رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام 

                      بر پلیر ها بازی ارساکیاگیم

 

 

این واسه همه پیش اومده که یک جایی هستی که هیچ biz مارکتی وجود نداره. 

 

و گوشیت هم شارژش تموم شده که می خوای به کسی زنگ بزنی. 

من منظورم اینه که تلفن عمومی کناره جاده ها بزارن و اینگه قیمتش که بخوای زنگ بزنی بیشتر باشه از گوشی تا بقیه فقد از این استفاده نکند. 

و بعد گوشی خودشون داخل biz شارژ کنند

 

 

 

 

مثلا مال گوشی پول گرفتن زنگ=30$

این تلفن های عمومی رو یک قیمت بالا تر از این بذارن

 

باتشکر

منتظر نظراتون هستم.... م

MaxTu

 

شاید اصلا تو آیندیـ که اینقدر ("نگرانشمـ")؟!     

                                                       من نباشـم.)💔

https://uploadkon.ir/uploads/8af025_25VID-20251218-214406-570.mp4

                               ..(ﷲ)..   

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99872-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(-) نیازی نیست 

 

━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

Movement.png

Naaji.png

SuperLifer.png

━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99872-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86/#findComment-1019939
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود مخالفم دلیلی نداره که واجب باشه (-)

 

                                                                          

TahaNoMercy.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99872-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86/#findComment-1020175
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش زیاد فک نکنم واجب باشه یدونه میتونی سوار شی یا تاکسی بزنی بری هم تو برسی هم اون ی اکتیویتی بگیره

 

(-) 

183a-In-Shot-20250927-021322405.gif

 

My Account: 

1b90-8419-New-Project-5-%5B7B88670%5D.gi

1209403-FeLan

1b90-8419-New-Project-5-%5B7B88670%5D.gi

Bro:

1208878-Taliver

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99872-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86/#findComment-1026063
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۰/۲۶ در 23:55، makx098 گفته است:

سلام 

                      بر پلیر ها بازی ارساکیاگیم

 

 

این واسه همه پیش اومده که یک جایی هستی که هیچ biz مارکتی وجود نداره. 

 

و گوشیت هم شارژش تموم شده که می خوای به کسی زنگ بزنی. 

من منظورم اینه که تلفن عمومی کناره جاده ها بزارن و اینگه قیمتش که بخوای زنگ بزنی بیشتر باشه از گوشی تا بقیه فقد از این استفاده نکند. 

و بعد گوشی خودشون داخل biz شارژ کنند

 

 

 

 

مثلا مال گوشی پول گرفتن زنگ=30$

این تلفن های عمومی رو یک قیمت بالا تر از این بذارن

 

باتشکر

منتظر نظراتون هستم.... م

(+/-)

.My Account.

William.png

do.php?imgf=62e916_2620260116-200513.gif

.𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒔𝒕 𝑵𝒆𝒗𝒆𝒓 𝑫𝒊𝒆𝒔

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99872-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86/#findComment-1026850
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

رو چیزی هستی تلفن عمومی؟

 

مگه زندگی واقیه خب q بد یا reconnect  بد هوس تو عوض کن 

(-)

 

 

ویرایش شده توسط EshkSarkh
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99872-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86/#findComment-1026942
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (-) موفق باشید.

بزرگترین حماقت انسان

لبخند زدن به کسی هست

که ارزش نگاه کردن هم ندارد

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99872-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86/#findComment-1031476
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عرض ادب

لزومی ندارد، بنابراین ...

نظر بنده هم منفی (-) می باشد.

Younes.png

Fazaei.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99872-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86/#findComment-1031654
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لازم نیست /Service taxi بده مگه ازت کمومیشه 😑

... :)

UltraMax.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99872-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86/#findComment-1031686
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

زیاد کاربرد خوبی نداره(-)

c77a16_26InShot-20260616-181345997.gif

Demise.png

دنیا یه مرگ به ما طلبکاره پس بهتره مثل شیر بمیریم نه روباه

یا علی مدد 

خیانت در ذات ما جواب ندارد

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99872-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86/#findComment-1031742
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۰/۲۶ در 23:55، OKJIY گفته است:

سلام 

                      بر پلیر ها بازی ارساکیاگیم

 

 

این واسه همه پیش اومده که یک جایی هستی که هیچ biz مارکتی وجود نداره. 

 

و گوشیت هم شارژش تموم شده که می خوای به کسی زنگ بزنی. 

من منظورم اینه که تلفن عمومی کناره جاده ها بزارن و اینگه قیمتش که بخوای زنگ بزنی بیشتر باشه از گوشی تا بقیه فقد از این استفاده نکند. 

و بعد گوشی خودشون داخل biz شارژ کنند

 

 

 

 

مثلا مال گوشی پول گرفتن زنگ=30$

این تلفن های عمومی رو یک قیمت بالا تر از این بذارن

 

باتشکر

منتظر نظراتون هستم.... م

جالبه ولی فکر نکنم عملی شه اگه عملی کنن که بسم الله 

 

نظرم راجب به این پیشنهاد (+) است.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99872-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86/#findComment-1046989
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...