رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

تمامی فعالیت ها

این جریان به طور خودکار بروزرسانی می شود

  1. ساعت گذشته
  2. درود راضی نبودم لطفا گرافیست دیگه ای پیگیری کنه در صورت توان گرافیست نوشته روی فیست Quake باشد
  3. با اهداء سلام و احترام، موارد جهت بررسی و بهبود به مسئول محترم ذی‌ربط منتقل شد.
  4. - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: به علت حساس بودن تیم کارکنان به صورت Note ارسال شد. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): توضیحات داده شد.
  5. Builder

    اطلاعیه ها

  6. بنده در ساخت HUD Android مهارتی ندارم
  7. Serhat

    Mohammad.AC - music on microphone in public place

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: نیازی نیست • توضیحات: پخش موسیقی از میکروفون در مکان عمومی. • مدارک (فیلم یا عکس): https://up.20script.ir/do.php?filename=d371-XRecorder-20260622-02.mp4
  8. Arezo

    چند سالته؟؟!

    خدایا خودت بگو از دست این مردم چه کنیم
  9. NightFury

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات:فحاشی شدت بالا • شاهد ها:- • مدرک/عکس یا فیلم:
  10. DiedOut

    حسرت چی به دلت موند؟

    کاپ نرفتن کاپ نرفتن
  11. AmirHamzeh

    حسرت چی به دلت موند؟

    چیزی که حسرت شد VIP داخل بازی و داخل واقعیت یک بنلی ۳۰۰ خشک
  12. Empratur

    گزارش تست

    عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده:7 • تعداد پاسخ اشتباه:5/5 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد):رد شد
  13. FORS

    گزارش تست

    برای درخواست عضویت چه زمانی باید اقدام کنم؟
  14. Trap

    pack تغییر صدای بازی

    متشکرم ازتون آقای تاکسی❤️🙃
  15. EnDWaY

    بن بی دلیل | Terible

    درود؛ در حال بررسی...
  16. DiedOut

    Pcj-600 یا fcr-900

    Fcr
  17. EnDWaY

    بن فروم بی دلیل - Fayez

    درود؛ بررسی شد. به درستی اخطار انجمن دریافت کرده‌اند. طبقِ قانونِ ذیل مجازات شده‌اید: +عملکردِ ناظم محترم صحیح می باشد. شکایتِ شما رد شد. +موفق باشید. +بسته شد!
  18. DiedOut

    Sanchez VS NRG-500

    Nrg
  19. سانرایز
  20. Syd

    pack تغییر صدای بازی

    دمتم گرمم
  21. بنز و سلطان
  22. AmirBerLyN

    بن های اشتباه - Joomali

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: من در تاریخ 2026-06-20 05:48:40 با اکانت OldWaller به دلیل عدم همکاری در کنترل سیستم از بازی بن شدم و بعدش اصلأ با اکانت دیگه ای وارد بازی نشدم و فرداش با اکانت BerLyN دوباره در تاریخ 2026-06-21 03:46:21 via multi account بن شدم، لطفاً پیگیری کنید. چند اکانت های دیگر هم همراه اینا بن شدن. • مدارک (فیلم یا عکس): Ucp - BerLyN
  23. والا ما یک ساله پلی میدیم تونستیم هاترینگ بخریم
  24. عالی میشد
  25. DiedOut

    زانتیا یا پارس ELX؟

    زانتیا
  1. نمایش فعالیت های بیشتر
×
×
  • اضافه کردن...