رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

با سلام و درود مجدد 

خیلی از ممبر ها و بازیکنان تازه واردی که به این سرور میان از لگ، شلوغی، سر و صدا، و... زجر میکشن و تازه اموزشگاه رانندگی هم بغل محل اسپان بازیکناست که شلوغ تر میشه.

 

پیشنهاد من اینه که در قسمت اموزشات اوایل بازی بعد از اموزش رانندگی بهشون یک نکته رو یاد بدید! (اینجا هتل داره و شما میتونید محل اقامتتون رو به انجا تغییر بدید!)

 

حالا اگه خاستید جذاب ترش کنید، میتونید بسته به لول بازیکن هتل های شیک تر، مجلل تر، با امکانات تر و... رو بهشون پیشنهاد بدید که دارای پارکینگ، بوم باکسی که قبلا عرض کردم به صورت رایگان، و یک مارکت کوچیک که پول خرید اون به وسیله cmd ای که یادم نمیاد متاسفانه به بازیکنان تازه وارد داده بشه.

 

اما اگه میخاید زحمتی به خودتون ندید، برج های بازی رو تبدیل به خونه کنید البته با جای رنت بالا و دست مزدی که در هر ورود و خروج بازیکن از او کسر میشه.

 

اینطوری لگ در محل اسپان کم میشه و بازیکنان تازه وارد لذت بیشتری از این بازی میبرند و بازیکنان قدیمی ای که لول بالایی دارن مجبور نیستند بعد از اینکه خونش رو فروخت یا هر اتفاقی افتاد باز از اسپان راه بیوفته بره موتور رنت کنه و بعد بره به جای پارک ماشیناش و ماشیناش و برداره و بعد بیاد اسپان پارک کنه و بعد دنبال خونه بگرده! 

راحت یه هتل اجاره میکنه و تا وقتی میخاد خونه بخره اونجا زندگی میکنه

 

البته این قانون همچنان باید باشه که اگه در ماه ۲۰ ساعت انلاین نشدید مسعول هتل شمارو بیرون میکنه(هتل رو هم میشه خرید و فروخت)

 

RevenT.png

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/83634-%D9%87%D8%AA%D9%84/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پیشنهاد جالبیه ولی با این نظرت که بشه هتل رو خرید یا فروخت مخالفم

8ee411_25ezgif-772206c053eb29.gif

35da28_25GIF-20250728-115325-638.gif

19ac27_25Pending-EDIT-img2828.jpg

169c28_25GIF-20250728-115335-603.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/83634-%D9%87%D8%AA%D9%84/#findComment-877141
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 دقیقه قبل، AMllR گفته است:

پیشنهاد جالبیه ولی با این نظرت که بشه هتل رو خرید یا فروخت مخالفم

از یه نظر مخالفتت درسته از یک نظر اشتباه 

اگه از این نظر میگی که بازیکنای پولدار سرور میان اونارو میخرن و مال خودشون نگه میدارن و نه میفروشن نه چیزی کاملا درسته 

 

اما اگه این اتفاق نیوفته کسب و کار خوبی میشه

 

RevenT.png

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/83634-%D9%87%D8%AA%D9%84/#findComment-877143
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

-

بر این زادم و هم بر این بگذرم ، چنان دان که خاک پی حیدرم.

President.png

مصاف بود و جنگ بود، امام ما حذر نکرد!

فدائیان خویش را برای خود سپر نکرد!

به روی قلب میهنم، به افتخار حک کنید!

که مَرد بود رهبرم فرار از خطر نکرد!

bb56-Intelligence-Quotient.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/83634-%D9%87%D8%AA%D9%84/#findComment-877144
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

19 دقیقه قبل، tediberd گفته است:

از یه نظر مخالفتت درسته از یک نظر اشتباه 

اگه از این نظر میگی که بازیکنای پولدار سرور میان اونارو میخرن و مال خودشون نگه میدارن و نه میفروشن نه چیزی کاملا درسته 

 

اما اگه این اتفاق نیوفته کسب و کار خوبی میشه

دقیقا

8ee411_25ezgif-772206c053eb29.gif

35da28_25GIF-20250728-115325-638.gif

19ac27_25Pending-EDIT-img2828.jpg

169c28_25GIF-20250728-115335-603.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/83634-%D9%87%D8%AA%D9%84/#findComment-877154
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

:My AccounT

9b0a24_25IMG-20250724-135124-466.gif

Icedragon.png

d4b423_25InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B5

:Brothers

ImYassin.png

Arshiiya.png                                                                

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/83634-%D9%87%D8%AA%D9%84/#findComment-877263
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 ساعت قبل، tediberd گفته است:

با سلام و درود مجدد 

خیلی از ممبر ها و بازیکنان تازه واردی که به این سرور میان از لگ، شلوغی، سر و صدا، و... زجر میکشن و تازه اموزشگاه رانندگی هم بغل محل اسپان بازیکناست که شلوغ تر میشه.

 

پیشنهاد من اینه که در قسمت اموزشات اوایل بازی بعد از اموزش رانندگی بهشون یک نکته رو یاد بدید! (اینجا هتل داره و شما میتونید محل اقامتتون رو به انجا تغییر بدید!)

 

حالا اگه خاستید جذاب ترش کنید، میتونید بسته به لول بازیکن هتل های شیک تر، مجلل تر، با امکانات تر و... رو بهشون پیشنهاد بدید که دارای پارکینگ، بوم باکسی که قبلا عرض کردم به صورت رایگان، و یک مارکت کوچیک که پول خرید اون به وسیله cmd ای که یادم نمیاد متاسفانه به بازیکنان تازه وارد داده بشه.

 

اما اگه میخاید زحمتی به خودتون ندید، برج های بازی رو تبدیل به خونه کنید البته با جای رنت بالا و دست مزدی که در هر ورود و خروج بازیکن از او کسر میشه.

 

اینطوری لگ در محل اسپان کم میشه و بازیکنان تازه وارد لذت بیشتری از این بازی میبرند و بازیکنان قدیمی ای که لول بالایی دارن مجبور نیستند بعد از اینکه خونش رو فروخت یا هر اتفاقی افتاد باز از اسپان راه بیوفته بره موتور رنت کنه و بعد بره به جای پارک ماشیناش و ماشیناش و برداره و بعد بیاد اسپان پارک کنه و بعد دنبال خونه بگرده! 

راحت یه هتل اجاره میکنه و تا وقتی میخاد خونه بخره اونجا زندگی میکنه

 

البته این قانون همچنان باید باشه که اگه در ماه ۲۰ ساعت انلاین نشدید مسعول هتل شمارو بیرون میکنه(هتل رو هم میشه خرید و فروخت)

پیشنهاد جالب و خوبیه (+)

1211685-DreadNight

 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/83634-%D9%87%D8%AA%D9%84/#findComment-877351
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پیشنهاد جالبیه

(+)

                                    : 💀Accounts 👑

Orax.png

SLEUTH_ah.png

v247768_bbd4-c044-470a19-25ef6d30-25poli

i167398_a1bc-gallery323.jpg

v247768_bbd4-c044-470a19-25ef6d30-25poli

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/83634-%D9%87%D8%AA%D9%84/#findComment-877448
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(-)

×In the name of GOD*

ImYassin.png

AlaHazraat.png

GodFayer.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/83634-%D9%87%D8%AA%D9%84/#findComment-877488
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده در موردِ این پیشنهاد (-) می‌باشد

1145690-Mythic

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/83634-%D9%87%D8%AA%D9%84/#findComment-878496
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظرم (-) هست سرور بهم میریزه

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/83634-%D9%87%D8%AA%D9%84/#findComment-878860
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (-) 

موفق باشید.

155124_25hla-1-.png

✯•╗══════✞•|༻༺|•✞════╔•✯

Tohi

✯•╝════════✞•|༻༺|•✞════════╚•✯

[Nx]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/83634-%D9%87%D8%AA%D9%84/#findComment-880069
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود نظر بنده(+)

✞✞✞Average.png                                                 اینا که اسم بردی همه مثِ پسرمن

ببینم اینا زمان شروع ما کجا بودن؟

حالا تیکه میندازن واسه ما شاه غلام شدن

اینا توو وان حموم خونشون ناخدا بودن

دُم در آوردن واسه ما ناقلا شدن                                                                                                                                                                                      

   

                              !Average                                                                                         

                                                                                                           

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/83634-%D9%87%D8%AA%D9%84/#findComment-880515
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۶/۹ در 10:01، tediberd گفته است:

با سلام و درود مجدد 

خیلی از ممبر ها و بازیکنان تازه واردی که به این سرور میان از لگ، شلوغی، سر و صدا، و... زجر میکشن و تازه اموزشگاه رانندگی هم بغل محل اسپان بازیکناست که شلوغ تر میشه.

 

پیشنهاد من اینه که در قسمت اموزشات اوایل بازی بعد از اموزش رانندگی بهشون یک نکته رو یاد بدید! (اینجا هتل داره و شما میتونید محل اقامتتون رو به انجا تغییر بدید!)

 

حالا اگه خاستید جذاب ترش کنید، میتونید بسته به لول بازیکن هتل های شیک تر، مجلل تر، با امکانات تر و... رو بهشون پیشنهاد بدید که دارای پارکینگ، بوم باکسی که قبلا عرض کردم به صورت رایگان، و یک مارکت کوچیک که پول خرید اون به وسیله cmd ای که یادم نمیاد متاسفانه به بازیکنان تازه وارد داده بشه.

 

اما اگه میخاید زحمتی به خودتون ندید، برج های بازی رو تبدیل به خونه کنید البته با جای رنت بالا و دست مزدی که در هر ورود و خروج بازیکن از او کسر میشه.

 

اینطوری لگ در محل اسپان کم میشه و بازیکنان تازه وارد لذت بیشتری از این بازی میبرند و بازیکنان قدیمی ای که لول بالایی دارن مجبور نیستند بعد از اینکه خونش رو فروخت یا هر اتفاقی افتاد باز از اسپان راه بیوفته بره موتور رنت کنه و بعد بره به جای پارک ماشیناش و ماشیناش و برداره و بعد بیاد اسپان پارک کنه و بعد دنبال خونه بگرده! 

راحت یه هتل اجاره میکنه و تا وقتی میخاد خونه بخره اونجا زندگی میکنه

 

البته این قانون همچنان باید باشه که اگه در ماه ۲۰ ساعت انلاین نشدید مسعول هتل شمارو بیرون میکنه(هتل رو هم میشه خرید و فروخت)

درود

(+/-)

شاد و پیروز باشید.

1255603-SaRMaN

 

" 🆂🅰🆁🅼🅰🅽  "

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/83634-%D9%87%D8%AA%D9%84/#findComment-885954
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (-) موفق باشید

 1054531-Cervo

𝖗𝖊𝖆𝖑 𝖒𝖆𝖌𝖎𝖈 𝖎𝖘 𝖎𝖓 𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖆𝖗𝖙𝖘 𝖔𝖋 𝖒𝖊𝖓! 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/83634-%D9%87%D8%AA%D9%84/#findComment-886111
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود نظرم راجب پیشنهاد شما مثبته (+)

ɴᴜᴍʙᴇʀ  ᴏɴᴇ  ꜰᴀᴍɪʟʏ

1125551-MohammadAmin

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/83634-%D9%87%D8%AA%D9%84/#findComment-890781
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...