رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

thebot_فحاشی


ارسال‌های توصیه شده

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: mamad293.ir.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: TheBoT.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: piambar.png

• توضیحات:  ایشون بی دلیل  شروع به اسپم فحاشی به من کردند 

• مدارک (فیلم یا عکس): 

2f1612_25AG-SA-0075.jpg

 

fc60-Tumblr-l-104351364056649.gif

Mamad_old ______________________________________________________________________________________________:)

1258977-mamad293.ir.png

___________________________________________________________________________________________________________:)

 🌙

mamad293.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/91602-thebot_%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

🤣🤣🤣

خب در جریان هستید که فحاشی شدت پایین در چت مجازاتی نداره

و شما شکایت بی مورد کردید

اما خدا کیست 

 

TheBoT.png

 

اگه دوست داری از جنس مخالف متنفر باشی فقط کافیست آنها رو بشناسید!

 

دختر و پسر هم نداره 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/91602-thebot_%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C/#findComment-946875
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، Dip گفته است:

🤣🤣🤣

خب در جریان هستید که فحاشی شدت پایین در چت مجازاتی نداره

و شما شکایت بی مورد کردید

(mj)  نکنه این شدت پایینه ؟

 

fc60-Tumblr-l-104351364056649.gif

Mamad_old ______________________________________________________________________________________________:)

1258977-mamad293.ir.png

___________________________________________________________________________________________________________:)

 🌙

mamad293.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/91602-thebot_%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C/#findComment-946999
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود و احترام؛

شکایت شما تأیید شد و شخصِ خاطی مجازات شد.

2 ساعت قبل، Dip گفته است:

🤣🤣🤣

خب در جریان هستید که فحاشی شدت پایین در چت مجازاتی نداره

و شما شکایت بی مورد کردید

درسته Mj به خالی مجازاتی نداره اما داخله بحس مجازات داره.

 

+موفق باشید 

 

بسته شد.

Neymar

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/91602-thebot_%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C/#findComment-947004
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...