رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

دلیل این پیشنهاد این است که اکثریت هاستر ها با گادمود پلیر هایه بازی را کیل دادند 

پیشنهاد : اگر هاستری در گاد مود باشد تیر او بر بازی کنان عادی مثل تیر ها در سیفزون یا cr باشد

که نه مردم ازین شند نه هاستر یا ادمین بازی

6ced-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%1ad8-InShot-20260522-104121266.gifDaiya.png1ad8-InShot-20260522-104121266.gif

6ced-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%

 

چگونه شاد باشم؟

                               در این دنیای غمگین!

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود'

(-)

╝═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╚

:𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕

5ce420_26ae2125-264c17-InShot-20260525-1

1227709-Timrad.png

Najoor.png

5ce420_26ae2125-264c17-InShot-20260525-1

f594-InShot-20260514-233542303.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/#findComment-894877
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

13 دقیقه قبل، iMohammadMatin گفته است:

درود'

(-)

چرا؟ دوست دارید در این حالت کیل کنید یا کیل شوید 

که می که این یک چیز تا عادلانه است که شما نمیتوانید ادمین یا هاستر هارا که در این حالت هست بزنید ولی آن ها شمارا میزنند

6ced-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%1ad8-InShot-20260522-104121266.gifDaiya.png1ad8-InShot-20260522-104121266.gif

6ced-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%

 

چگونه شاد باشم؟

                               در این دنیای غمگین!

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/#findComment-894913
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

22 دقیقه قبل، daiya گفته است:

دلیل این پیشنهاد این است که اکثریت هاستر ها با گادمود پلیر هایه بازی را کیل دادند 

پیشنهاد : اگر هاستری در گاد مود باشد تیر او بر بازی کنان عادی مثل تیر ها در سیفزون یا cr باشد

که نه مردم ازین شند نه هاستر یا ادمین بازی

اگر یک هاستر از God Mod استفاده میکرد و پلیرها رو آزار و اذیت بده که بطوری اون بازیکن توانایی دفاع از خودش رو نداشته باشه میتونید ازش شکایت کنید.

:

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/#findComment-894917
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

41 دقیقه قبل، BigMeeTi گفته است:

اگر یک هاستر از God Mod استفاده میکرد و پلیرها رو آزار و اذیت بده که بطوری اون بازیکن توانایی دفاع از خودش رو نداشته باشه میتونید ازش شکایت کنید.

راجب این موضوع یک هاستری هست که بماند شکایت کردیم ولی خوب انقدر پول دارع شکایت ما به جایی نمیرسه در نتیجه واقعا من با این پست (+)

 1054531-Cervo

𝖗𝖊𝖆𝖑 𝖒𝖆𝖌𝖎𝖈 𝖎𝖘 𝖎𝖓 𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖆𝖗𝖙𝖘 𝖔𝖋 𝖒𝖊𝖓! 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/#findComment-894984
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (-) 

شکایت کن

موفق باشید.

6 دقیقه قبل، Cervo گفته است:

راجب این موضوع یک هاستری هست که بماند شکایت کردیم ولی خوب انقدر پول دارع شکایت ما به جایی نمیرسه در نتیجه واقعا من با این پست (+)

چون شکایت شما تأیید نمیشه دلیل نمیشه همچین پیشنهادی عملی بشه 

اگر که در پایه قوانین شکایت نکنید خب 100 درصد به جایی نمیرسید اصلا با پول مگه میشه یه شکایتی رو رد کرد 

  • مرسی 1

155124_25hla-1-.png

✯•╗══════✞•|༻༺|•✞════╔•✯

Tohi

✯•╝════════✞•|༻༺|•✞════════╚•✯

[Nx]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/#findComment-895002
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، BigMeeTi گفته است:

اگر یک هاستر از God Mod استفاده میکرد و پلیرها رو آزار و اذیت بده که بطوری اون بازیکن توانایی دفاع از خودش رو نداشته باشه میتونید ازش شکایت کنید.

اصلاً ربطی در مورد شکایت ندارد

6ced-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%1ad8-InShot-20260522-104121266.gifDaiya.png1ad8-InShot-20260522-104121266.gif

6ced-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%

 

چگونه شاد باشم؟

                               در این دنیای غمگین!

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/#findComment-895080
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

44 دقیقه قبل، Tohi گفته است:

اصلا با پول مگه میشه یه شکایتی رو رد کرد

+

General.png

1dbc12_25bece12-25InShot-۲۰۲۵۰۹۱۲-۱۴۳۴۴۹

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/#findComment-895083
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود نظرم راجب پیشنهاد شما منفیه (-)

ɴᴜᴍʙᴇʀ  ᴏɴᴇ  ꜰᴀᴍɪʟʏ

1125551-MohammadAmin

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/#findComment-895087
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

22 ساعت قبل، daiya گفته است:

دلیل این پیشنهاد این است که اکثریت هاستر ها با گادمود پلیر هایه بازی را کیل دادند 

پیشنهاد : اگر هاستری در گاد مود باشد تیر او بر بازی کنان عادی مثل تیر ها در سیفزون یا cr باشد

که نه مردم ازین شند نه هاستر یا ادمین بازی

با سلام و درود (-) 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/#findComment-895914
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

+

:𝑴𝒚𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕

962257-Kazino

:𝑴𝒚𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓

1238647-Kavosh

1245943-Niagara

         ee27-cc3115-26InShot-20260615-111845704.

                     𝑻𝒓𝒖𝒔𝒕 𝒊𝒔 𝒂 𝒅𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔 𝒈𝒂𝒎𝒆 7a18-11e1-New-Project-9-%5BE797930%5D.gi

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/#findComment-896284
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظرم (-) هست دوست عزیز

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/#findComment-898054
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۶/۲۶ در 11:44، daiya گفته است:

دلیل این پیشنهاد این است که اکثریت هاستر ها با گادمود پلیر هایه بازی را کیل دادند 

پیشنهاد : اگر هاستری در گاد مود باشد تیر او بر بازی کنان عادی مثل تیر ها در سیفزون یا cr باشد

که نه مردم ازین شند نه هاستر یا ادمین بازی

درود

نظر بنده +

اما فکر نمیکنم اجرا بشه

به هرحال سرور رو دور هاستراست......

My Account

PAK_MAN.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/#findComment-898061
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۶/۲۶ در 22:14، daiya گفته است:

دلیل این پیشنهاد این است که اکثریت هاستر ها با گادمود پلیر هایه بازی را کیل دادند 

پیشنهاد : اگر هاستری در گاد مود باشد تیر او بر بازی کنان عادی مثل تیر ها در سیفزون یا cr باشد

که نه مردم ازین شند نه هاستر یا ادمین بازی

درود نظر بنده (-) می‌باشد موفق باشید.

My account

komicrime.png

My brother

Quake.png

 

[T4L]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/#findComment-898425
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۶/۲۶ در 22:14، daiya گفته است:

دلیل این پیشنهاد این است که اکثریت هاستر ها با گادمود پلیر هایه بازی را کیل دادند 

پیشنهاد : اگر هاستری در گاد مود باشد تیر او بر بازی کنان عادی مثل تیر ها در سیفزون یا cr باشد

که نه مردم ازین شند نه هاستر یا ادمین بازی

-

مدرک بگیر بزار فروم قسمت هاسترا

  • دیگه مهم نی
  • e23912_25animated-line-image-0058.gif
  • 1148109-Winner
  • e23912_25animated-line-image-0058.gif
  • ("𝐴𝑠ℎ𝑖)
  •  
  • (𝙎𝙖𝙫𝙚 𝙢𝙚)
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/#findComment-900990
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام مجدد.

مدرک بگیر بزار فروم

همچنان نظر بنده   (-) است.

بدرود.

╝═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╚

:𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕

5ce420_26ae2125-264c17-InShot-20260525-1

1227709-Timrad.png

Najoor.png

5ce420_26ae2125-264c17-InShot-20260525-1

f594-InShot-20260514-233542303.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/#findComment-901064
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۶/۲۶ در 22:14، daiya گفته است:

دلیل این پیشنهاد این است که اکثریت هاستر ها با گادمود پلیر هایه بازی را کیل دادند 

پیشنهاد : اگر هاستری در گاد مود باشد تیر او بر بازی کنان عادی مثل تیر ها در سیفزون یا cr باشد

که نه مردم ازین شند نه هاستر یا ادمین بازی

درود

مخالفم (-)

شاد و پیروز باشید.

1255603-SaRMaN

 

" 🆂🅰🆁🅼🅰🅽  "

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/#findComment-901084
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود در مورد این قضیه میتونید شکایت کنید

(-)

 

 

𝐌𝐲 𝐀𝐜𝐜𝐮𝐧𝐭:

AghaAmin.png 1

218428_26b6c620-25842519-25GIF-20250620-

DaLiRaN.png 2

𝗕𝗲 𝗮 𝗛𝗲𝗿𝗼 𝗢𝗳 𝗬𝗼𝘂𝗿𝘀

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/#findComment-901121
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (+)

ولی خب شما هم میتونید شکایت کنید عزیز

                                    : 💀Accounts 👑

Orax.png

SLEUTH_ah.png

v247768_bbd4-c044-470a19-25ef6d30-25poli

i167398_a1bc-gallery323.jpg

v247768_bbd4-c044-470a19-25ef6d30-25poli

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/85987-%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF/#findComment-901123
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...