رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Slap

توسعه دهنده
  • تعداد ارسال ها

    2460
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    10

تمامی مطالب نوشته شده توسط Slap

  1. دوستان, اشنایان, و تمام اشخاص عزیزی که تبریک گفتید,

    حجمتون انقدر بالا بود که یه لحظه فکر کردم انجمن رو فتح کردین 👌

    بی نهایت ازتون سپاسگزارم, باشد که بهترین لحظات رو تجربه کنید.

    همتون رو دوست دارم و دوست داشتم که دونه دونه جواب بدم اما با تعداد بالای تبریکتون ممکن نبود.

    دم همتون گرم, امیدوارم که به خوبی و خوشی سپری کنیم.

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 1
    2. MamadTaj
    3. AmirMahdi

      AmirMahdi

      رو دونه دونه‌شون لایک زدی مشتی

      سیگما بازیا چیه

    4. Show

      Show

      ایشالله قسمت @Fayez

  2. سبز رنگ شدییییییی مبارکه 😁

    بیا مپو بترکونیم

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 4
    2. mohammadmahdiakbari

      mohammadmahdiakbari

      @Commit خیلی مخلصیم برار

    3. ThePrince

      ThePrince

      @mohammadmahdiakbari مبارکه گل پسر

      بترکونی🔥♥️

    4. mohammadmahdiakbari

      mohammadmahdiakbari

      @ThePrince  مخلصیممممممممممم فدات ایشالله 

  3. Slap

    Wrong ban - Slap

    با سلام و احترام در پاسخ به شکایت و توضیحات ارائه‌شده توسط جناب Sheefu یا imyasin، جهت روشن شدن ابعاد موضوع و جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست، توضیحات زیر ارائه می‌گردد. در خصوص ادعای مربوط به Sysmon شاکی در متن خود اظهار داشته‌اند: "ایشان اظهار داشتند که Sysmon سیستم بنده از سال 2025 غیرفعال بوده است." و همچنین در ادامه بیان کرده‌اند: "پس از انجام تحقیقات شخصی، متوجه شدم که Sysmon یک ابزار مانیتورینگ و ثبت لاگ سیستم است که به‌صورت پیش‌فرض روی ویندوز نصب و فعال نمی‌باشد." لازم به توضیح است که تحقیقات انجام‌شده توسط ایشان مبتنی بر یک برداشت اشتباه از موضوع بوده است. مورد مطرح‌شده در فرآیند کنترل سیستم، Sysmon نبوده است. Sysmon یک ابزار مستقل از مجموعه Sysinternals شرکت Microsoft است که نصب آن روی سیستم کاملاً اختیاری بوده و وجود یا عدم وجود آن هیچ الزامی ندارد. بنابراین توضیحات چند پاراگرافی ارائه‌شده در خصوص Sysmon اساساً ارتباطی با علت محرومیت نداشته و بر مبنای یک سوءبرداشت شکل گرفته است. موضوع مطرح‌شده در کنترل سیستم، سرویس SysMain (Superfetch) بوده است؛ سرویسی که بخشی از خود ویندوز محسوب می‌شود و وظایف مختلفی از جمله کمک به تولید و مدیریت داده‌های مرتبط با Prefetch را بر عهده دارد. در خصوص Prefetch و وضعیت سیستم شاکی بیان داشته‌اند: "صرف غیرفعال بودن Sysmon یا عدم آگاهی بنده نسبت به آن نمی‌تواند به‌تنهایی دلیلی بر انجام تخلف تلقی شود." همان‌طور که پیش‌تر توضیح داده شد، بحث اساساً درباره Sysmon نبوده است. در بررسی سیستم مشخص شد که وضعیت سرویس SysMain تغییر یافته و همچنین در پوشه Prefetch ویندوز شرایطی مشاهده گردید که با وضعیت عادی یک سیستم سازگار نبود. جهت آگاهی بیشتر، Prefetch مکانیزمی در ویندوز است که اطلاعات مربوط به اجرای برنامه‌ها را به‌منظور افزایش سرعت بارگذاری و بهینه‌سازی عملکرد سیستم ذخیره می‌کند. در یک سیستم عادی که سرویس‌های مرتبط به‌صورت پیش‌فرض فعال باشند، فایل‌های Prefetch به‌مرور زمان ایجاد و نگهداری می‌شوند. با این حال، در زمان بررسی مشاهده شد که تقریباً هیچ اثری از داده‌های Prefetch مربوط به بازه‌های زمانی گذشته وجود نداشت و وضعیت پوشه به شکلی بود که گویی اطلاعات آن پاک‌سازی شده است؛ در حالی که تنها آثار محدودی مربوط به یک بازه زمانی خاص مشاهده می‌شد. همچنین لازم به ذکر است که سرویس SysMain در نصب پیش‌فرض ویندوز به‌صورت خودکار فعال است و تنها در صورتی غیرفعال می‌شود که کاربر یا نرم‌افزاری اقدام به تغییر وضعیت آن نماید. در خصوص مدت زمان کنترل سیستم شاکی اظهار داشته‌اند: "حدود یک ساعت و سی دقیقه سیستم بنده به‌طور کامل مورد بررسی قرار گرفت." این بخش از توضیحات به‌گونه‌ای مطرح شده که گویا فرآیند بررسی ذاتاً یک ساعت و نیم زمان برده است. در حالی که مدت زمان طولانی بررسی عمدتاً ناشی از مشکلات ارتباطی، تأخیر در انتقال تصویر AnyDesk و لگ موجود در ارتباط طرفین بود. در شرایط عادی، چنین بررسی‌هایی در مدت زمانی بسیار کوتاه‌تر و معمولاً کمتر از ده دقیقه قابل انجام است. بنابراین طولانی شدن فرآیند کنترل سیستم را نمی‌توان به حجم یا پیچیدگی بررسی نسبت داد. در خصوص موضوع فیلم وار شاکی بیان داشته‌اند: "بنده جهت شفاف‌سازی موضوع، فیلم کامل وار را برای ایشان ارسال کردم." لازم به توضیح است که در ابتدای موضوع، صرفاً از ایشان سؤال شد که آیا فیلمی از وار در اختیار دارند یا خیر. درخواستی مبنی بر الزام ارسال فیلم یا وابسته کردن نتیجه بررسی به فیلم وار مطرح نشده بود. هدف اصلی از ابتدا انجام کنترل سیستم و بررسی فنی شرایط موجود بود. در ادامه و بنا به توصیه و هماهنگی با سایر مسئولین مربوطه، فیلم نیز مورد توجه قرار گرفت؛ اما مبنای اصلی رسیدگی، کنترل سیستم بوده است نه فایل ویدئویی. در خصوص حضور بنده در وار شاکی اظهار داشته‌اند: "ادمین محترم در سمت فکشن TRM و با اکانت NeverLose حضور داشتند." این موضوع صحیح است و بنده در وار حضور داشتم و روند دوئل‌ها را مشاهده می‌کردم. با این حال مشخص نیست ذکر این موضوع چه ارتباطی با اصل پرونده و نتیجه کنترل سیستم دارد. حضور یک ادمین در یک رویداد، به‌خودی‌خود نه تخلف محسوب می‌شود و نه ارتباطی با مستندات به‌دست‌آمده از کنترل سیستم دارد. در خصوص ادعای عدم مشاهده تخلف شاکی اظهار داشته‌اند: "هیچ‌گونه مورد مشکوک، برنامه غیرمجاز یا مدرکی دال بر تخلف یافت نشد." این ادعا صحیح نیست. در طول فرآیند بررسی، موارد متعددی مورد توجه قرار گرفت و آنچه به ایشان توضیح داده شد صرفاً یکی از دلایل موجود بود، نه تمامی موارد بررسی‌شده. بنابراین این تصور که تصمیم اتخاذشده صرفاً بر اساس یک موضوع واحد صورت گرفته، با واقعیت پرونده مطابقت ندارد. در خصوص میزان همکاری در کنترل سیستم شاکی چندین بار بر همکاری کامل خود تأکید کرده‌اند. در حالی که در طول فرآیند بررسی مواردی از مداخله در روند کنترل مشاهده شد؛ از جمله جابه‌جایی‌های غیرضروری میان برنامه‌ها، بازگشت‌های مکرر به محیط بازی و تلاش برای برقراری ارتباط از طریق چت AnyDesk در زمان انجام بررسی. این اقدامات باعث کندتر شدن فرآیند کنترل و افزایش مدت زمان آن شدند. در خصوص آگاهی از وضعیت سرویس شاکی اظهار داشته‌اند: "هیچ آشنایی قبلی با این ابزار نداشتم." در حالی که در زمان بررسی مشخص بود وضعیت اجرای سرویس مورد بحث در گذشته تغییر یافته است. طبیعتاً این پرسش مطرح می‌شود که اگر هیچ‌گونه آشنایی یا دخالتی نسبت به این موضوع وجود نداشته، تغییر وضعیت سرویس از حالت پیش‌فرض به وضعیت فعلی چگونه انجام شده است. این پرسشی است که تاکنون پاسخ روشنی برای آن ارائه نشده است. نتیجه‌گیری برخلاف آنچه در متن شکایت مطرح شده، محرومیت اعمال‌شده نه بر مبنای Sysmon و نه صرفاً بر اساس یک عامل منفرد بوده است. تصمیم نهایی پس از بررسی مجموعه‌ای از موارد فنی، مستندات موجود و نتیجه کنترل سیستم اتخاذ شده و همچنین جمع‌بندی انجام‌شده صرفاً نظر شخصی اینجانب نبوده، بلکه بر اساس بررسی و تأیید سطوح مدیریتی بالاتر صورت گرفته است. لذا ادعای اینکه محرومیت صرفاً به دلیل "غیرفعال بودن Sysmon" یا یک سوءتفاهم فنی اعمال شده، با واقعیت پرونده مطابقت ندارد. سلامت و پیروز باشید. مدارک خدمت مسئول محترمی که وظیفه بررسی این شکایت را به عهده گرفته ارسال میشود.
  4. - تصویر کوچک از اطلاعات کاربری فرد مسدود شده: - دلیل مسدودیت: دارا بودن نرم افزار تقلب - خاموشی سرویس های اطلاعات دهنده و یا پاکسازی انها - مدت زمان مسدودیت: از 2026/6/19 تا 2026/8/19 - به مدت 2 ماه - تصویر کوچک از اطلاعات کاربری فرد مسدود شده: - دلیل مسدودیت: دارا بودن نرم افزار تقلب - خاموشی سرویس های اطلاعات دهنده و یا پاکسازی انها - مدت زمان مسدودیت: از 2026/6/19 تا 2026/8/19 - به مدت 2 ماه
  5. اگر متقاضی داشته باشه چرا که نه.
  6. Slap

    بهترین کیه؟

    عزیزدلی. خوشحالم که برات کسی هستم که خوش اخلاقه.
  7. قابل توجه شاکی های محترم مجموعه.

    در صورتی که قصد ارائه مدرک در فیلد مدارک رو دارید و قراره که فیلم اپلود کنید,

    لزومی نیست که حتما از سایت اپارات استفاده کنید, اپارات برای تولید محتوا استفاده میشه.

    قبلا ذکر کردیم, برای تولید محتوا در انجمن, لازم هست که از اپارات استفاده کنید, اما برای شکایات این مورد صدق نمیکند.

    میتوانید از اپلودسنتر های معتبر و قانونی استفاده کنید جهت شکایت.

    دانا و پیروز باشید.

    1. AliExpert

      AliExpert

      چشم مهران جون 

  8. Slap

    ارور reinstall بعد از آپدیت AG:SAL

    SSD بخرید.
  9. درود مشاهده شد. نحوه Reproduce واقعی: (تست شده همراه @Yuu عزیزم): در ابتدا همه چک پوینت های خود را کنسل کنید از یک شخص بخواهید یک سرویس ارسال کند (مدیک یا مکانیک یا هر چی) پس از ارسال, به سوی شخص بروید و منتظر متن Reached Destination باشید پس از رسیدن به هدف, کمی فاصله بگیرید و با Locations/ یک مکان را پیدا کنید و منتظر چک پوینت باشید تا فعال شود. سپس از ان شخص بخواهید مجددا سرویس ارسال کند. میبینید که چک پوینتی که داشتید از قبل, به صورت اتوماتیک منتقل میشود به روی شخصی که سرویس داده اما در چت ارور امده که چک پوینت اکتیو دارید و همچنین TD های مربوط به جزئیات بازیکن (سرعت - فاصله و ...) نمایان نخواهند شد. اما چک پوینت به صورت Functional کار میکند.
  10. اطلاعیه:

    درحال حاضر تیم Designer (طراح) مجموعه هیچ عضو جدیدی دریافت نمیکند, لطفا تیکت, پیام, یا ریپورتی در رابطه با عضویت ارسال نکنید.

    شرایط عضویت درحال حاضر به شدت سخت و در سطح حرفه ای است و در صورتی که کمتر از یک طراح ارشد باشید شانس حضور در تیم را نخواهید داشت.

    هر چند در صورتی که فکر میکنید میتوانید تمام طراحان حال حاضر را شکست دهید و ان ها را به چالش بکشید, یا سطح و مهارت طراحی شما بهتر و بسیار قوی تر از طراحان کنونی ما باشد,

    میتوانید جهت اقدام در انجمن مجموعه به بنده یک پیام خصوصی ارسال کنید, در اسراع وقت بررسی خواهم کرد, توجه کنید در صورت هرگونه تلاش برای استفاده از هوش مصنوعی به صورت غیر حرفه ای یا انبوه,

    و حتی انکار کردن استفاده از ان, میتواند منجر به ممنوع الورودی شما به تیم شود, لذا خواهشمندیم به تمامی نکات توجه فرموده و از مهارت خودتان بهره ببرید.

     

    مدیر بازاریابی / بازرگانی, مهران.

  11. 🍷🙃

    Congrats big bro

    پیوستنت به تیم مرشدین بی باک رو, از صمیم قلب ارزوی موفقیت و بارونی شدن اسمانت با دلار رو دارم.

    منتظرت بودیم, حرفه ای عمل کن 🔫

    1. iMohammadAmin

      iMohammadAmin

      حاج سینا خیر مقدم عرض میکنم انشالله بترکونی با چیزایی که قراره ببینیم.🔥

    2. Hushang

      Hushang

      آقا مبارکه🔥

  12. Slap

    یک سوال عجیب

    همزمان 40 نفر Crew دادن جالب بنظر میاد, یا همچنین Live Location
  13. Slap

    عملکرد RX580

    افتضاح, اگه فقط میخوای بازی بکنی و بودجت برای خرید کامپیوتر 60 میلیون هم به زور میرسه برید سمتش وگرنه اپشن های بهتری داریم اگه بودجه رو یکم زیاد کرد
  14. Slap

    its the time to reconcile and leave behind regrets

    We may have fought and disagreed at times, but we will never forget the good memories and moments we've shared

     

    بازنشستگیت از لیدری رو به عنوان یک پیشرفت تبریک عرض میکنم, به امید دیدار شما در تیم ادمین.

  15. تولدت مبارک اقای سخت کوش 🍷

    تبریک میگم که یک سال دیگه هم پیش ما بودی, ارزو میکنیم که در ادامه هم پیشمون بمونی 💫

  16. Slap

    لاگین

    سلام لطفا مشکل خود را در بخش AG:SAL - مشکلات بیان کنید (همچنین انتی ویروس خود را خاموش کنید و لانچر را به طور کامل مجددا نصب کنید - لانچر را ویروس تشخیص میدهد) اگر به ارور درحال یافتن سرور برخوردید, راهنمایی های بنده در تالار مشکلات را دنبال کنید تا مشکلتان حل شود, بدرود, بسته شد.
  17. Slap

    مایک نده ترین بازیکن سرور

    صد درصد @Olden (بدون شک) حتی صدای @DawN هم شنیدم طی این 3 سال, اما Olden جان رو خیر
  18. You don't have no money? He'll get you some
    You don't have no car? He'll get you one
    You don't have no self-respect, you feel like an insect
    Well don't you worry buddy 'cause here he comes
    Through the ghettos and the barrio and the Bowery and the slums
    A shadow is cast wherever he stands
    Stacks of green paper in his red right hand

  19. Plushie Sajjad 🧐

    1. Sajjad

      Sajjad

      🫡🤣

  20. Slap

    من ادامه میدم! - یاس

    Click to Listen هی، زندگی چی کار کردی با من - تو این و بهم بگو تو نامردی یا من اینم بدون این تویی که تهش باختی - من ادامه می دم هنوز من رو نشناختی تا اون روز که ببینم ایران بهشته - من این رو می گم ، دارم ایمان بهش من ادامه می دم، حتی توی قفس - حالا باز بیا دور ما رو دیوار بکش من عمرم رو تو ظلمت سر نکردم - واسه رسیدن شانس صبر نکردم من با صفر یه کاری کردم مطمئنم - خیلی ها با صد تا صد نکردن
  21. درود به بازیکنان خوب ارساکیا گیم: هدف این تاپیک اموزش دادن, پاسخ به سوالات, و هدایت شما به سمت فیلم برداری جهت تولید محتوا یا استریم برای سرور میباشد به طوری که با کمترین امکانات نتیجه بسیار قابل قبولی بگیرید. فیلمی اماده کردیم 20 دقیقه ای که توضیحات لازم در ان داده شده و میتونید به صورت عملی اموزش های لازم را دیده و شروع به کار کنید. نکته: حتما از Game Capture استفاده کنید. Click to Watch اگر مشکل یا نظری داشتید خوشحال میشیم با ما و بقیه در میان بزارید.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...