رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

PahIavi

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    3792
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط PahIavi

  1. قدیمی ترین بازی سونیک هستش تو اتاری یا سگا بود نمیدونم.
  2. مال من سوخته میتونی تعمیرش کنی؟ کارش از دود کردن گذشته 😂
  3. حالا من ی چیزی گفتم اونم محض شوخی کردن بود ولی خب اموزشی در کار نیست 😂 والا داداش سینگلی داره داخل بدنم بیداد می کنه مردیم از تنهایی 😂
  4. PahIavi

    نظرتون راجبع گانری من :)

    داداش بیخیال شو دیگه ی چیزی میگم هی کش دارش می کنیا مثل همین مخلصیم 😂😂
  5. PahIavi

    بهترین job از نظر شما چیه؟

    نظرم Jobe Oil Worker هست دردسرش زیاده وسختی داره ولی در اخر پول خوبی بهت میده اگه اکانت پرمیموم داشته باشی.
  6. PahIavi

    نظرتون راجبع گانری من :)

    خیلی مخلصیم 😂
  7. PahIavi

    حاجی ان‌جی بهتره یا فدرال؟

    فدرال رو من خیلی بیشتر دوست دارم داخل فکشن NG مثل این میمونه که داری مثل سرباز های پادگان محافظت می کنی ازشون و نزاری در برن. اون شکلی تو فدرال ی قابلیت پلیس مخفی وجود داره و لذت این فکشن بیشتره.
  8. PahIavi

    نظرتون راجبع گانری من :)

    فدات عزیزم ❤️
  9. PahIavi

    نظرتون راجبع گانری من :)

    بگم افتضاحه ناراحت میشی. بگم عالیه خوشحال میشی. ولی در حقیقت خوبه بد نیست.
  10. PahIavi

    بهترین خونه بازی برای کیه?

    من نظری ندارم. چون شاید یکی حسرت بوخوره که پولشونداره ی سیستم بخره فقط چه برسه به این که اتاق خوب برای بازی داشته باشه.
  11. داداش به نظرم برا خودت شر و داستان درست نکنی بهتره.
  12. PahIavi

    از چی میترسی؟!

    من از افت قیمت دلار داخل ترید میترسم فقط.
  13. PahIavi

    توافق

    بشین و همین جوری منتظر بمون تا علی جوابتو بده. فقط صبر تا اینده ای روشن.
  14. PahIavi

    Point

    خیلی تاسیر گذاز بود میدونی.
  15. PahIavi

    فروش اکانت و نیک نیم

    داداش اینجوری که نمیشه تو بیای اکانت رو تعلیق بزنی با چیت بعدشم ما برای خریدش هم باید پول ان تعلیق رو بدیم هم اکانت رو؟ نمیشه که عزیزم این یکی برای رفع تعلیق مسولیتش بر عهده خودته که اول از همه رفع تعلیقش کنی و بعد برای فروش قرار بدی.
  16. عععع ی بار اینجا پیام ارسال کردم. ولی این یکی الکی هست و جهت کسب امتیازه 😃
  17. PahIavi

    لذت ببرید

    چون تگم نکردی لذت نمیبرم من
  18. PahIavi

    ماشین فورسل

    خب همینو کم داشتیم CNN و اسپان که همیشه داد میزدن کم بود حالا فروم و سایت بازی هم اومدین تبلیغ فروختن ماشین می کنین؟ تمومش کنید لطفا.
  19. PahIavi

    چه سبک از موزیک رو گوش میدی؟

    رپ و پاپ گوش میدم.
  20. تتلیتی که همون تتلو هست.
  21. PahIavi

    yaxsi Olar مخصوص ماشین بازی

    فکر کنم قراره به کشتن بریم درسته؟
  22. PahIavi

    پلی لیست اهنگ هات چیه؟

    از دم تا اخر تتلو همش.
  23. XXX تنتاسیون که رپر خارجی هست.
  24. PahIavi

    مرا ببوس...

    قشنگ و زیبا بود عزیزم.
  25. PahIavi

    ZedBazi

    عالی بود اقا رضا.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...