رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

عالی بود بنازم موفق باشی داداش

:My self

1140888-OneNeSS

1212284-CrossHair

1216811-amirhosein_xxx

__________________________________________________

891b01_26c8cf11-25b70011-25ab9c17-2588b5

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/#findComment-987302
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

GG آقا پوری

My Account 

 

SilentAim.png

 

AdvenT.png

 

                                                 

1d54-IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%B0%

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/#findComment-987323
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱۴-۷ زدمت

اون ۱ب۱ داستانش اینه که شما q دادی رفتی آن کردی😂

تو ریکوردت معلومه ایمت‌ لاکه😂😂😂😂

وایییی من بودم یوز نمیدادم 😂😂😂

همین که جلوم آن کردی کافیه تا نشون بده قویم

کسانی که نمیدونن

این ۱ب۱ اصلی نیست

اصلی شد ۱۴-۷ 

این q داد اومد آن کرد که تو ریکورد معلومه 

گفت دوباره 

رفتم ۱۲-۱۱ شد 

 

  • دوست دارم که 2

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔af9528_26217.png

1170262-SaM

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/#findComment-987359
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی بود 😂😂

تلاش کن اندوهت را دوست بداری تا شاید برود،

به رسم تمام چیزهایی که دوست داشتی و رفتند.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/#findComment-987438
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، TheSmarTy گفته است:

عالی دوتاتون

                                               

:My AccounT

410e20_24d99b16-24rx6gl8o6x6e1.gif410e20_24d99b16-24rx6gl8o6x6e1.gif

Gucciflame.png

Radovid.png 

410e20_24d99b16-24rx6gl8o6x6e1.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/#findComment-987444
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با ول کنین دیگه ناموصا همش رقابت هم دیگه خوب نی برار

Afy.png

 

Rivald.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/#findComment-987619
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لایک

𝓟𝓪𝓷𝓙𝓮𝓣𝓪𝓛𝓪

******                                                                                                             1202852-PanJeTaLa.png

                         2ee611_264423-07e821-260db205-25559427-2

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/#findComment-987633
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، WinstonUltra گفته است:

حاجی اونایی که گفتن gg

جدی متوجه نشدن ایمش لاکه؟

دوستان این که ایم میلرزه برای اینه که ایم بات در کاره

😂👍

×In the name of GOD*

ImYassin.png

AlaHazraat.png

GodFayer.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/#findComment-987640
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

22 ساعت قبل، TheArshiya گفته است:

خوب بود افرین

مرسی

22 ساعت قبل، Toge گفته است:

🔥

❤️

22 ساعت قبل، Robby گفته است:

داش پویا تکی تک 💥

آقا امیر نفس ❤️

این اکانت BUYER ها کی شاخ شدن

22 ساعت قبل، MonsterS گفته است:

عالی بود بنازم موفق باشی داداش

عشقی

21 ساعت قبل، SilentAiM گفته است:

GG آقا پوری

جیگر

21 ساعت قبل، KaDkHoDaa گفته است:

ماشاالله 

❤️

21 ساعت قبل، WinstonUltra گفته است:

۱۴-۷ زدمت

اون ۱ب۱ داستانش اینه که شما q دادی رفتی آن کردی😂

تو ریکوردت معلومه ایمت‌ لاکه😂😂😂😂

وایییی من بودم یوز نمیدادم 😂😂😂

همین که جلوم آن کردی کافیه تا نشون بده قویم

کسانی که نمیدونن

این ۱ب۱ اصلی نیست

اصلی شد ۱۴-۷ 

این q داد اومد آن کرد که تو ریکورد معلومه 

گفت دوباره 

رفتم ۱۲-۱۱ شد 

 

فکر کن 1 ماه سمپ بازی نکنی بعد بیای با اختلاف 2تا بزنی بگی 14-7 اگه چیت میزدم دست اول نمیزاشتم راه بری آره از 9 سالگی سمپ بازی میکنم تو نمیدونستی موس چیه من وار میدادم XD

 

21 ساعت قبل، WinstonUltra گفته است:

حاجی اونایی که گفتن gg

جدی متوجه نشدن ایمش لاکه؟

دوستان این که ایم میلرزه برای اینه که ایم بات در کاره

دیده شدی NEW PLAYER بزار سمپو بریزم

20 ساعت قبل، Die گفته است:

عالی بود 😂😂

❤️

20 ساعت قبل، Uzivert گفته است:

عالی دوتاتون

❤️

19 ساعت قبل، WinstonUltra گفته است:

خواستی دوباره بیا در خدمتم @TheSmarTy

دارم دانلود میکنم

18 ساعت قبل، BigShaggy گفته است:

عالی بود 🔥


❤️

18 ساعت قبل، KOLOFT گفته است:

 

کاملا معلومه که چیت ع

 

اووووو همه فهمیدن آفرینن xD

18 ساعت قبل، BigMeeTi گفته است:

جدا از شوخی یکم باهم دوست باشید

والا این میومد از من چیت میخواست من کاری نداشتم که xd

18 ساعت قبل، Angus گفته است:

😂عالی بود

❤️

17 ساعت قبل، RappeR گفته است:

درود

-لینک حذف شده است، از آپلود سنتر دیگر استفاده نمایید-

پویا جان من آسانسور نیستم 

ولی اگه بخوای میتونم در افزایش مهارت های فردی در شاتگان و m4 کمکتون کنم 

راستی هرکی که گفته عالی بود بدونه ۱۴-۷ و ۲ تا فیست ناب بوده نتیجه ۱ب۱ ما😘

@WinstonUltra @TheArshiya

چرا حرص میخوری بچه

من بودم میومدم میگفتم پویا بیا BLL رو تاپ کنیم چیت بده سی باگ یاد بده؟xD

17 ساعت قبل، 01G گفته است:

عالی بود 

❤️

17 ساعت قبل، HarLok گفته است:

لایک


❤️

17 ساعت قبل، RappeR گفته است:

راستی نه خودت گانری نه دوستات برو برگرد به مدرست

حیف اپلود سنتر خرابه 

وگرنه واضح مدارک ایمت ارسال میشد

خوبه حالا داش پویا ۱۴-۷ با ۲ تا فیست راهی مدرسه شده

راستی چند سالش بود؟ آها کلاس هشتم و سن ۱۳ ۱۴ سال

@TheSmarTy دوباره خواستی بیا ولی دیگه رحم نمیکنما

دیده شدی پسر خوب آماده باش دارم میام

 

 

684c13_26245-KILL-IN-PAINTBALL.jpg

The KillerS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/#findComment-988249
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اونایی که میدونن:🗿

اونایی که میخوان بدونن:🤨🤨🤨🤨

اونایی که نمیدونن

1141665-Criddex

:acigar:    its Vlone baby

Faza Maza

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/#findComment-988311
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، WinstonUltra گفته است:

والا دوباره رفتیم داش علی

7-6 من بود

اما گویا آقا پویا گفته بود منو از بک بزنن تا hp ام کم بشه

که آقای @KaDkHoDaa زحمتش رو کشید و کلا خودش ۳ بار منو کیل داد ولی پویا حساب کرد😂

Quit دادن😔😔😔🤣

1141665-Criddex

:acigar:    its Vlone baby

Faza Maza

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/#findComment-988399
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، WinstonUltra گفته است:

والا دوباره رفتیم داش علی

7-6 من بود

اما گویا آقا پویا گفته بود منو از بک بزنن تا hp ام کم بشه

که آقای @KaDkHoDaa زحمتش رو کشید و کلا خودش ۳ بار منو کیل داد ولی پویا حساب کرد😂

12-8

1v1 جدید xD

https://uploadkon.ir/uploads/22d321_25lv-0-20251221195152.mp4

 

684c13_26245-KILL-IN-PAINTBALL.jpg

The KillerS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/#findComment-988454
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

18 دقیقه قبل، WinstonUltra گفته است:

سلام

کسی که ریپورت میده واقعا نباید این حرفو بزنه

داداش دارن منو از بک میزنن حساب میکنی😂😂

هر جور حساب میکنم ۷-۶ ازت جلو بودم با خط گرفتن و از بک زدن دوستان افتادی جلو

ایمت هم لاکه رفتی اسموف زدی با درصد پایین ایم بات😂

xD

من ریپورت دادم میگی چیت به من؟ xD

حله حله باختی

 

684c13_26245-KILL-IN-PAINTBALL.jpg

The KillerS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/#findComment-988497
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

14 دقیقه قبل، TheSmarTy گفته است:

xD

من ریپورت دادم میگی چیت به من؟ xD

حله حله باختی

والا ریپورت منو داده بودی

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔af9528_26217.png

1170262-SaM

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/96398-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/#findComment-988517
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...