-
تعداد ارسال ها
2763 -
تاریخ عضویت
-
روز های برد
21
نوع محتوا
نمایه ها
تالارهای گفتگو
ثبت نام ها
فروشگاه
وبلاگها
تقویم
تمامی مطالب نوشته شده توسط Mehrdad
-
باسلام و درود شکایت شما در رابطه با AV اشتباه تأیید شد. موفق باشید.
-
عملکرد اشتباه در درخواست های عضویت - Karen
Mehrdad پاسخی برای ReaLRahMan ارسال کرد در موضوع : لیدر ها
باسلام و درود شکایت شما تأیید شد. در هر زمان که نوبت تستتون شد لیدر مربوطه از شما تست خواهند گرفت. موفق باشید. -
@RaGneR@Builderبنده رو در پیام ها اضافه کنید.
-
باسلام و درود متاسفانه قانونی راجب این موضوع نداریم بلکه اون موضوع زمانی بود که شما شکایت میکردید و فرد درخواست استعفا میداد که اون موقع اول باید شکایت بررسی میشد. عملکرد لیدر مربوطه صحیح بوده است. شکایت شما رد شد. موفق باشید.
-
@PanJeTaLa @Scorpro لطفا بنده رو در پیام ها اضافه کنید.
-
با سلام و درود شکایت شما تأیید شد. لیدر مربوطه اخراج شدند و همچنین اون افرادی که به اشتباه اینوایت شدن FP0 شدند. موفق باشید.
-
باسلام و درود شکایت شما در حال بررسی است لطفا تا پاسخ نهایی صبور باشید.
-
@LilPeepبنده رو در پیام اضافه کنید.
-
باسلام و درود شکایت شما رد شد. عملکرد لیدر مربوطه صحیح بوده است. راجب نقض قوانین رانندگی با وسیله ی شخصی قانونی نداریم. موفق باشید.
-
@Farab بنده رو در پیام اضافه کنید.
-
@Sydلطفا بنده رو در پیام اضافه کنید.
-
درود خدمت اعضای اقلیت Varrios Los Aztecas Family ضمن عرض تبریک خدمت شما عزیزان بابت حضور بین 3 دسته متوسط برتر این دوره. به استحضار میرسانیم برای دریافت جوایز فستیوال در روز سه شنبه؛ 02-06-2026 ساعت: 17:30 در بازی حضور داشته باشید. نکته: در صورت عدم حضور ممکن است اخطار اقلیت دریافت کنید. موفق باشید.
-
درود خدمت اعضای اقلیت The Russian Mafia ضمن عرض تبریک خدمت شما عزیزان بابت حضور بین 3 دسته متوسط برتر این دوره. به استحضار میرسانیم برای دریافت جوایز فستیوال در روز سه شنبه؛ 02-06-2026 ساعت: 17:30 در بازی حضور داشته باشید. نکته: در صورت عدم حضور ممکن است اخطار اقلیت دریافت کنید. موفق باشید.
- 436 پاسخ
-
- 1
-
-
درود و احترام شما ابتدا باید یاد بگیرید که چگونه شکایت کنید تا ما برای شکایت و وقتی که گذاشتید ارزش قائل شیم. از آنجایی که ارزش و حیثیت لیدر محترم رو زیر سوال بردید بنده تمام کمال نیز پای حیثیت ایشان خواهم ایستاد تا هرگز فردی مانند شما بر چهره تیم لیدر ها لطمه و خدشه وارد نکند. - شکایت شما طبق قانون زیر رد شد. همچنین طبق قوانین از انجمن و بازی محروم خواهید شد تا دفعات بعدی این مورد رو کاملا به یاد داشته باشید. لطفا از این زمان ارزشمند برای اصلاح خود استفاده کنید.
- 1 پاسخ
-
- 12
-
-
-
-
@DidiTeTelluThatiMissU با درخواست شما موافقت شد. موفق باشید.
-
باسلام و درود خدمت دوستان درخواست های شما برای لیدری دسته ی ویژه بررسی شد که نتایج آن به صورت زیر است: ━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━ لیست افرادی که درخواستشون تأیید شده: 1.@207 نام اکانت: Arshiyas 2. @HoomanSA نام اکانت: HoomanSa 3. @Hydro نام اکانت: Hydro 4. @Tohi نام اکانت: Tohi 5. @Elena نام اکانت: ImElena 6. @SEYEDMOHAMMADamin نام اکانت: SEYEDMOHAMMADamin 7. @Buyketنام اکانت: Buyket 8. @Iranpertius نام اکانت: Lohraseb 9. @Venezuela نام اکانت: Venezuela 10. @Takنام اکانت: Tak 11. @iLove نام اکانت: Love 12. @CristaL نام اکانت: Balouch 13. @SoltanMaMad نام اکانت: SOLTANMOHAMMAD 14. @HamidRezaK نام اکانت: FoByA 15. @HaTeDنام اکانت: Hated 16. @Payo نام اکانت: Payo 17. @AmirBerLyN نام اکانت: Berlyn 18. @EnTeR نام اکانت: Hirad 19. @FiNN نام اکانت: Klaus 20. @Benz نام اکانت: Tommy 21. @MaSiH نام اکانت: Masih 22. @NOOR نام اکانت: Mansa 23. @NoRecoilنام اکانت:NoRecoil 24. @Izeh نام اکانت: Gladiator 25. @Mehrab نام اکانت: Mehrab 26. @Merkel نام اکانت: Merkel 27. @Captain نام اکانت: Captain 28. @BANDERI نام اکانت: Benderi 29. @ItsHossein نام اکانت: ItsHossein 30. @Xline نام اکانت: Affliction 31. @KoBeL نام اکانت: AmirAta 32. @Videntنام اکانت: Vident 33. @FuRyGod نام اکانت: FuRyGod 34. @Oldmemory نام اکانت: AriyoBarzan 35. @Haadi نام اکانت: MakTaB 36. @Exalted نام اکانت: Exalted 37. @RedDragon نام اکانت: RedDragon 38. @WaR نام اکانت: DaTe 39. @Romeo نام اکانت: Ahmet 40. @ThePrince نام اکانت: RealMatin ━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━ لیست افرادی که درخواستشون رد شده: 1. @ArmouR دلیل: شما از تیم کارکنان Suspend هستید. 2. @MaroN دلیل: شما از تیم کارکنان Suspend هستید. 3. @PeDrY دلیل: شما از تیم کارکنان Suspend هستید. 4. @Areno دلیل: داشتن بیش از ۱ سابقه Ban در ۶ ماه اخیر. 5. @BikaS دلیل: داشتن بیش از ۱ سابقه Ban در ۶ ماه اخیر. ━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━ موفق باشید.
- 681 پاسخ
-
- 8
-
-
-
درودی مجدد خدمت تمامی دوستان با آرساکیا میم قسمت سوم در خدمت شما هستیم Click با زدن بر روی لینک بالا میتوانید قسمت سوم رو تماشا کنید امیدوارم لذت برده باشید همچنین اگر تعداد ری اکشن ها به ۳۰ عدد برسه به عنوان جایزه این ماشین زیر بین افراد قرعه کشی خواهد شد. @Syd @Danth @Wine @Puri @Exit @Fayez @Destroyer @McQueen @MashAli @TheMatin @KinGmT @RonaIdo @Celeste @RealFarzad @Semtex @Bogart @HamedKhan @Karadayi @Varagh @DawN @imALiS @Omid @Pokers @KaDkHoDaa @BigMeeti @Slap @Allah @MooNو مابقی دوستان موفق باشید.
- 68 پاسخ
-
- 52
-
-
-
-
درودی دوباره خدمت دوستان با آرساکیا میم قسمت دوم در خدمت شما هستیم قسمت اول رو میتونید با زدن روی این لینک مشاهده کنید این میم صرفا جهت شوخی بوده و قصد هیچ گونه توهین یا جسارت نداشتم Click (پارت دوم) به درخواست دوستان در پارت قبلی اگر این پست به ۵۰ تا ری اکشن برسه قرعه کشی میشه و مبلغ 1,000,000 میلیون به پول بازی به برنده اهدا میشود امیدوارم لذت برده باشید
- 97 پاسخ
-
- 31
-
-
-
-
- عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: در یه سوال قسمت taketest staff بود که میگفت شما درصورت ۳ ساعت تایم نداشتن چند Days از دست میدهید که بنده جواب زدم کم نمیشود Av داد و نوشت 1 days کم میشود. در صورتی که باید طبق قوانین باید بزنه در صورت نزدن 1:30 ساعت چند Days کم میشود که 1 days جواب درستش میشه - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): باید برای جواب درست بر روی ۱ days بزنیم.
-
به نام خدا بعد از مدت ها تلاش ،با کار کردن در کار کشاورزی و اتوبوس رانی تونستم پول خرید اینفرنوس رو جور کنم. در CNN،تبلیغ [Need infernus] گذاشتم.بعد از مدت 2 ساعت یک نفر زنگ زد و گفت :«اگه اینفرنوس میخوای بیا خرابه نزدیک بانک SF». به آن محل رفتم و دیدم مردی که شبیه جادوگر بود در آنجا وایساده؛پیش وی رفتم و او گفت :«این اینفرنوس رو دارم و میخوام به دلیل نیاز های مالی بفروشمش؛قیمتش 6 میلیونه». من به او گفتم :« قیمتش خیلی گرونه وبا 4/6 میلیون میتونم یدونه New بخرم!». مرد گفت :« این ماشین با بقیه ماشین ها فرق داره و از خریدش پشیمان نمیشی.برام هیچ پولی نمانده حتی پول یک نون هم ندارم و به شدت به پول نیاز دارم مگرنه به هیچ قیمتی این ماشین رو نمیفروختم». من دلم برایش سوخت واینفرنوس رو ازش خریدم. سوار اینفرنوس شدم و به خانه رفتم و اورا در کنار خانه ام پارک کردم. قرار بود 1 ساعت دیگر با دوستم عرشیا و دوستانش به راب بانک برویم. بعد از نیم ساعت استراحت سوار اینفرنوس شدم و به سوی عرشیا حرکت کردم.ناگهان صدایی شنیدم که میگفت :« نرووو .. به سمت عرشیا نروو..» پیاده شدم و دیدم اینفرنوس دوباره همین جمله رو تکرار کرد. خیلی متعجب و شگفت زده شدم و به اینفرنوس گفتم:«مگه میشه که یک ماشین بتونه صحبت کنه؟!». او گفت :«بله همانطور که جادوگر گفت من با بقیه ماشین ها فرق دارم.من یک ماشین جادویی هستم». من : بسیار خب پس چرا گفتی که پیش عرشیا بروم؟ اینفرنوس : به دلیل اینکه من قدرتی دارم که میتونم افکار بقیه را بفهمم و بیا کنم. من : چه جالب!حالا عرشیا چه افکاری داره؟ راستی میتونم تو رو ارژنگ صدا کنم؟ اینفرنوس : بله حتما. شما مالک من هستی و هر چه که دوست داری صدا کن. ارژنگ : عرشیا قصد داره تورو به بهانه راب به بانک بکشونه و بعد تورو به پلیس لو بده که به زندان بروی!. من : ای عرشیایه نامرد! حتی به دوستش ام رحم نمی کنه! ارژنگ بیا بریم پیشش و نقشش رو برملا کنیم. با ارژنگ پیش عرشیا رفتیم. عرشیا گفت :« صبر کن من به جایی بروم و 10 دقیقه دیگه میام. من بعد از اینکه رفت،با ارژنگ اورا تعقیب کردیم و دیدم که ارژنگ راست میگفت و عرشیا با پلیس در حال نقشه کشی بود. بعد از اینکه عرشیا از پیش پلیس رفت،من اون رو تعقیب کردم ودر جایی اورا گیر انداختم و با اسلحه رو اون نشونه گرفتم. من : فکر نمی کردم تو اینجور آدمی باشی !برو به جهنم..!! عرشیا رو کشتم و پلیس بعد از با خبر شدن ماجرا در تعقیب من بود.بعد از چند دقیقه فرار پلیس ها منو در جایی که کوه و در اطراف دریا بود محاصره کردند. من کاملا ناامید شده بودم که ناگهان ارژنگ از کوه پرید و در حین افتادن در آب یهو به پرواز در آمد و به سوی شهر LV فرار کردیم که بعد از اینکه آب ها از آسیاب افتاد به شهرمون برگردیم! 1 ماه گذشت و ما به شهرمون برگشتیم .به ارژنگ گفتم دیگه چه قدرت هایی داری؟ ارژنگ گفت : قدرت های من بی شمار است ولی زمانی که جادوگر بمیرد قدرت های من از بین میرود. مدت ها بود که با ارژنگ و قدرت هایش خوش گذرانی می کردیم.در یکی از روز بعد اینکه از خواب بیدارم شدم وطبق معمول پیش ارژنگ رفتم وهر چی با صحبت کردم هیچ حرفی نمی زد. بعد چند لحظه به یاد حرف ارژنگ افتادم که می گفت اگه جادوگر بمیرد قدرت های من هم از بین میرود. با سرعت رفتم به آن محلی که ارژنگ رو از آن مرد[جادوگر] خریده بودم.در آن محل بنر فوت جادوگر رو دیدم و خیلی ناراحت شدم. ای کاش بیشتر میتونستم با ارژنگ وقت بگذرونم!. بعد از چند سال در اطراف خانه ام صدایی می شنیدم که می گفت :«مهرداد.. مهرداد.. بیا به خرابه ی SF ». این داستان ادامه دارد .. باتشکر از @arshia3399
-
کاربران آنلاین در این صفحه 0 کاربر
- هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
