رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام درود

خیلیا میان با car میان شخصی رو کیل میدن

حالا به هر روشی (زیر کردن باگ ترکوندن و...)

نظر من درباره زیر کردن ماشینه

وقتی یکی شخصیو با ماشین زیر میگیره اون شخص از زیر ماشین بیاد روی ماشین

یکم غیر منطقی ولی خب پلیر ها کمتر حرص میخورن

مثل این میمونه یه بنده خدایی با nrg یا هر چیز دیگه ای تو راهه و یکی میاد با ماشین میزنه بهش میوفته

و اون شخصی که با ماشین زده بهش با ماشین زیرش میکنه و شخصو کیل میده

:Me

Rivall.png

:Dadasham

mmdsistani.png

E.DeVil.png

Fatva.png

یاسین گیلانی🐟 دیدی بدون زیر خواب ممدسیستانی بوده

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99189-nonrp/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

خب انجام دادن این کار میشه Non-Rp

اگه قرار بود که وقتی یک شخصی بره زیر ماشین و بعدش بیاد بالا نمیومدن قانونی به نام Non-Rp نمیذاشتن مستقیم همچین کاری میکردن،

(-)

Click

JAVID SHAH

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99189-nonrp/#findComment-1010880
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تو واقعیت شمارو زیر میگیرن به روی ماشین تلپورت میشی؟

نظر بنده(-)

TeKrAri.png

                             

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99189-nonrp/#findComment-1011030
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 ساعت قبل، TeKrAri گفته است:

تو واقعیت شمارو زیر میگیرن به روی ماشین تلپورت میشی؟

نظر بنده(-)

حالا که حرف از منطق شد

تو واقعیت ماشین چپ بکنه آتیش میگیره😂

 

منظورش یه راه حلی پیدا بشه چون بعضی همینطوری خیلی ها رو کیل میکنن و باعث حرص (فشار) میشه 

 

My account 

1152233-AmoLore

BigCyrus.png

                          

c396-InShot-20260613-122134951.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99189-nonrp/#findComment-1011741
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۰/۲۲ در 19:16، TeKrAri گفته است:

تو واقعیت شمارو زیر میگیرن به روی ماشین تلپورت میشی؟

نظر بنده(-)

تو دنیای واقعی بری زیر ماشین دوباره زنده نمیشی 

در ۱۴۰۴/۱۰/۲۲ در 02:06، Dorian گفته است:

سلام درود

خیلیا میان با car میان شخصی رو کیل میدن

حالا به هر روشی (زیر کردن باگ ترکوندن و...)

نظر من درباره زیر کردن ماشینه

وقتی یکی شخصیو با ماشین زیر میگیره اون شخص از زیر ماشین بیاد روی ماشین

یکم غیر منطقی ولی خب پلیر ها کمتر حرص میخورن

مثل این میمونه یه بنده خدایی با nrg یا هر چیز دیگه ای تو راهه و یکی میاد با ماشین میزنه بهش میوفته

و اون شخصی که با ماشین زده بهش با ماشین زیرش میکنه و شخصو کیل میده

 موافقم (+) 

خسته نباشی

جنازه‌ها جمع شید اومدم میخِ تابوتتونو بکوبم. 

Wealth.png

7fe717_247ad702-24tumblr-3991be7bea13d45

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99189-nonrp/#findComment-1013543
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۰/۲۳ در 01:54، DANII گفته است:

حالا که حرف از منطق شد

تو واقعیت ماشین چپ بکنه آتیش میگیره😂

 

منظورش یه راه حلی پیدا بشه چون بعضی همینطوری خیلی ها رو کیل میکنن و باعث حرص (فشار) میشه 

 

منطق خب ماشین چپ بکنه که آتیش میگیره دیگه

راه حل هم

در حالت اینکه NonRP هست کاری نداریم

توهم یه گان بردار 

برو هرسری سراغش DM کن

شغل find هم که داریم

خرجش یه m4

TeKrAri.png

                             

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99189-nonrp/#findComment-1013737
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

49 دقیقه قبل، TeKrAri گفته است:

منطق خب ماشین چپ بکنه که آتیش میگیره دیگه

راه حل هم

در حالت اینکه NonRP هست کاری نداریم

توهم یه گان بردار 

برو هرسری سراغش DM کن

شغل find هم که داریم

خرجش یه m4

بنده خدا فایندرش مثلا اسکیل نداشت

چطوری ۲ دقیقه ۱ بار بتونه پیداش کنه؟

بعدش یارو مثلا ادم ارومیه با کسی دشمنی نداره

دیدی اونا ۳ نفرن این تکه

اون وقت میخوای چیکار کنی

:Me

Rivall.png

:Dadasham

mmdsistani.png

E.DeVil.png

Fatva.png

یاسین گیلانی🐟 دیدی بدون زیر خواب ممدسیستانی بوده

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99189-nonrp/#findComment-1013770
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به فیزیک بازی آسیب می‌رسونه.

(-)

ویرایش شده توسط AryaHoster
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99189-nonrp/#findComment-1013830
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود نظر بنده در رابطه با پیشنهاد شما (+) می‌باشد.

SKandar.png

d7e421_25Creator-AnatomY.gif

Old Kings Family [KnG]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99189-nonrp/#findComment-1014817
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم (+)

ویرایش شده توسط UFC

 

                                                                          

TahaNoMercy.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99189-nonrp/#findComment-1017818
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود نظر بنده (+)

https://up.20script.ir/do.php?filename=23f0-s974696-InShot-.mp4

MY ACCOUNT 

GoDFalL.png

MY BROTHER 

NewUseR.png

https://up.20script.ir/do.php?filename=23f0-s974696-InShot-.mp4

میگن خدا سرنوشت رو برات خوب نوشته 

پس چرا سرنوشت رو بد نوشت

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99189-nonrp/#findComment-1018460
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظرم درباره ی پیشنهادتون منفی عه 
زمینه رو برای سواستفاده های بیشتری فراهم میکنه

LusT.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99189-nonrp/#findComment-1018495
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود نظر بنده (+) است؛

  • بیاد روی ماشین جالب نیست اما مثل Gtav از کنار پاشین در بیاد و پا شه که این منطقی تره. 

|

|

 

༺═──────⊱༻⛧༺⊰──────═

  1774852791.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99189-nonrp/#findComment-1018499
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(-)

 

━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

Movement.png

Naaji.png

SuperLifer.png

━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99189-nonrp/#findComment-1020625
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۰/۲۲ در 02:06، Dorian گفته است:

سلام درود

خیلیا میان با car میان شخصی رو کیل میدن

حالا به هر روشی (زیر کردن باگ ترکوندن و...)

نظر من درباره زیر کردن ماشینه

وقتی یکی شخصیو با ماشین زیر میگیره اون شخص از زیر ماشین بیاد روی ماشین

یکم غیر منطقی ولی خب پلیر ها کمتر حرص میخورن

مثل این میمونه یه بنده خدایی با nrg یا هر چیز دیگه ای تو راهه و یکی میاد با ماشین میزنه بهش میوفته

و اون شخصی که با ماشین زده بهش با ماشین زیرش میکنه و شخصو کیل میده

درود (-)

شما میتونید از فرد مربوطه مدرک بگیری و شکایت کنی مجازات شن.

موفق باشید.

1182962-ARMlIN

---------------------------------------------------------------------------------

Remaining.png

---------------------------------------------------------------------------------

77f523_26InShot-20260624-002635768.gif

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99189-nonrp/#findComment-1022172
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 دقیقه قبل، LosingEverything گفته است:

درود (-)

شما میتونید از فرد مربوطه مدرک بگیری و شکایت کنی مجازات شن.

موفق باشید.

مکان شلوغ بود اف پی اس زیر ۲۰ رفت

اونوقت چه حرکتی میخوای بزنی؟

یا اصلا حافظه برای ریکورد نداری

:Me

Rivall.png

:Dadasham

mmdsistani.png

E.DeVil.png

Fatva.png

یاسین گیلانی🐟 دیدی بدون زیر خواب ممدسیستانی بوده

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99189-nonrp/#findComment-1022187
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...