رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Neon-rp | Richmani


ارسال‌های توصیه شده

فرم:

 

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Foz.png

 

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: RichMani.png

 

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: -

 

• توضیحات: سلام و ارض ادب ایشون من دیوتی بودم و سرویس داده بود حمونطور که در عکس هست و در یه بود دیگه بود

 

• مدارک (فیلم یا عکس): do.php?imgf=e0c415_26Screenshot-۲۰۲۶-۰۱-

  • هاها 1
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99627-neon-rp-richmani/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود بنده قصد ازار و ازیت ایشون رو نداشتم و بندع راننده نبودم میتونید توی چت ببینید که اقای Oak نوشته که یزید وایسا و بنده به ایشون گفتم که میره اسپره و Oak برای Foz توی جت نوشته و راننده اینفرنوس با سرعت 87کیلومتر به توی اسپره /enter کرده و میتونید چک کنید اون لحضه ای که ایشون به بنده رسیدن 20تا30متر بیشتر فاصله نداشتم با اسپری

بدرود.

 

s7712_9280-IMG-20260511-061708-448.jpg

1253549-RichMani

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99627-neon-rp-richmani/#findComment-1015754
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۰/۲۵ در 05:50، RichMani گفته است:

درود بنده قصد ازار و ازیت ایشون رو نداشتم و بندع راننده نبودم میتونید توی چت ببینید که اقای Oak نوشته که یزید وایسا و بنده به ایشون گفتم که میره اسپره و Oak برای Foz توی جت نوشته و راننده اینفرنوس با سرعت 87کیلومتر به توی اسپره /enter کرده و میتونید چک کنید اون لحضه ای که ایشون به بنده رسیدن 20تا30متر بیشتر فاصله نداشتم با اسپری

بدرود.

بنده ماشین داشت دود میکرد رفتم توی اسپری و بعدش اومدم به طرف مدیک

 

s7712_9280-IMG-20260511-061708-448.jpg

1253549-RichMani

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99627-neon-rp-richmani/#findComment-1018085
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 هفته بعد...

@Foz
درود خدمت شما شاکی محترم،
پوزش بابت تاخیر در پاسخگویی به شکایت شما.
شکایت شما رد شد.
با توجه به اینکه در محله Royal Casino  شهر Las Venturas یک عدد Pay & Spray وجود دارد و ممکن است بازیکن با سرعت زیاد وارد بیز شده باشد این مشکل پیش امده باشد.

در ۱۴۰۴/۱۰/۲۵ در 05:10، Foz گفته است:

در یه بود دیگه بود

مدارک شما برای اثبات این موضوع کافی نمیباشد.
موفق باشید.
بسته شد.

  • مرسی 1

960347-Mohsen

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99627-neon-rp-richmani/#findComment-1071515
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Tijay موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...