تمامی فعالیت ها
این جریان به طور خودکار بروزرسانی می شود
- ساعت گذشته
-
مزدا ۲ کابین رنگ آبی🫡👑
-
تایلند ، جزایر بالی ، کره شمالی و ....🔥🖐🏻
-
بغیه رو نمیدونم ولی رفیقای خودم به شخصه نفری ۳ تا اک با نیک دختر دارن🤣
-
وقتی سرور شلوغ باشه روز و شبش مهم نی
-
میریختم تو جیب علی اساسین🫡
-
درود و احترام؛ Staff-Note
-
یه استند اولد ۲.۷۰۰ دارم اودو ۱۵k رو چشام ازش نگهداری میکنم😅
-
• اولین رفیقی که تو سرور داشتین کی بوده!؟
RealCR7 پاسخی برای AMIRALIPopo ارسال کرد در موضوع : مطالب طنز
@OdeGaRd ممدددددد😅♥️ -
تا یک ماه پیش فک کردم دارم ولی الان نه دیگه هیچی
-
فصل دوم جنگهای موزی ارساکیا آغاز شد... در اولین روز جنگ، آژیر قرمز موزی در تمام سرور به صدا درآمد و همه بازیکنان موظف شدند کلاه ایمنی خیارپوش بر سر بگذارند. اما درست زمانی که ارتش @BigMeeti آماده حمله بود، یک پیام ناشناس روی آسمان ظاهر شد: «شلغم بیدار شده است.» همه تصور کردند شوخی است، اما ناگهان زمین لرزید و از زیر انبار مخفی کرج یک شلغم غولپیکر با عینک آفتابی بیرون آمد. این موجود که "امپراتور شلغم اعظم" نام داشت، بیش از ۸۰۰ سال در خواب بوده و با انرژی پشمکهای ذخیرهشده تغذیه میکرده است. ژنرال بادمجان با خنده گفت: «حالا فهمیدید چرا پروژه جمعههای شلغم مخفی بود؟» خرخاکی که هنوز موز هشتمش را تمام نکرده بود، با نگرانی پرسید: «یعنی الان باید با شلغم بجنگیم؟» اما امپراتور شلغم جواب داد: «نه... من فقط دنبال گردوی مالیاتی هستم.» گاو هوایی که هنوز رهبر گردوی سیاه بود، بلافاصله فرار کرد و به پایگاه مخفی خودش در کوهستان پشمکستان رفت. در همان لحظه دستگاه موزساز ۹۰۰۰ از کنترل خارج شد و شروع کرد به تولید موز با سرعتی غیرممکن. هر دقیقه بیش از ۴۴۰۰ موز وارد سرور میشد. بعد از دو ساعت، خیابانها، ساختمانها و حتی هواپیماهای F-ArakNigger55 زیر کوه موز دفن شدند. دانشمندان ارساکیا وضعیت را «بحران موزی سطح هفت» اعلام کردند. برای مقابله با این فاجعه، علی ضیا دستور ساخت سلاح فوقمحرمانه «خیارشکن ۳۰۰۰» را صادر کرد. اما هنگام آزمایش، دستگاه اشتباه عمل کرد و به جای نابود کردن موزها، همه موزها را به پنگوئن تبدیل کرد. اکنون میلیونها پنگوئن زردرنگ در سراسر سرور راه میرفتند و سرود ملی موزستان را میخواندند. در این هرجومرج، ناگهان سوسکهای زرهی پیامی رمزگذاریشده پیدا کردند. پیام متعلق به شخصی بود که سالها همه فکر میکردند ناپدید شده است. نام او «استاد کلم» بود. استاد کلم در پیامش نوشت: «اگر میخواهید امپراتور شلغم را شکست دهید، باید سه شیء افسانهای را پیدا کنید؛ موز طلایی، خیار بینهایت و گردوی سرنوشت.» با انتشار این پیام، همه جناحها موقتاً آتشبس اعلام کردند. حتی @Syd و @BigMeeti نیز برای اولین بار کنار هم نشستند. اما کسی نمیدانست که در تاریکترین نقطه سرور، موجودی مرموز به نام «هندوانه سایبری» در حال جمعآوری ارتشی از رباتهای آناناسی است. و درست وقتی همه برای یافتن اشیای افسانهای آماده میشدند، صدایی از آسمان فریاد زد: «مرحله سوم هنوز شروع نشده...» و ناگهان سرور برای ۳ ثانیه خاموش شد...
-
بنظرتون کدوم ویندوز برای ارساکیا گیم بهتره؟
RealFarzad پاسخی برای Crux ارسال کرد در موضوع : گفتگوی آزاد
بستگی داره ولی من که 11 ام - امروز
-
ELN شروع به دنبال کردن hojat123456789321 کرد
-
من یکی از ثروتمندترین افراد دنیا هستم و میخوام به بازیکنان ارساکیا یک عدد موز بدم چون موز خیلی چیز خوبیه و روز بعدش بهشون خیار میدم و هرکس اعتراض کنه، از برنامه هویج پنجشنبه محروم میشه چون علی ضیا داره پشمک به خرخاکی میده چون خر خاکی موز دوست داره و میخوام به @BigMeeti مجوز حمله به کرج رو بدم چون دارن صادرات غیر قانونی موز انجام میدن و اینکار باعث میشه علی ضیا و خرخاکی ناراحت بشن، اما چرا این وسط فقط خر خاکی موز دوست داره؟ گاو هوایی هم میتونه گردو دوست داشته باشه، سوسک هم @BigMeeti رو دوست داره، پس من از ثروت زیادم استفاده میکنم و به ژنرال @BigMeeti چند عدد فایتر F-ArakNigger55 هدیه میدم تا بتونه با گاو هوایی بجنگه @BigMeeti هم با ارتش بچه هایه اسپان وارد جنگ میشه و علیه چندین بازیکن حرفهای مثل @Syd و دیگر پروها مثل من جنگ میکنن و با شعار مهدی داش لیدر ماست جنگ رو پیروز میشن و حاکم سرور میشن بعد از اینکه @BigMeeti و ارتش بچههای اسپان با شعار «مهدی داش لیدر ماست» جنگ رو پیروز شدن و حاکم سرور شدن، همه فکر میکردن دوران صلح شروع شده، اما ناگهان مشخص شد تمام موزهایی که بین بازیکنان پخش شده بودن دارای تراشه ردیاب موزی بودن. در همین لحظه خرخاکی که داشت موز هفتمش رو میخورد، متوجه یک سیگنال مرموز از زیر شهر کرج شد. وقتی موضوع رو به علی ضیا اطلاع دادن، علی ضیا بلافاصله جلسه اضطراری شورای عالی موز، خیار و هویج رو تشکیل داد. طی تحقیقات مشخص شد زیر کرج یک انبار مخفی وجود داره که داخلش بیش از ۴۸ میلیون تن پشمک، ۳۰۰ هزار خیار تاکتیکی و یک گاو هوایی بازنشسته نگهداری میشه. اما مشکل اصلی اینجا بود که گاو هوایی بازنشسته رهبر گروه مخفی «گردوی سیاه» بود و سالها منتظر فرصت مناسب برای انتقام از خرخاکیها بود. در همین حین @Syd که در جنگ شکست خورده بود، تصمیم گرفت با ساخت دستگاه "موزساز ۹۰۰۰" تعادل قدرت رو به هم بزنه. این دستگاه قادر بود در هر ثانیه ۷۴ موز، ۱۲ خیار و یک عدد هندوانه نامرئی تولید کنه. وقتی خبر به @BigMeeti رسید، ایشون سوار فایتر F-ArakNigger55 شخصی خودش شد و همراه گردان ویژه سوسکهای زرهی به سمت مقر موزساز ۹۰۰۰ حرکت کرد. اما وسط عملیات، یکی از سوسکها روی دکمه اشتباه زد و به جای حمله، کل ارتش وارد بخش تنظیمات شد و ناگهان زبان دنیا از فارسی به «خرخاکیایی باستان» تغییر کرد. سه روز طول کشید تا دانشمندان بتونن دوباره زبان دنیا رو برگردونن. در همین زمان یک موجود ناشناس به نام «ژنرال بادمجان» از دل مه ظاهر شد و اعلام کرد: «شما احمقها هنوز نفهمیدید اصل ماجرا موز نیست...» همه با تعجب پرسیدن: «پس چیه؟» ژنرال بادمجان آهی کشید و گفت: «پروژه محرمانه هویج پنجشنبه از اول فقط یک پوشش برای برنامه فوق سری جمعههای شلغم بوده...» بعد از شنیدن این جمله، علی ضیا از شدت شوک پشمکش از دستش افتاد، خرخاکی موزش رو گاز نزد، گاو هوایی گردوش رو زمین انداخت و حتی @BigMeeti هم برای ۴ ثانیه کامل ساکت موند. و اینجا بود که فصل دوم جنگهای موزی ارساکیا آغاز شد...
- 37 پاسخ
-
- 2
-
-
-
MohamadMehdi عکس نمایه خود را تغییر داد
-
NikoBellic شروع به دنبال کردن _Spam/Daniel کرد
-
عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: اسپم • مدارک (فیلم یا عکس): در قالب Pm برای آقای @Default ارسال شد
-
اون فقط به من میرسه
-
Default شروع به دنبال کردن فحاشی/Radykal22 کرد
-
درود و احترام؛ شکایت شما تأیید شد. + موفق و موئید باشید. + بسته شد.
- 1 پاسخ
-
- 1
-
- دیروز
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: با سلام و درود خدمت ادمین ها و مدیران محترم ! این بازیکن از زبان ناپسند به کار برد. • مدارک (فیلم یا عکس):
-
NikoBellic شروع به دنبال کردن فحاشی/Radykal22 کرد
-
عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: فحاشی • مدارک (فیلم یا عکس): در قالب Pm برای آقای @Default ارسال شد
-
Kairos عکس نمایه خود را تغییر داد
-
خب باختین دیگه شایدم عینک نزدین ندیدین پیامارو
-
رو دست نداری داش متین
-
عرض ادب و احترام ؛ عنوان گزارشِ شما استاندارد و صحیح نیست. توجه داشته باشید که پرانتز و عبارتی که داخل پرانتز قرار میدهید در ابتدای عنوان گزارش قرار گیرد. مثال استاندارد ✅ : (اسکریپت) عنوان باگ مثال غیراستاندارد ❌ : عنوان باگ (اسکریپت)
