رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

تمامی فعالیت ها

این جریان به طور خودکار بروزرسانی می شود

  1. ساعت گذشته
  2. RealCR7

    بهترین ماشین ایرانی چیه؟

    مزدا ۲ کابین رنگ آبی🫡👑
  3. RealCR7

    پراید کنسله اسا

    پراید به این خوبی😢
  4. RealCR7

    دوست داری کجا سفر کنی؟

    تایلند ، جزایر بالی ، کره شمالی و ....🔥🖐🏻
  5. RealCR7

    ارساکیا یا مهد پسرای دختر نما

    بغیه رو نمیدونم ولی رفیقای خودم به شخصه نفری ۳ تا اک با نیک دختر دارن🤣
  6. وقتی سرور شلوغ باشه روز و شبش مهم نی
  7. میریختم تو جیب علی اساسین🫡
  8. خداحافظ من به تو یار قدیمی😅🥀
  9. Exit

    بن بی دلیل / parsa

    درود و احترام؛ Staff-Note
  10. خودم نظر خاصی ندارم😅
  11. یه استند اولد ۲.۷۰۰ دارم اودو ۱۵k رو چشام ازش نگهداری میکنم😅
  12. @OdeGaRd ممدددددد😅♥️
  13. تا یک ماه پیش فک کردم دارم ولی الان نه دیگه هیچی
  14. BigMeeti

    بده بره بغلی!!

  15. Kirito

    بده بره بغلی!!

    فصل دوم جنگ‌های موزی ارساکیا آغاز شد... در اولین روز جنگ، آژیر قرمز موزی در تمام سرور به صدا درآمد و همه بازیکنان موظف شدند کلاه ایمنی خیارپوش بر سر بگذارند. اما درست زمانی که ارتش @BigMeeti آماده حمله بود، یک پیام ناشناس روی آسمان ظاهر شد: «شلغم بیدار شده است.» همه تصور کردند شوخی است، اما ناگهان زمین لرزید و از زیر انبار مخفی کرج یک شلغم غول‌پیکر با عینک آفتابی بیرون آمد. این موجود که "امپراتور شلغم اعظم" نام داشت، بیش از ۸۰۰ سال در خواب بوده و با انرژی پشمک‌های ذخیره‌شده تغذیه می‌کرده است. ژنرال بادمجان با خنده گفت: «حالا فهمیدید چرا پروژه جمعه‌های شلغم مخفی بود؟» خرخاکی که هنوز موز هشتمش را تمام نکرده بود، با نگرانی پرسید: «یعنی الان باید با شلغم بجنگیم؟» اما امپراتور شلغم جواب داد: «نه... من فقط دنبال گردوی مالیاتی هستم.» گاو هوایی که هنوز رهبر گردوی سیاه بود، بلافاصله فرار کرد و به پایگاه مخفی خودش در کوهستان پشمکستان رفت. در همان لحظه دستگاه موزساز ۹۰۰۰ از کنترل خارج شد و شروع کرد به تولید موز با سرعتی غیرممکن. هر دقیقه بیش از ۴۴۰۰ موز وارد سرور می‌شد. بعد از دو ساعت، خیابان‌ها، ساختمان‌ها و حتی هواپیماهای F-ArakNigger55 زیر کوه موز دفن شدند. دانشمندان ارساکیا وضعیت را «بحران موزی سطح هفت» اعلام کردند. برای مقابله با این فاجعه، علی ضیا دستور ساخت سلاح فوق‌محرمانه «خیارشکن ۳۰۰۰» را صادر کرد. اما هنگام آزمایش، دستگاه اشتباه عمل کرد و به جای نابود کردن موزها، همه موزها را به پنگوئن تبدیل کرد. اکنون میلیون‌ها پنگوئن زردرنگ در سراسر سرور راه می‌رفتند و سرود ملی موزستان را می‌خواندند. در این هرج‌ومرج، ناگهان سوسک‌های زرهی پیامی رمزگذاری‌شده پیدا کردند. پیام متعلق به شخصی بود که سال‌ها همه فکر می‌کردند ناپدید شده است. نام او «استاد کلم» بود. استاد کلم در پیامش نوشت: «اگر می‌خواهید امپراتور شلغم را شکست دهید، باید سه شیء افسانه‌ای را پیدا کنید؛ موز طلایی، خیار بی‌نهایت و گردوی سرنوشت.» با انتشار این پیام، همه جناح‌ها موقتاً آتش‌بس اعلام کردند. حتی @Syd و @BigMeeti نیز برای اولین بار کنار هم نشستند. اما کسی نمی‌دانست که در تاریک‌ترین نقطه سرور، موجودی مرموز به نام «هندوانه سایبری» در حال جمع‌آوری ارتشی از ربات‌های آناناسی است. و درست وقتی همه برای یافتن اشیای افسانه‌ای آماده می‌شدند، صدایی از آسمان فریاد زد: «مرحله سوم هنوز شروع نشده...» و ناگهان سرور برای ۳ ثانیه خاموش شد...
  16. بستگی داره ولی من که 11 ام
  17. امروز
  18. Wine

    بده بره بغلی!!

    من یکی از ثروتمندترین افراد دنیا هستم و میخوام به بازیکنان ارساکیا یک عدد موز بدم چون موز خیلی چیز خوبیه و روز بعدش بهشون خیار میدم و هرکس اعتراض کنه، از برنامه هویج پنجشنبه محروم می‌شه چون علی ضیا داره پشمک به خرخاکی میده چون خر خاکی موز دوست داره و میخوام به @BigMeeti مجوز حمله به کرج رو بدم چون دارن صادرات غیر قانونی موز انجام میدن و اینکار باعث میشه علی ضیا و خرخاکی ناراحت بشن، اما چرا این وسط فقط خر خاکی موز دوست داره؟ گاو هوایی هم میتونه گردو دوست داشته باشه، سوسک هم @BigMeeti رو دوست داره، پس من از ثروت زیادم استفاده میکنم و به ژنرال @BigMeeti چند عدد فایتر F-ArakNigger55 هدیه میدم تا بتونه با گاو هوایی بجنگه @BigMeeti هم با ارتش بچه هایه اسپان وارد جنگ میشه و علیه چندین بازیکن حرفه‌ای مثل @Syd و دیگر پرو‌ها مثل من جنگ میکنن و با شعار مهدی داش لیدر ماست جنگ رو پیروز میشن و حاکم سرور میشن بعد از اینکه @BigMeeti و ارتش بچه‌های اسپان با شعار «مهدی داش لیدر ماست» جنگ رو پیروز شدن و حاکم سرور شدن، همه فکر میکردن دوران صلح شروع شده، اما ناگهان مشخص شد تمام موزهایی که بین بازیکنان پخش شده بودن دارای تراشه ردیاب موزی بودن. در همین لحظه خرخاکی که داشت موز هفتمش رو میخورد، متوجه یک سیگنال مرموز از زیر شهر کرج شد. وقتی موضوع رو به علی ضیا اطلاع دادن، علی ضیا بلافاصله جلسه اضطراری شورای عالی موز، خیار و هویج رو تشکیل داد. طی تحقیقات مشخص شد زیر کرج یک انبار مخفی وجود داره که داخلش بیش از ۴۸ میلیون تن پشمک، ۳۰۰ هزار خیار تاکتیکی و یک گاو هوایی بازنشسته نگهداری میشه. اما مشکل اصلی اینجا بود که گاو هوایی بازنشسته رهبر گروه مخفی «گردوی سیاه» بود و سال‌ها منتظر فرصت مناسب برای انتقام از خرخاکی‌ها بود. در همین حین @Syd که در جنگ شکست خورده بود، تصمیم گرفت با ساخت دستگاه "موزساز ۹۰۰۰" تعادل قدرت رو به هم بزنه. این دستگاه قادر بود در هر ثانیه ۷۴ موز، ۱۲ خیار و یک عدد هندوانه نامرئی تولید کنه. وقتی خبر به @BigMeeti رسید، ایشون سوار فایتر F-ArakNigger55 شخصی خودش شد و همراه گردان ویژه سوسک‌های زرهی به سمت مقر موزساز ۹۰۰۰ حرکت کرد. اما وسط عملیات، یکی از سوسک‌ها روی دکمه اشتباه زد و به جای حمله، کل ارتش وارد بخش تنظیمات شد و ناگهان زبان دنیا از فارسی به «خرخاکیایی باستان» تغییر کرد. سه روز طول کشید تا دانشمندان بتونن دوباره زبان دنیا رو برگردونن. در همین زمان یک موجود ناشناس به نام «ژنرال بادمجان» از دل مه ظاهر شد و اعلام کرد: «شما احمق‌ها هنوز نفهمیدید اصل ماجرا موز نیست...» همه با تعجب پرسیدن: «پس چیه؟» ژنرال بادمجان آهی کشید و گفت: «پروژه محرمانه هویج پنجشنبه از اول فقط یک پوشش برای برنامه فوق سری جمعه‌های شلغم بوده...» بعد از شنیدن این جمله، علی ضیا از شدت شوک پشمکش از دستش افتاد، خرخاکی موزش رو گاز نزد، گاو هوایی گردوش رو زمین انداخت و حتی @BigMeeti هم برای ۴ ثانیه کامل ساکت موند. و اینجا بود که فصل دوم جنگ‌های موزی ارساکیا آغاز شد...
  19. NikoBellic

    _Spam/Daniel

    عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: اسپم • مدارک (فیلم یا عکس): در قالب Pm برای آقای @Default ارسال شد
  20. اون فقط به من میرسه
  21. Default

    فحاشی/Radykal22

    درود و احترام؛ شکایت شما تأیید شد. + موفق و موئید باشید. + بسته شد.
  22. دیروز
  23. ShytaN

    زبان ناپسند | EXTENT

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: با سلام و درود خدمت ادمین ها و مدیران محترم ! این بازیکن از زبان ناپسند به کار برد. • مدارک (فیلم یا عکس):
  24. NikoBellic

    فحاشی/Radykal22

    عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: فحاشی • مدارک (فیلم یا عکس): در قالب Pm برای آقای @Default ارسال شد
  25. FOUR

    بده بره بغلی!!

    خب باختین دیگه شایدم عینک نزدین ندیدین پیامارو
  26. Rival

    War Video - ThETrusT

    رو دست نداری داش متین
  27. عرض ادب و احترام ؛ عنوان گزارشِ شما استاندارد و صحیح نیست. توجه داشته باشید که پرانتز و عبارتی که داخل پرانتز قرار می‌دهید در ابتدای عنوان گزارش قرار گیرد. مثال استاندارد ✅ : (اسکریپت) عنوان باگ مثال غیراستاندارد ❌ : عنوان باگ (اسکریپت)
  1. نمایش فعالیت های بیشتر
×
×
  • اضافه کردن...