رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

هم اکنون، TheSmarTy گفته است:

xd باشه

همینطوری ادامه بده ببینم گنده میشی یا نه xD

خودت واسه خودت حرف در بیار 

Dont problem

 

see later my friend

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔af9528_26217.png

1170262-SaM

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/page/2/#findComment-988553
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

15 ساعت قبل، WinstonUltra گفته است:

تو کی هستی اصلا با شما هم ۱ب۱ میدم اگه ادعا داری 

 

نمیدونم والا من که کور نیستم واضح ایم لاک رو دیدم خودتون ببینید دیگه 😂

 

طرف اومده پینت بال یه بار منو زده میگه bo2 ez اعصابم رو خورد کرده

میگم بریم ۱ب۱ میاد ۱۴-۷ میخوره 

بعد q میده میاد ۱۲-۱۱ میزنه خب معلومه داستان چیه 

 

 

 

 

راستی هرچی باشه من کم نیوردم برم رفیقامو‌ بیارم😂

به من گفتی بیا 1ب1 نیومدی پس کی میای 

f98f10_259fc427-2525f913-2560bd13-25dca4

Eobard.png

do.php?imgf=58e531_26f98f10-259fc427-252

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/page/2/#findComment-988751
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

14 دقیقه قبل، Eobard گفته است:

به من گفتی بیا 1ب1 نیومدی پس کی میای 

فردا بیا ترجیحا صبح که خلوت تر باشه و مزاحم نشن

 

  • دوست دارم که 3

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔af9528_26217.png

1170262-SaM

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/page/2/#findComment-988768
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 دقیقه قبل، WinstonUltra گفته است:

والا نمیدونم چی داری میگی😂

کلا ۳ تا شکایت کردم چون الکی بن شده بودم

خودتون ازم میخوردید سریع چک پیسی می‌دادید 

مثل شما از تقلب و ماد های مسخره استفاده نمی‌کنیم 

فکر میکنی گانری چیزی هستی هم بفرما ۱ب۱ بدیم مثل همین پویا اسمارتیز ۱۴-۷ 

متاسفانه نه سطحت به من میخوره

نه سنت

تقلب و ماد های مسخره:

96af22_25ArSaCiA-Game-NUCP-%E2%80%94-Moz

عه حاجی این چیه😂

3376-Paul-x-Belinda.png

1102435-Paul

<< 🤍❤️ >>

1237273-Belinda

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/page/2/#findComment-988958
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Gg

 1054531-Cervo

𝖗𝖊𝖆𝖑 𝖒𝖆𝖌𝖎𝖈 𝖎𝖘 𝖎𝖓 𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖆𝖗𝖙𝖘 𝖔𝖋 𝖒𝖊𝖓! 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/page/2/#findComment-989101
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

زیبا مینوازی

                                                                                                                                                                                                                                                                : 𝑀𝓎 𝒜𝒸𝒸𝑜𝓊𝓃𝓉:

                                                                                                                                    BowLing.png

 

                                                                                                                                                                         𝐼 𝒲𝒜𝒮 𝒬𝒰𝐼𝒯𝐸, 𝐵𝒰𝒯 𝐼 𝒲𝒜𝒮  ᏔᎪᏚ𝒩’𝒯 𝐵𝐿𝐼𝒩𝒟️ 

 

                                                              3fda11_25Fixed.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/page/2/#findComment-990012
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۰/۲ در 01:51، MamadTaj گفته است:

زیبا مینوازی

نوکرم

در ۱۴۰۴/۱۰/۱ در 11:41، Cervo گفته است:

Gg

عشقی

 

684c13_26245-KILL-IN-PAINTBALL.jpg

The KillerS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/page/2/#findComment-992406
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۹/۲۹ در 17:45، TheSmarTy گفته است:

ماشالا

04c130_26AG-SA-0212.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/page/2/#findComment-996333
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

10 ساعت قبل، ZuRo گفته است:

ماشالا

عزیزی

 

684c13_26245-KILL-IN-PAINTBALL.jpg

The KillerS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/page/2/#findComment-997137
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۹/۲۹ در 17:45، TheSmarTy گفته است:

به به

اما خدا کیست 

 

TheBoT.png

 

اگه دوست داری از جنس مخالف متنفر باشی فقط کافیست آنها رو بشناسید!

 

دختر و پسر هم نداره 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/page/2/#findComment-997210
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی

بزرگترین حماقت انسان

لبخند زدن به کسی هست

که ارزش نگاه کردن هم ندارد

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/page/2/#findComment-1000255
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی

f1d217_26GIF-20260617-142508-932.gif

1167218-Bets

259927_26w935148-InShot-.gif

                                13:78

             خوبیــــے، ڪردن‌ّ✞ به بعضیــہا ِ مانندَ ابّ دادن↻بـہ گلـ مصنوعیــے هست   یادتـہ : ساعتــہ 12:43        !":)🥀𝑳𝒐𝒐𝒌 𝒇𝒐𝒓 𝒂 𝒓𝒆𝒂𝒔𝒐𝒏 𝒕𝒐 𝒇𝒍𝒚, 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒔𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒆𝒂𝒔𝒐𝒏𝒔 𝒕𝒐 𝒄𝒓𝒂𝒔𝒉...!

دنبال يه دليل براي پرواز بگرد حتي 

وقتي هزار تا دليل براي سقوط داري!🤍🪽

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/page/2/#findComment-1000263
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نه داداش ببین ما وارد حاشیه نمیشیم این حاشیست که داره وارد ما میشه

                                                                                                                                                                                                                                                                : 𝑀𝓎 𝒜𝒸𝒸𝑜𝓊𝓃𝓉:

                                                                                                                                    BowLing.png

 

                                                                                                                                                                         𝐼 𝒲𝒜𝒮 𝒬𝒰𝐼𝒯𝐸, 𝐵𝒰𝒯 𝐼 𝒲𝒜𝒮  ᏔᎪᏚ𝒩’𝒯 𝐵𝐿𝐼𝒩𝒟️ 

 

                                                              3fda11_25Fixed.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/page/2/#findComment-1000411
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۰/۱۰ در 00:51، OldShoT گفته است:

عالی

 

در ۱۴۰۴/۱۰/۱۰ در 00:53، oQYaNoSii گفته است:

عالی

 

در ۱۴۰۴/۱۰/۱۰ در 01:58، Badbin گفته است:

عالی

 

6 ساعت قبل، iRaMaN گفته است:

عالی 🔥🔥

نوکرم ❤️

در ۱۴۰۴/۱۰/۱۰ در 04:05، MamadTaj گفته است:

نه داداش ببین ما وارد حاشیه نمیشیم این حاشیست که داره وارد ما میشه

xd

در ۱۴۰۴/۱۰/۱۰ در 01:54، KoMlSeR گفته است:

ولش باو

ولش کردم که اینجوری شده

 

684c13_26245-KILL-IN-PAINTBALL.jpg

The KillerS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/page/2/#findComment-1001921
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 ساعت قبل، TheSmarTy گفته است:

 

 

 

نوکرم ❤️

xd

ولش کردم که اینجوری شده

لپتو‌ میکشم 

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔af9528_26217.png

1170262-SaM

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/page/2/#findComment-1002193
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...