رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

با سلام خدمت شما بازیکنان و ادمین های ارسا گیم

 

من راستش میخوام سیستم شکار به بازی اضاف شه از اونجایی که حیوانی در بازی وجود نداره پیشنهاد من اینه که اون پرنده هایی که در هوا پرواز میکنن رو شکار کنیم و برای مثال 1 کیلو  گوشت دریافت کنیم و به رستوران ها بفروشیم و + آن میتونیم لایسنس شکار فصل شکار  رو اضافی کنیم و اگر فصل شکار تموم شه در صورت شکار پرنده  وانتید لول دریافت کنند .

 

 

fc60-Tumblr-l-104351364056649.gif

Mamad_old ______________________________________________________________________________________________:)

1258977-mamad293.ir.png

___________________________________________________________________________________________________________:)

 🌙

mamad293.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/89204-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

عزیزم اون وانتید نیست وانتد هست😅

و این که فک کنم مستند زیاد میبینی😅

  • هاها 1

_____________________________________________________

Husein.png

_____________________________________________________

(( بخورید و بیاشامید ولی استوریش نکنید ))

_____________________________________________________

        GeM FaMiLY

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/89204-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1/#findComment-924566
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظرم (-) هست تکراری هست

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/89204-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1/#findComment-924619
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

22 ساعت قبل، mamad293 گفته است:

با سلام خدمت شما بازیکنان و ادمین های ارسا گیم

 

من راستش میخوام سیستم شکار به بازی اضاف شه از اونجایی که حیوانی در بازی وجود نداره پیشنهاد من اینه که اون پرنده هایی که در هوا پرواز میکنن رو شکار کنیم و برای مثال 1 کیلو  گوشت دریافت کنیم و به رستوران ها بفروشیم و + آن میتونیم لایسنس شکار فصل شکار  رو اضافی کنیم و اگر فصل شکار تموم شه در صورت شکار پرنده  وانتید لول دریافت کنند .

 

درود

موافقم (+)

شاد و پیروز باشید.

1255603-SaRMaN

 

" 🆂🅰🆁🅼🅰🅽  "

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/89204-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1/#findComment-925284
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (-)

موفق باشید.

155124_25hla-1-.png

✯•╗══════✞•|༻༺|•✞════╔•✯

Tohi

✯•╝════════✞•|༻༺|•✞════════╚•✯

[Nx]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/89204-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1/#findComment-925658
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۷/۲۸ در 07:07، mamad293 گفته است:

با سلام خدمت شما بازیکنان و ادمین های ارسا گیم

 

من راستش میخوام سیستم شکار به بازی اضاف شه از اونجایی که حیوانی در بازی وجود نداره پیشنهاد من اینه که اون پرنده هایی که در هوا پرواز میکنن رو شکار کنیم و برای مثال 1 کیلو  گوشت دریافت کنیم و به رستوران ها بفروشیم و + آن میتونیم لایسنس شکار فصل شکار  رو اضافی کنیم و اگر فصل شکار تموم شه در صورت شکار پرنده  وانتید لول دریافت کنند .

 

میتونه جالب باشه ولی مثل ماهیگیری شاید زیاد استقبال نشه

1074280-TeRmlNaToR

5b44-InShot-20260526-161026350.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/89204-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1/#findComment-925661
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

-

✞✞✞Average.png                                                 اینا که اسم بردی همه مثِ پسرمن

ببینم اینا زمان شروع ما کجا بودن؟

حالا تیکه میندازن واسه ما شاه غلام شدن

اینا توو وان حموم خونشون ناخدا بودن

دُم در آوردن واسه ما ناقلا شدن                                                                                                                                                                                      

   

                              !Average                                                                                         

                                                                                                           

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/89204-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1/#findComment-925737
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

-

SixOneNine.png

                                                                                                                         روی کیفیت خودت کار کن!

                                                                                                                                                       نه روی کیفیت عکس هات!

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/89204-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1/#findComment-925740
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...