رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

2 دقیقه قبل، Ali گفته است:

زمانی که سرور شلوغ هست معمولاً 150 نفر اسلیپ هستن، امروز تیم ادمینی مسئول اجرا کردن پیشنهاد شما بود و تعداد اسلیپ به 0 رسید و مولتی ها هم به 0 رسید اما همچنان مشکل Server is full وجود دارد

@Ali علی ناموسا مشکل رو برطرف بکن من الان دوروزه نمیتونم لاگین کنم 

نه فقط من هیچکس نمیتونه

294629_26GIF-20260530-010902-627.gif

0cf402_26GIF-20260601-123019-384.gif

 

𝐎𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐝𝐚𝐲𝐬 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐧 𝐩𝐞𝐚𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞

𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐚𝐦 𝐛𝐮𝐫𝐢𝐞𝐝

𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐝𝐫𝐨𝐩𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐰𝐚𝐬𝐡 𝐦𝐲 𝐭𝐨𝐦𝐛𝐬𝐭𝐨𝐧𝐞

294629_26GIF-20260530-010902-627.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015152
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 دقیقه قبل، ImYassIN گفته است:

یه سوال چه ربطی به اسلیپ داره

بعدشم مگه سرور 1000نفر نیست پس چرا وقتی سرور میشه 970 نفر باز نمیشه log in کرد؟

دیگه بخاطر اسلیپ مارو کیک ندید

خیلی ربط داره، شما اسلیپ میکنی، به فکر خودتی

بقیه نمیتونن بازی کنن، واضح تر از این؟! الان شرایط فرق می‌کنه 

در مورد اون ۹۷۰ نفر هم باید بگم دلیلش NPC های سرور هستن که جا میگیرن 

.ٖؒ﷽‌══════════════════════════════

  .--ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ--.

Jews.png

   𝓝𝓾𝓶𝓫𝓮𝓻 𝓸𝓷𝓮 𝓯𝓪𝓶𝓲𝓵𝔂

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015153
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، MamadRoast گفته است:

تا وقتی اینترنت ملی باشه همچین چیزی عادیه و اگر اینترنت از ملی در بیاد دوباره مثل قبل میشه

نظرم همین بود از موقع که نت ملی شده سرور بیش از حد شلوغ هست 

ماشاالله بگیم ولی خب از صبح خمار بازی کردن موندم 🤣😭

اگه روزی هوسِ برگشتن کردی، یادت باشه...

ما سعدی نیستیم که بگیم: «یار آن بود که صبر کند بر جفای یار»

دیگه برنگرد.

نون بمونه بیات میشه، چایی بمونه از دهن میوفته، آبِ مونده گند میزنه...

گل تا وقتی به آب نیاز داره که کاکتوس نباشه!

f27b04_26InShot-20260605-021750362.png

 

DiVaX.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015159
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 دقیقه قبل، FallenLucifer گفته است:

خیلی ربط داره، شما اسلیپ میکنی، به فکر خودتی

بقیه نمیتونن بازی کنن، واضح تر از این؟! الان شرایط فرق می‌کنه 

در مورد اون ۹۷۰ نفر هم باید بگم دلیلش NPC های سرور هستن که جا میگیرن 

خب تا کی قراره ما نتونیم اسلیپ بندازیم؟

×In the name of GOD*

ImYassin.png

AlaHazraat.png

GodFayer.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015162
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، ImYassIN گفته است:

خب تا کی قراره ما نتونیم اسلیپ بندازیم؟

داداش اصلا موضوع اصلی همین اسلیپ هست 

چون همین اسلیپ اکانت های مولتی های شما الان بعضیا نمیتونن بیان 

294629_26GIF-20260530-010902-627.gif

0cf402_26GIF-20260601-123019-384.gif

 

𝐎𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐝𝐚𝐲𝐬 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐧 𝐩𝐞𝐚𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞

𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐚𝐦 𝐛𝐮𝐫𝐢𝐞𝐝

𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐝𝐫𝐨𝐩𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐰𝐚𝐬𝐡 𝐦𝐲 𝐭𝐨𝐦𝐛𝐬𝐭𝐨𝐧𝐞

294629_26GIF-20260530-010902-627.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015164
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

11 دقیقه قبل، Ali گفته است:

زمانی که سرور شلوغ هست معمولاً 150 نفر اسلیپ هستن، امروز تیم ادمینی مسئول اجرا کردن پیشنهاد شما بود و تعداد اسلیپ به 0 رسید و مولتی ها هم به 0 رسید اما همچنان مشکل Server is full وجود دارد

پیشنهاد من اینه که تا زمان انتشار AG:SAMP، سیستم Queue برای سرور تعریف کنید (البته اگر با توجه به محدودیت های سمپ قابل اجرا باشه. بهتر از من میدونید شما😅). سیستمی که در خیلی از بازی های بزرگ امروزی مثل Battlefield 6 هم اجرا میشن.

اگر کسی لاگین کرد ولی دید سرور فوله، تو صف ورود به سرور قرار بگیره و به محض خروج یک نفر از سرور، اون شخص بتونه لاگین کنه. این سیستم + سایلنت کیک کردن اکانت هایی که اسلیپ هستند میتونه خیلی روند سرور رو بهینه کنه.

Valar morghulis

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015167
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 دقیقه قبل، ImYassIN گفته است:

خب تا کی قراره ما نتونیم اسلیپ بندازیم؟

تا وقتی شرایط درست بشه،

لولی که با اسلیپ بیاد یه قرونم ارزش نداره!

.ٖؒ﷽‌══════════════════════════════

  .--ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ--.

Jews.png

   𝓝𝓾𝓶𝓫𝓮𝓻 𝓸𝓷𝓮 𝓯𝓪𝓶𝓲𝓵𝔂

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015168
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، FallenLucifer گفته است:

خیلی ربط داره، شما اسلیپ میکنی، به فکر خودتی

بقیه نمیتونن بازی کنن، واضح تر از این؟! الان شرایط فرق می‌کنه 

در مورد اون ۹۷۰ نفر هم باید بگم دلیلش NPC های سرور هستن که جا میگیرن 

دقیقا تا زمان رسیدگی اسلیپ هم کیک بشه خوب میشه حداقل ۱۵۰ تا ۲۰۰ تا ظرفیت بیشتر میشه

اگه روزی هوسِ برگشتن کردی، یادت باشه...

ما سعدی نیستیم که بگیم: «یار آن بود که صبر کند بر جفای یار»

دیگه برنگرد.

نون بمونه بیات میشه، چایی بمونه از دهن میوفته، آبِ مونده گند میزنه...

گل تا وقتی به آب نیاز داره که کاکتوس نباشه!

f27b04_26InShot-20260605-021750362.png

 

DiVaX.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015171
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 دقیقه قبل، Pooriya گفته است:

پیشنهاد من اینه که تا زمان انتشار AG:SAMP، سیستم Queue برای سرور تعریف کنید. سیستمی که در خیلی از بازی های بزرگ امروزی مثل Battlefield 6 هم اجرا میشن.

اگر کسی لاگین کرد ولی دید سرور فوله، تو صف ورود به سرور قرار بگیره و به محض خروج یک نفر از سرور، اون شخص بتونه لاگین کنه. این سیستم + سایلنت کیک کردن اکانت هایی که اسلیپ هستند میتونه خیلی روند سرور رو بهینه کنه.

پیشنهاد قشنگیه👍🏿

.ٖؒ﷽‌══════════════════════════════

  .--ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ--.

Jews.png

   𝓝𝓾𝓶𝓫𝓮𝓻 𝓸𝓷𝓮 𝓯𝓪𝓶𝓲𝓵𝔂

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015175
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

9 دقیقه قبل، Ali گفته است:

زمانی که سرور شلوغ هست معمولاً 150 نفر اسلیپ هستن، امروز تیم ادمینی مسئول اجرا کردن پیشنهاد شما بود و تعداد اسلیپ به 0 رسید و مولتی ها هم به 0 رسید اما همچنان مشکل Server is full وجود دارد

درود علی جان لطفا یک کاری بکن سرور خیلی شلوغ هست حداقل ۳۰ دقیقه طول میکشه بیایم تا آخر که اینجوری نمیشه

Winkie

:My BFF is

PaSarGod.png

Playboi.png

Dashmehdi.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015176
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 دقیقه قبل، daeamoon گفته است:

داداش اصلا موضوع اصلی همین اسلیپ هست 

چون همین اسلیپ اکانت های مولتی های شما الان بعضیا نمیتونن بیان 

ولا دا اگه بحث بحث مولتیه خوب هر ip بتونه یک اکانت آنلاین کنه حداقل دیگه ما همون یه اکانتمون اسلیپ باشه 

×In the name of GOD*

ImYassin.png

AlaHazraat.png

GodFayer.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015178
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، ImYassIN گفته است:

خب تا کی قراره ما نتونیم اسلیپ بندازیم؟

تا هر موقع که مشکل رفع بشه 😅

اگه روزی هوسِ برگشتن کردی، یادت باشه...

ما سعدی نیستیم که بگیم: «یار آن بود که صبر کند بر جفای یار»

دیگه برنگرد.

نون بمونه بیات میشه، چایی بمونه از دهن میوفته، آبِ مونده گند میزنه...

گل تا وقتی به آب نیاز داره که کاکتوس نباشه!

f27b04_26InShot-20260605-021750362.png

 

DiVaX.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015179
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگه میشد که یک سیستم فعال بشه که اکانت های روی وی پی اس رو فقط در زمان مشخص فعال کنه خیلی خوب میشد

ویرایش شده توسط daeamoon

294629_26GIF-20260530-010902-627.gif

0cf402_26GIF-20260601-123019-384.gif

 

𝐎𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐝𝐚𝐲𝐬 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐧 𝐩𝐞𝐚𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞

𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐚𝐦 𝐛𝐮𝐫𝐢𝐞𝐝

𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐝𝐫𝐨𝐩𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐰𝐚𝐬𝐡 𝐦𝐲 𝐭𝐨𝐦𝐛𝐬𝐭𝐨𝐧𝐞

294629_26GIF-20260530-010902-627.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015184
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

8 دقیقه قبل، Ali گفته است:

زمانی که سرور شلوغ هست معمولاً 150 نفر اسلیپ هستن، امروز تیم ادمینی مسئول اجرا کردن پیشنهاد شما بود و تعداد اسلیپ به 0 رسید و مولتی ها هم به 0 رسید اما همچنان مشکل Server is full وجود دارد

علی خان ، این کار خوب بود

ولی ماشالا هزار ماشالا روز به روز داره خانواده آرساکیا بزرگتر میشه نمیشه که تا مثلا چهار یا پنج سال دیگه اینکارو کنیم ، اینطوری اون ۱۵۰ نفر از سرور زده میشن، و از یه طرف هم وقتی سرور فوله و فرد نمیتونه وارد سرور بشه بازم از سرور زده میشه پس هر دو حالت مشکل داره

تنها راه حل این مشکل بیشتر کردن ظرفیت سروره! @Ali

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015186
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 دقیقه قبل، ImYassIN گفته است:

خب تا کی قراره ما نتونیم اسلیپ بندازیم؟

عزیزم کسی نمیگه اسلیپ نکن

تایمی که تعداد پلیرا کمه بیا اسلیپ کن

2ec929_25IMG-20251229-010645.jpg

e6a129_25e68e28-25New-Project-3-%5BC2817

PaKaR.png

EdwiN.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015187
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، Pooriya گفته است:

پیشنهاد من اینه که تا زمان انتشار AG:SAMP، سیستم Queue برای سرور تعریف کنید. سیستمی که در خیلی از بازی های بزرگ امروزی مثل Battlefield 6 هم اجرا میشن.

اگر کسی لاگین کرد ولی دید سرور فوله، تو صف ورود به سرور قرار بگیره و به محض خروج یک نفر از سرور، اون شخص بتونه لاگین کنه. این سیستم + سایلنت کیک کردن اکانت هایی که اسلیپ هستند میتونه خیلی روند سرور رو بهینه کنه.

پیشنهاد خوبیه ولی سرور آنقدر شلوغه حتا اونجوری من نفر ۲۰۰۰ تو صف خواهم بود ولی فشنگه

اگه روزی هوسِ برگشتن کردی، یادت باشه...

ما سعدی نیستیم که بگیم: «یار آن بود که صبر کند بر جفای یار»

دیگه برنگرد.

نون بمونه بیات میشه، چایی بمونه از دهن میوفته، آبِ مونده گند میزنه...

گل تا وقتی به آب نیاز داره که کاکتوس نباشه!

f27b04_26InShot-20260605-021750362.png

 

DiVaX.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015189
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، AimLooK گفته است:

تا هر موقع که مشکل رفع بشه 😅

فعککککک‌نکمم

ولی اگه هر ip یه اکانت آنلاین کنه خوبه نه با سه برنامه مولتی اک سه تا اکانت آنلاین کنه بعد بندازه اسلیپ

اره اینجوری منطقیه کیک شن

هم اکنون، HiRoTo گفته است:

عزیزم کسی نمیگه اسلیپ نکن

تایمی که تعداد پلیرا کمه بیا اسلیپ کن

 

×In the name of GOD*

ImYassin.png

AlaHazraat.png

GodFayer.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015194
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 دقیقه قبل، ImYassIN گفته است:

ولا دا اگه بحث بحث مولتیه خوب هر ip بتونه یک اکانت آنلاین کنه حداقل دیگه ما همون یه اکانتمون اسلیپ باشه 

عزیز شما باید تا زمانی که وضع همینطور باشع فکر بقیه هم باشی 

والا بقیه هم دلشون میخوان بیان سرور پلی بدن

294629_26GIF-20260530-010902-627.gif

0cf402_26GIF-20260601-123019-384.gif

 

𝐎𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐝𝐚𝐲𝐬 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐧 𝐩𝐞𝐚𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞

𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐚𝐦 𝐛𝐮𝐫𝐢𝐞𝐝

𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐝𝐫𝐨𝐩𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐰𝐚𝐬𝐡 𝐦𝐲 𝐭𝐨𝐦𝐛𝐬𝐭𝐨𝐧𝐞

294629_26GIF-20260530-010902-627.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015196
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

الان بجای اسلیپ، اکانت میارن هر ۳۰ دقیقه یک بار میان یکم روش بازی میکنن که کیک نشه

و امشب هم هرکی اسلیپ بود کیک شد اما باز سرور فول بود

 

 

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛G6e9828_2685.png

 

1275850-M.E.L

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015198
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 دقیقه قبل، AmirKiller گفته است:

علی خان ، این کار خوب بود

ولی ماشالا هزار ماشالا روز به روز داره خانواده آرساکیا بزرگتر میشه نمیشه که تا مثلا چهار یا پنج سال دیگه اینکارو کنیم ، اینطوری اون ۱۵۰ نفر از سرور زده میشن، و از یه طرف هم وقتی سرور فوله و فرد نمیتونه وارد سرور بشه بازم از سرور زده میشه پس هر دو حالت مشکل داره

تنها راه حل این مشکل بیشتر کردن ظرفیت سروره! @Ali

افزایش اسلات هم با انتشار AG:SAMP ممکنه!

چون داخل کلاینت ذکر شده، از سمپ اصلی استفاده نمیشه و همه‌چیز از صفر تعریف و بازسازی شده،

یجورایی اختصاصی هست و این محدودیت ها رو نداره؛

درسته @Ali یا ما اشتباه فهمیدیم؟

.ٖؒ﷽‌══════════════════════════════

  .--ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ--.

Jews.png

   𝓝𝓾𝓶𝓫𝓮𝓻 𝓸𝓷𝓮 𝓯𝓪𝓶𝓲𝓵𝔂

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015201
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 دقیقه قبل، ImYassIN گفته است:

بندازه اسلیپ

سلطان شما فقط اسلیپ کردن و رسکپت و لولت مهمه برات؟! مرسی داداش واقعا❤️🌹

.ٖؒ﷽‌══════════════════════════════

  .--ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ--.

Jews.png

   𝓝𝓾𝓶𝓫𝓮𝓻 𝓸𝓷𝓮 𝓯𝓪𝓶𝓲𝓵𝔂

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015209
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • مؤسس

تاپیک برای جلوگیری از اسپم بسته شد.

 

در نظر داشته باشید:

- افزایش ظرفیت از 1000 به بیشتر کار بسیار سختیست که در حال حاضر داریم روش کار می کنیم.

- هر تدبیری که لازم باشد میبینیم تا افراد فعال در زمان شلوغی بازی بتوانند به بازی دسترسی داشته باشند.

3 دقیقه قبل، RappeR گفته است:

لان بجای اسلیپ، اکانت میارن هر ۳۰ دقیقه یک بار میان یکم روش بازی میکنن که کیک نشه

ما دستوری داریم که این را چک می کند (بازیکنی که در 10 ثانیه پیش فعال بوده و واقعاً AFK نبوده) و عدد بالای 950 دیده شده، این حجم از بازیکنان همگی بازیکن فعال هستند و واقعاً ظرفیت کم اومده.

  • دوست دارم که 3
  • مرسی 1

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99257-vps-and-sleep/page/3/#findComment-1015210
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Ali موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...