رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Farab

آزماینده بتا
  • تعداد ارسال ها

    3406
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    11

تمامی مطالب نوشته شده توسط Farab

  1. Farab

    درخواست استعفاء

    درود و تندرستی. @Omiid ارجمند و عزیز, درخواست شما قبول شد. امیدوارم شب ها و روزهاتون به خوبی و خوشی بگذره. موفق باشید.
  2. Farab

    iMEME 6

    ماشالا جواد جان، عالی مثل همیشه😂
  3. Farab

    (اسکریپت) باگ Bail/

    درود و تندرستی، مورد گزارش شده به همراه عمو @iMohammadAmin دوست داشتنی بررسی و مشاهده شد. باگ بودن یا نبودن این مورد به عهده‌ی توسعه دهنده‌ی گرامی میباشد.
  4. Farab

    عرفان میم | پارت 9 + سوژه

    ماشالا😂
  5. Farab

    هوش مصنوعی :PT.2 | Core

    بریم Kimikal هم ببریم، حس میکنم خیلی وصله (به خدا)
  6. Farab

    هوش مصنوعی :PT.2 | Core

    ببینیم توکنی چیزی داره بریم قم-ار (پو-کر بزنیم)
  7. Farab

    هوش مصنوعی :PT.2 | Core

    بریم من آب شنگولی میارم بشینیم با اون یارو که نباید باهاش حرف بزنیم بخوریم
  8. Farab

    تعلیق اشتباه - Meli

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: سلام. توی تیکت به موسس من توضیحات رو دادم ولی بخاطر آپدیت ها فکر کنم سرشون شلوغه, بنابراین اینجا توضیحات رو میدم تا تعلیق اشتباه بنده بررسی بشه. توضیحات: من اصلا خبری از خرید و فروش نداشتم و به این دلیل تعلیق شدم. من حتی نمیدونم برای چی تعلیق شدم! من بعد از 3 سال حضور در تیم کارکنان (لیدر, هلپر و ادمین) و همینطور تیم بتاتستینگ, تیم انتقادات و پیشنهادات (با موفقیت پیش نرفت) نمیام خرید و فروش کنم و سابقه ی خودم و محبوبیت خودم رو پیش مجموعه خراب کنم. من نزدیک ترین رابطه ای (حتی گزارش) با خرید و فروش با پول واقعی نداشتم که بخوام خرید و فروش هم بکنم! لطفا بررسی بیشتری انجام بدید و دقت کنید که من چه سودی کردم و یا اصلا سودی برای من داشته است یا خیر؟ خیلی ممنون میشم بررسی های بیشتر انجام بگیره و حق من ضایه نشه. اگر هم به دلیل Same IP بنده بن شدم که خودتون میدونید من و MaDKinG (Amirhossein سابق) دو شخص جدا و اکانت جدا از هم هستیم و من مولتی به حساب نمیام که بخاطر خرید و فروشش بن بشم. • مدارک (فیلم یا عکس): https://agsa.arsacia.ir/players/banlog/Farab
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...