رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

با سلام درود نظر من اینه که همون‌طور که دیدید و میدونید وقتی با زبان انگلیسی میخوای فحش در چت بنویسید اجازه نمیده و چت شما نمیره به نظر من این محدودیتی که برای زبان انگلیسی گزاشتین برای زبان فارسی هم بزارین تا حداقل یکم فحاشی ها کمتر بشه

با تشکر.

Keep talking

Someday you’ll say something intelligent by accident

Ezraeel.png

Guyande.png

     

      

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65807-%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تو چت انگلیسی هم یدونه 1 میزاری وسطش رواله

zDez60vr9RqG1IGJ

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65807-%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C/#findComment-724064
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱/۹ در 11:08، BLUM گفته است:

تو چت انگلیسی هم یدونه 1 میزاری وسطش رواله

😂😂😂

                                                                                                                  Khodam

bruceWayne.png

                                                                                                                                                 :  Lovelies 

HileGar.png

Soruosh.png

AmirHAPPY.png

TAC0.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65807-%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C/#findComment-725353
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

😐

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65807-%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C/#findComment-725631
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مگه کف اسپاون باشی

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔af9528_26217.png

1170262-SaM

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65807-%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C/#findComment-725762
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 11 ماه بعد...
  • توسعه دهنده

با اهداء سلام و احترام،

پیشنهاد شما جهت بررسی منتقل شد.

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65807-%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C/#findComment-1110461
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱/۱۱ در 02:54، ChieF گفته است:

مگه کف اسپاون باشی

😂😂😂

2f69-398c-InShot-20260312-201410508.gif

 :My Account

1155554-MrArnold

 

d1c7-Screenshot-۲۰۲۶۰۵۰۲-۱۳۳۷۱۷-InShot.j

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65807-%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C/#findComment-1110708
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...

درود

درسته که بیشتر افراد چتشون به صورت فینگیلیش هست اما افرادی که در چت فحش میدهد افرادی ان که تازه اکانت زدن و خیلی متوجه نیستن چیزی که در شکایت از اعضا خودم دارم میبینم

 

از نظر بنده به سرور کمک می‌کنه

زیرا افرادی که دارن ریجستر میکنن افراد کم سن هستن

و خب این مسئله بکارشون میاد

(+)

اما خدا کیست 

 

TheBoT.png

 

اگه دوست داری از جنس مخالف متنفر باشی فقط کافیست آنها رو بشناسید!

 

دختر و پسر هم نداره 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65807-%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C/#findComment-1126824
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چنان تفاوت و جلوگیریی نمیشه از فحاشی

بنظرم فیلترشو بردارن ولی حالت وارن بذارن براش که کسی فحاشی چیزی کرد مستقیم بره برای ادمینا و مجازات صورت بگیره

1157882-Thragg

4fb921_26New-Project5.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65807-%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C/#findComment-1128140
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۲/۲۷ در 17:46، BillWiliamson گفته است:

چنان تفاوت و جلوگیریی نمیشه از فحاشی

بنظرم فیلترشو بردارن ولی حالت وارن بذارن براش که کسی فحاشی چیزی کرد مستقیم بره برای ادمینا و مجازات صورت بگیره

اینجوری خیلی چتشون شلوغ میشه

 

اما خدا کیست 

 

TheBoT.png

 

اگه دوست داری از جنس مخالف متنفر باشی فقط کافیست آنها رو بشناسید!

 

دختر و پسر هم نداره 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65807-%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C/#findComment-1130731
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان این تاپیک برا وقتی که من بای داده بودم و لول ۲۰ اینا بودم😂

 

Keep talking

Someday you’ll say something intelligent by accident

Ezraeel.png

Guyande.png

     

      

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65807-%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C/#findComment-1133852
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یک W کار حل میکنه

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65807-%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C/#findComment-1133868
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...

جدا ازین

باید مجازاتش هم سنگین تر بشه

خیلیا 3 4 صفحه لاگ بن زبان ناپسند دارن به کارشون هم ادامه میدن با یه  2 کی گلد انبن میکنن تموم میشه میره

بنظرم  برای اینکه کمتر صورت بگیره مجازاتش هم باید بیشتر بشه و هزینه انبن زیاد تر بشه

ویرایش شده توسط F35

RaiMonD.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65807-%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C/#findComment-1153433
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...