تا الان ۱۰۰۰ تا ۲۰۶ کا دادم🤣
من قبلا خونمو میخریدن تا بیام خونه بخرم هر ماشینی رو میبردم اسپان جزع لامبورگینی با لامبو بری اسپان قبلش باید بیمه رو اماده کرده باشه🤣
پولداری💵🤣
😅
والا من تا الان بیشتر ۲۰ میل دادم برای بیمه
دقیقا رسیدم جلو در اومد بیرون سریع پیچوندم اونور ولی سرعت زیاد بود نپیچید😅
کارجکر لامبو مشخص شد😅
من الاوه بر لامبو خودم چند باری هم بیمه لامبو به رفیقم دادم🤣
اخی پول بدم بیمه کنی؟😅