رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام و درود خدمت تمامی کاربران مجموعه آرساکیا گیم توجه کردید وقتی که راب بانک می‌زنیم طول می‌کشه که بانک باز بشه این خیلی رو مغز می‌ره چون همه بانک ها بستس زمانی که راب win یا fail شد در جا بانک بشه چون خیلی مشکل ساز میشه

M & A

دو حرف،

اما وقتی کنار هم باشند،

حتی سکوت هم عاشق می‌شود.

M ♾ A

نه فقط دو اسم…

که یک نفس، یک نگاه، یک تا همیشه. 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/98258-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود ، (-) 

 

:𝑴𝒚𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕

962257-Kazino

:𝑴𝒚𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓

1238647-Kavosh

1245943-Niagara

         ee27-cc3115-26InShot-20260615-111845704.

                     𝑻𝒓𝒖𝒔𝒕 𝒊𝒔 𝒂 𝒅𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔 𝒈𝒂𝒎𝒆 7a18-11e1-New-Project-9-%5BE797930%5D.gi

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/98258-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-1004240
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

13 ساعت قبل، Feramarz گفته است:

سلام و درود خدمت تمامی کاربران مجموعه آرساکیا گیم توجه کردید وقتی که راب بانک می‌زنیم طول می‌کشه که بانک باز بشه این خیلی رو مغز می‌ره چون همه بانک ها بستس زمانی که راب win یا fail شد در جا بانک بشه چون خیلی مشکل ساز میشه

درود 

پس کاپ ها چطور کارشون رو انجام بدن؟؟؟

نظر بنده(-)

                             یا  أمیر المؤمِنین imAbbas.pngdo.php?imgf=7dc314_26GIF-20260114-225007

EsKobar.png

187820_26IMG-20260520-225834-458.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/98258-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-1004242
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

21 ساعت قبل، Feramarz گفته است:

سلام و درود خدمت تمامی کاربران مجموعه آرساکیا گیم توجه کردید وقتی که راب بانک می‌زنیم طول می‌کشه که بانک باز بشه این خیلی رو مغز می‌ره چون همه بانک ها بستس زمانی که راب win یا fail شد در جا بانک بشه چون خیلی مشکل ساز میشه

مخالفم (-)

زمانی برای کار COP ها نمیمونه ( مثل Getsample).

1074280-TeRmlNaToR

5b44-InShot-20260526-161026350.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/98258-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-1004400
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عزیزم اگر سپس پس از Fail یا Win شدن راب باز بشه،

ایا چطوری باید کاپ ها به رابه بعدی رسیدگی کنند؟ (-)

 

━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

Movement.png

Naaji.png

SuperLifer.png

━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/98258-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-1004597
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۰/۱۲ در 12:28، Feramarz گفته است:

سلام و درود خدمت تمامی کاربران مجموعه آرساکیا گیم توجه کردید وقتی که راب بانک می‌زنیم طول می‌کشه که بانک باز بشه این خیلی رو مغز می‌ره چون همه بانک ها بستس زمانی که راب win یا fail شد در جا بانک بشه چون خیلی مشکل ساز میشه

با سلام. 

منفی

دلیل:

شما دقت کنید به روند بازی 

اول از همه حق با شماست باید سیستم موبایل بانک بیاد تا این مشکل رفع شه که اونم باید لیمیت گذاشت واسش انتقال از طریق موبایل بانک در روز 10 میلیون باشه و... 

دوم

روند بازی به گونه ای هست احتمال داره حدود 15 دقیقه FBi نیاد داخل سرور یا گیر باشن چون کاپ های دیگه ای که ram دادن داخل بانک sample ریختن باید fbi بیاد برداره سر همین قضیه این امکان وجود نداره که بانک در جا باز شه

موفق باشید 

 

b55e14_251.png

👑𝐁𝐞 𝐇𝐨𝐥𝐝 𝐓𝐡𝐞 𝐊𝐢𝐧𝐠, 𝐓𝐡𝐞 𝐊𝐢𝐧𝐠 𝐎𝐟 𝐊𝐢𝐧𝐠𝐬👑

Omid

Omid.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/98258-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-1004683
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(-)

                                                                                      : My AccountYoungNuDy.png

                              

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/98258-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-1004759
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود نظر بنده در رابطه با پیشنهاد شما (-) میباشد.

در طی این 20 دقیقه اعضای پلیس فدرال موظف به برداشتن نمونه DNA از بانک میباشند.

موفق باشید.

 

ePiRuS

 

 Hustle in silence , let success make the noise

 • • F1]rst Friends] • • 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/98258-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-1004958
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده راجب پیشنهاد شما با احترام ( + ) می باشد.

 

 

 

در آینده نیز مشتاق پیشنهادات خلاقانه و جذاب شما هستیم.

 

                                                                          

TahaNoMercy.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/98258-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-1006097
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...