رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

•عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

ImYassin.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

TheQuality.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: 

• توضیحات: توهین

• مدارک (فیلم یا عکس): 

Video

×In the name of GODS*

ImYassin.png

TheLevi.png
Arshiyas.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/76328-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86-thequality/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پیگیری کنین 

×In the name of GODS*

ImYassin.png

TheLevi.png
Arshiyas.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/76328-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86-thequality/#findComment-819562
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یه پیگیری کنین چیزی ازتون کم نمیشه

@PersianGulf

@Ardaدو روزه منتظرم

×In the name of GODS*

ImYassin.png

TheLevi.png
Arshiyas.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/76328-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86-thequality/#findComment-820462
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سه روزه منتظرم پیگیری نمیشه @Arda

 

×In the name of GODS*

ImYassin.png

TheLevi.png
Arshiyas.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/76328-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86-thequality/#findComment-820828
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

×In the name of GODS*

ImYassin.png

TheLevi.png
Arshiyas.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/76328-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86-thequality/#findComment-821197
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

×In the name of GODS*

ImYassin.png

TheLevi.png
Arshiyas.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/76328-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86-thequality/#findComment-821587
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

باسلام خدمت شما شاکی محترم @ImYasiiN
شکایت شما رد شد 

مخفی کننده

توهینی صورت نگرفته کلمه افغانی نژاد انسان هست و مجازات ندارد


موفق باشید
بسته شد

Kazem.png

S3mtex.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/76328-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86-thequality/#findComment-822721
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...