- عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP:
- آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟
بله
- برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟
به دلیل ناتوانی در شرکت در جلسات هفتگی و انجام اکتیویتی
- پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید:
اقلیت خوبیست لیدر و ساب لیدر بسیار عالی و محترمی داره