رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

درود

بنظرم اونجایی که وسیله هارو کارجک میکنیم و میخوایم تحویل بدیم رو یکی به Ls در اطراف بندر ینی پایین نقشه و (SF زیاد مهم نیست) ولی اضافه بشه خوبه

و یکی هم برای قایق ها بزارید تو آب 

ممنون

🍁

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92370-dropcar-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با همه چیزایی که گفتید موافقم (+)

 

ولی وقتی قایق رو /Dropcar میکنیم خب قطعاً نمیشه به CheckPoint رسوند، بنظرم باید یه جایی باید براش در نظر بگیرن

:

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92370-dropcar-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86/#findComment-953039
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش واقعا به قایق هم رحم نداری؟😂

    NoSpread.pngabde-IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%B0%

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92370-dropcar-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86/#findComment-953073
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

17 دقیقه قبل، KaDkHoDaa گفته است:

داداش واقعا به قایق هم رحم نداری؟😂

به فکر این بودم😂🤌

:

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92370-dropcar-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86/#findComment-953084
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اما اگر تایمش هم کم بشه محشره.

 

موفق باشید.

6827-InShot-20260605-135405410.png

40da-InShot-20260605-135517694.png

PeyGir.png

 

6827-InShot-20260605-135254499.png

                                   PeyGir

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92370-dropcar-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86/#findComment-953351
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

9fbe31_25IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B5%DB

My account  

Banderi

 

 

You are not what has happened to you

you are what you choose to become
تو اون چیزی که برات اتفاق افتاده نیستی
اون‌ چیزی هستی که انتخاب می‌ کنی باشی
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92370-dropcar-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86/#findComment-953361
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۸/۲۸ در 18:16، KaDkHoDaa گفته است:

داداش واقعا به قایق هم رحم نداری؟😂

غنیمته 

فقط ماشین و موتور نیمیصرفه

در ۱۴۰۴/۸/۲۸ در 23:40، Vidator گفته است:

اما اگر تایمش هم کم بشه محشره.

 

موفق باشید.

زحمت بکشی مهارتتو ببری بالا تایمشم کم میشه ولی خوبه

 

🍁

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92370-dropcar-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86/#findComment-961304
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۸/۲۸ در 16:38، LOPY گفته است:

درود

بنظرم اونجایی که وسیله هارو کارجک میکنیم و میخوایم تحویل بدیم رو یکی به Ls در اطراف بندر ینی پایین نقشه و (SF زیاد مهم نیست) ولی اضافه بشه خوبه

و یکی هم برای قایق ها بزارید تو آب 

ممنون

درود

موافقم (+)

عــاشــق شـــבܩ
عــاشـق پــפּل

78e729_25f7c529-25GIF-20251229-144957-65

 

3c9212_26death-note.jpg

 

Reynolds.png 

78e729_25f7c529-25GIF-20251229-144957-65

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92370-dropcar-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86/#findComment-962191
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)
به نظر من اگه بعد تحویل دادن وسیله نقلیه XP به کلن بده هم عالی میشه

👑
iSaJaD
       
                   03e726_25464525-25GIF-20251125-215439-01        

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92370-dropcar-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86/#findComment-962379
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[+] 

داداش برا قایق هم رحم نداری 

ادب نشانه ترس نیست🥷

1133643-SuXiMou47741_InShot_20260602_165549683.jpg

                                                 اشتباهون تو زندگی

                                                 این بود که به خیلیا گفتیم داداش

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92370-dropcar-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86/#findComment-962701
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم ولی اخه کی میاد قایق کارجک کنه؟😂

(+)

𝑀𝑦 𝐴𝑐𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡: 

1180301-EricLynnWright

𝑀𝑦 𝐵𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟:

1236952-Sulfuric

2473-Picsart-26-04-07-12-29-14-026.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92370-dropcar-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86/#findComment-965141
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

21 ساعت قبل، Amir206RC گفته است:

موافقم ولی اخه کی میاد قایق کارجک کنه؟😂

(+)

عملی شه میبینی خودت 🤣🤣🤣

api_host.php?action=download_public&name

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92370-dropcar-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86/#findComment-966008
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۸/۲۸ در 16:38، LOPY گفته است:

درود

بنظرم اونجایی که وسیله هارو کارجک میکنیم و میخوایم تحویل بدیم رو یکی به Ls در اطراف بندر ینی پایین نقشه و (SF زیاد مهم نیست) ولی اضافه بشه خوبه

و یکی هم برای قایق ها بزارید تو آب 

ممنون

موافقم (+)

 

NothingLeft

داغ جان سوز من از خنده خونین پیداست

ای بسا خنده که از گریه غم انگیزتر است 

247d25_26cc3f20-26AG-SA-0070.jpg

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92370-dropcar-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86/#findComment-966010
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...