رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام درود

(ممکنه این پیشنهاد تکراری باشه)

برای پیسی ها از قسمت /settings میشه هر سی ام دی رو روی یه حروف از کیبورد گزاشت

برای اندروید من. نظرم اینه که هرکی هر حروفی میخواد کیبوردشو باز کنه اونو بفرسته و اون سی ام دی انجام بشه

برای مثال وقتی حروف e رو میفرستم /smoke فعال بشه

با a هم /usedrugs 

این تغیر هارو از روی گیم مود و لانچر با اپدیت دادن میشه انجام داد که میشه تو سی ام دی های سرور اینارو اضافه کرد تا اندروید پلیر ها تو شرایط های سخت مثلا تو راب بانک اچپی نداره و دیگه طول میکشه تا سی ام دی هارو بنویسه

با این حرکت میشه سی ام دی هارو سریع تر انجام داد

بیخیال از هر خیالی 🚶🏻

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99186-cmd-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 68
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

 

درود نظر بنده در رابطه با پیشنهاد شما (+) می‌باشد.

 

                                                                          

TahaNoMercy.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99186-cmd-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85/#findComment-1010653
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

                             یا  أمیر المؤمِنین imAbbas.pngdo.php?imgf=7dc314_26GIF-20260114-225007

EsKobar.png

187820_26IMG-20260520-225834-458.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99186-cmd-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85/#findComment-1010668
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

14 ساعت قبل، Dorian گفته است:

سلام درود

(ممکنه این پیشنهاد تکراری باشه)

برای پیسی ها از قسمت /settings میشه هر سی ام دی رو روی یه حروف از کیبورد گزاشت

برای اندروید من. نظرم اینه که هرکی هر حروفی میخواد کیبوردشو باز کنه اونو بفرسته و اون سی ام دی انجام بشه

برای مثال وقتی حروف e رو میفرستم /smoke فعال بشه

با a هم /usedrugs 

این تغیر هارو از روی گیم مود و لانچر با اپدیت دادن میشه انجام داد که میشه تو سی ام دی های سرور اینارو اضافه کرد تا اندروید پلیر ها تو شرایط های سخت مثلا تو راب بانک اچپی نداره و دیگه طول میکشه تا سی ام دی هارو بنویسه

با این حرکت میشه سی ام دی هارو سریع تر انجام داد

درود نظر بنده (+) 

1235641-NoobCat

68440-DuQ

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99186-cmd-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85/#findComment-1010731
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود 

این قابلیت وجود دارد 

در صورت درخواست آموزش به pv مراجعه

api_host.php?action=download_public&name

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99186-cmd-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85/#findComment-1010764
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، Takaya گفته است:

درود 

این قابلیت وجود دارد 

در صورت درخواست آموزش به pv مراجعه

همونطور که گفتن تا جایی که میدونم این مورد وجود دارد 

و عزیز داخل پی‌سی با کلید F11 قسمت Keybinding 

م هر CMD رو روی کلیدی میزاریم

 

TeKrAri.png

                             

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99186-cmd-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85/#findComment-1011034
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 ساعت قبل، TeKrAri گفته است:

همونطور که گفتن تا جایی که میدونم این مورد وجود دارد 

و عزیز داخل پی‌سی با کلید F11 قسمت Keybinding 

م هر CMD رو روی کلیدی میزاریم

 

درود

این مورد رو برای اندروید من گفتم

بیخیال از هر خیالی 🚶🏻

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99186-cmd-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85/#findComment-1011628
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 دقیقه قبل، Dorian گفته است:

درود

این مورد رو برای اندروید من گفتم

بله درسته 

من محض این گفتم که شما نوشتید

برای پی‌سی/settings هست

 

TeKrAri.png

                             

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99186-cmd-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85/#findComment-1011644
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

فکر کنم قبلا این پیشنهادو دادن ولی خب

نظرم (+) 

موفق باشید. 

جنازه‌ها جمع شید اومدم میخِ تابوتتونو بکوبم. 

Wealth.png

7fe717_247ad702-24tumblr-3991be7bea13d45

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99186-cmd-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85/#findComment-1013538
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود، با پیشنهاد شما موافقم اما یک سری مشکلاتی داره.

برای مثال این قابلیت برای گوشی ممکن شد 

و حالا شما سی ام دی استفاده از دراگ رو گزاشتی روی حرف a کیبوردت

وقتی شما با فردی چت کنی و زمانی که از a استفاده کنی 

خود ب خود دراگ میزنی و داری سی ام دی دراگ رو بایند میکنی

پس بهترین کار اینه که 

بایند ها اینجوری باشن که

سی ام دی ایجاد بشه بنامه /SetBind1 /Usedrugs 

وقتی شما این سی ام دی رو بزنی یعنی داری توی لیست بایند های لانچرت استفاده از دراگ در اولین بایند رو اضافه میکنی

و برای استفاده از دراگ بجای /Usedrugs

مینوسی /Bind 1 یا حالا میتونه سی ام دی مخففی داشته باشه تا کار رو اسون تر کنه

اینطوری مشکلی هم توی چت کردنت پیش نمیاد

البته این نظر منه بقیه دوستان میتونن نظرات بهتری رو ارائه بدن 

 

RAXAR.png

 

RT

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99186-cmd-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85/#findComment-1013560
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود با پیشنهاد شما موافقم (+)

  • دوست دارم که 1

           

  Be the one that nobody‌ thought you could be 

             

PermanenT

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99186-cmd-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85/#findComment-1013686
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

8 ساعت قبل، vector گفته است:

درود، با پیشنهاد شما موافقم اما یک سری مشکلاتی داره.

برای مثال این قابلیت برای گوشی ممکن شد 

و حالا شما سی ام دی استفاده از دراگ رو گزاشتی روی حرف a کیبوردت

وقتی شما با فردی چت کنی و زمانی که از a استفاده کنی 

خود ب خود دراگ میزنی و داری سی ام دی دراگ رو بایند میکنی

پس بهترین کار اینه که 

بایند ها اینجوری باشن که

سی ام دی ایجاد بشه بنامه /SetBind1 /Usedrugs 

وقتی شما این سی ام دی رو بزنی یعنی داری توی لیست بایند های لانچرت استفاده از دراگ در اولین بایند رو اضافه میکنی

و برای استفاده از دراگ بجای /Usedrugs

مینوسی /Bind 1 یا حالا میتونه سی ام دی مخففی داشته باشه تا کار رو اسون تر کنه

اینطوری مشکلی هم توی چت کردنت پیش نمیاد

البته این نظر منه بقیه دوستان میتونن نظرات بهتری رو ارائه بدن 

دوست عزیز،منظور ایشون این بود مثل کیبورد پیسی نباشه که تا حرفی زدی اجرا بشه، مثال خودت a رو که تایپ کردم رو دکمه ارسال بزنیم

بدرود.

f3a731_25acigar.gif

c47531_25Ahmed-al-Sharaa-signature-2-svg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99186-cmd-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85/#findComment-1013860
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تو اندروید کیبورد موقعی باز میشه که میخوایم چت کنیم چجوری میخوای مثلا برای زدن e انتخاب کنی که حروف بنویسی یا cmd اجرا کنی

🍁

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99186-cmd-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85/#findComment-1013876
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۰/۲۲ در 01:49، Dorian گفته است:

سلام درود

(ممکنه این پیشنهاد تکراری باشه)

برای پیسی ها از قسمت /settings میشه هر سی ام دی رو روی یه حروف از کیبورد گزاشت

برای اندروید من. نظرم اینه که هرکی هر حروفی میخواد کیبوردشو باز کنه اونو بفرسته و اون سی ام دی انجام بشه

برای مثال وقتی حروف e رو میفرستم /smoke فعال بشه

با a هم /usedrugs 

این تغیر هارو از روی گیم مود و لانچر با اپدیت دادن میشه انجام داد که میشه تو سی ام دی های سرور اینارو اضافه کرد تا اندروید پلیر ها تو شرایط های سخت مثلا تو راب بانک اچپی نداره و دیگه طول میکشه تا سی ام دی هارو بنویسه

با این حرکت میشه سی ام دی هارو سریع تر انجام داد

(+)

موفق باشی.

Roddy.png

RiginaL.png

 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99186-cmd-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85/#findComment-1013898
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۰/۲۲ در 01:49، Dorian گفته است:

سلام درود

(ممکنه این پیشنهاد تکراری باشه)

برای پیسی ها از قسمت /settings میشه هر سی ام دی رو روی یه حروف از کیبورد گزاشت

برای اندروید من. نظرم اینه که هرکی هر حروفی میخواد کیبوردشو باز کنه اونو بفرسته و اون سی ام دی انجام بشه

برای مثال وقتی حروف e رو میفرستم /smoke فعال بشه

با a هم /usedrugs 

این تغیر هارو از روی گیم مود و لانچر با اپدیت دادن میشه انجام داد که میشه تو سی ام دی های سرور اینارو اضافه کرد تا اندروید پلیر ها تو شرایط های سخت مثلا تو راب بانک اچپی نداره و دیگه طول میکشه تا سی ام دی هارو بنویسه

با این حرکت میشه سی ام دی هارو سریع تر انجام داد

(+)

Kouroxh.png

ViRGiNiA.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99186-cmd-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85/#findComment-1013944
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...