای دختر نما

    نه این شکلی نیست که: ادمین محترم @Kamyab تا حداکثر 24 ساعت مهلت‌ دارید مدارک خود را در قالب Staff-Note ارسال کنید در غیر این صورت تمام گوربه های شما در ملع عام دور میودان بدبختی (آزادی) اعدام میوشوند
  2. EzraeeI

    بهترین کانر از نظر شما کیه

    @ShibeMarG @Olden @Integer @pe3a @Neo (منظورم @Neon بود)
  3. تاپیکا سطحاشون داره جدیدا بالا میره
  4. 30 و خورده ای
  5. EzraeeI

    بهترین شغل در ارساگیم

    بری توی فکشن
  6. EzraeeI

    (تست) عدم بروز بودن Taketest

    گزارش شما تکراری است.
  7. گزارش استاندارد نیست مؤفق باشید.
  8. لطفا اینقدر نیاید بگید نمیدونم حوصله نداشتم بخونم، کی حوصله داشت بخونه و...

    یعنی اینقد متوجه نیستید که طرف اومده مثلا 3 ساعت، 10 ساعت اصلا 10 روز وقت گذاشته یه تاپیکی عظیم رو بنویسه، بعد تو توی کمتر از 10 ثانیه نباید بیای کل اون زحماتشو به باد بدی؟

    کسی که باید بخونه میخونه نظرشو میده، وقتی فقط اومدی بگی منم آدمم تو تاپیک که امتیاز فرومات بالا بره، قطعا باید مجازاتی داشته باشه!

    @McQueen @Fayez @AliExpert @EnDWaY @RealFarzad @Slap@ZakharAsli @SaLiOne @Kamyab لطفا رسیدگی کنید به یک سری از این موضوع ها!

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 4
    2. EzraeeI

      EzraeeI

      @RealFarzad در مورد افرادی که میان میگن: حوصله نداشتم بخونم، زیاد بود، کی حوصله داره بخونه و.. که باعث آزار فرد نویسنده میشه گفتم

    3. Clove

      Clove

      @EzraeeI حتما بررسی خواهد شد 

       

      @EnDWaY نظر شما برای این مورد به عنوان اسپم چیه؟

    4. EnDWaY

      EnDWaY

      این مورد اسپم هستش

  9. من که کامل خوندم مفید و جامع ممنون از شما
  10. ریالی خرج بازی نکردم و خرج هیچکدوم از بازی هام نکردم
  11. DeSeRT eAGlE ShOTGuN
  12. EzraeeI

    بسکتبال

    بنازم عالی بود
  13. EzraeeI

    ورزش کنید

    پیگیری میشه
  14. EzraeeI

    روانی شدم

    فقط بهم بگو چطوری؟؟؟ چطوری 38 تا صفحه پیام گرفتی؟؟؟ چطوریییی؟ + دادا ساب لیدری مده؟
  15. EzraeeI

    خبر خیلی مهم

    ذات:
  16. EzraeeI

    هدیه ی من به شما

    داش اول بزار بعد ریکشن میدیم نیازیما 🙌
  17. EzraeeI

    اعجوبه های آرساکیا - قسمت سوم

    بنازم عالی بود 😂🤣
  18. EzraeeI

    کدوم بهتره

    HotrinA (Hotring Racer A) 🙌
  19. EzraeeI

    دنبال کن دنبال شی

    داش با اینستایی چیزی اشتباه گرفتی مایکت!! فالو کن فالو شی 🤣 نکنید ناموسا
  20. 3,000,000~ میل
  21. Taxi Driver ولی بهترین پی چک و مفت ترین پی چک رو NR داره میشینه تو ماشین، AFK که کرده، هر چند دیقه یه بار یه /News میزنه تموم شد رفت نه جواب SMS میده نه Call 😂
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...