Hello ارسال شده در March 23, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در March 23, 2025 (ویرایش شده) - عکس از محیط کاربری: - لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): https://s33.picofile.com/file/8483524234/AGLog.rar.html - لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: - توضیحات کامل مشکل: با سلام کلا تا من میخوام این ساعت مسابقه رو برم هر دفعه کرش میشه نمیتونم تمومش کنم لطفا یه پیگیری بشه این درست شه قبلا سیستم ضعیف داشتم نمیتونستم خوب بازی کنم الان سیستم میان رده دارم باز هم نمیتونم بازی کنم 🙏 ویرایش شده March 23, 2025 توسط Hello Link 1 Solo is better لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/
MasterAssassins ارسال شده در March 23, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در March 23, 2025 بشین تا درست شه 1 ,𝑴𝒚 𝑺𝒕𝒐𝒓𝒚 𝑰𝒔 𝑶𝒏𝒆 𝑶𝒇 𝑴𝒂𝒏𝒚 𝑻𝒉𝒐𝒖𝒔𝒂𝒏𝒅𝒔 .𝑨𝒏𝒅 𝑻𝒉𝒆 𝑾𝒐𝒓𝒍𝒅 𝑾𝒊𝒍𝒍 𝑵𝒐𝒕 𝑺𝒖𝒇𝒇𝒆𝒓 𝑰𝒇 𝑰𝒕 𝑬𝒏𝒅𝒔 𝑻𝒐𝒐 𝑺𝒐𝒐𝒏 لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-718940
Tommy ارسال شده در March 31, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در March 31, 2025 عجیبه😐 𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚 𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰 🔥lat mashti🔥 لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-726744
AlCheMy ارسال شده در April 1, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در April 1, 2025 @Slap لافتیالّاعلیلاسیفالّاذوالفقار لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-726860
Terrorism ارسال شده در April 1, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در April 1, 2025 در ۱۴۰۴/۱/۳ در 13:23، Hello گفته است: - عکس از محیط کاربری: - لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): https://s33.picofile.com/file/8483524234/AGLog.rar.html - لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: - توضیحات کامل مشکل: با سلام کلا تا من میخوام این ساعت مسابقه رو برم هر دفعه کرش میشه نمیتونم تمومش کنم لطفا یه پیگیری بشه این درست شه قبلا سیستم ضعیف داشتم نمیتونستم خوب بازی کنم الان سیستم میان رده دارم باز هم نمیتونم بازی کنم 🙏 داش ربطی به قوی و ضعیف بودن سیستم نداره من خودم سیستمم 100 میلیون پولشه ولی خودمم این مشکلو داشتم Ꮼ Ꮼ ღ Ꮼ Ꮼ - i need you :)) + ?For - ever :)) ∞ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-726890
AlCheMy ارسال شده در April 1, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در April 1, 2025 1 دقیقه قبل، Terrorism گفته است: داش ربطی به قوی و ضعیف بودن سیستم نداره من خودم سیستمم 100 میلیون پولشه ولی خودمم این مشکلو داشتم چطوری حلش کردی؟ لافتیالّاعلیلاسیفالّاذوالفقار لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-726891
Terrorism ارسال شده در April 1, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در April 1, 2025 58 دقیقه قبل، AlCheMy گفته است: چطوری حلش کردی؟ حلش نکردم دیروز دو بار تو quest ساعت تا ۲۹۰ رفتم اینطوری شد منظورم اینه که به قدرت سیستم ربطی نداره ویندوزت 10 هست؟ Ꮼ Ꮼ ღ Ꮼ Ꮼ - i need you :)) + ?For - ever :)) ∞ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-726909
Blum ارسال شده در April 1, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در April 1, 2025 ۱ ساعت قبل، Terrorism گفته است: داش ربطی به قوی و ضعیف بودن سیستم نداره من خودم سیستمم 100 میلیون پولشه ولی خودمم این مشکلو داشتم بله به قدرت سیستم ربطی نداره در ۱۴۰۴/۱/۳ در 02:53، Hello گفته است: - عکس از محیط کاربری: - لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): https://s33.picofile.com/file/8483524234/AGLog.rar.html - لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: - توضیحات کامل مشکل: با سلام کلا تا من میخوام این ساعت مسابقه رو برم هر دفعه کرش میشه نمیتونم تمومش کنم لطفا یه پیگیری بشه این درست شه قبلا سیستم ضعیف داشتم نمیتونستم خوب بازی کنم الان سیستم میان رده دارم باز هم نمیتونم بازی کنم 🙏 بعضی اوقات این ارور برای خودم هم میاد باید یه بار کامل launcher رو ببندید مشکل حل میشه 12 دقیقه قبل، Terrorism گفته است: ویندوزت 10 هست؟ فکر میکنم ویندوز 7 همچین مشکلی ندارند لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-726911
Terrorism ارسال شده در April 1, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در April 1, 2025 59 دقیقه قبل، BLUM گفته است: فکر میکنم ویندوز 7 همچین مشکلی ندارند آره فکر کنم چون لپتاپم ویندوز 7 هست همچین اروری نداده تا حالا ولی پیسیم ویندوز 10 هس هی میندازه بیرون و این ارور رو میده اونم خیلی دقت کردم ماشین بیشتر برونی این اتفاق میافته Ꮼ Ꮼ ღ Ꮼ Ꮼ - i need you :)) + ?For - ever :)) ∞ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-726932
Future ارسال شده در April 1, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در April 1, 2025 آره والا لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-727102
Blum ارسال شده در April 1, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در April 1, 2025 5 ساعت قبل، Terrorism گفته است: آره فکر کنم چون لپتاپم ویندوز 7 هست همچین اروری نداده تا حالا ولی پیسیم ویندوز 10 هس هی میندازه بیرون و این ارور رو میده اونم خیلی دقت کردم ماشین بیشتر برونی این اتفاق میافته بریم ویندوز 7 بریزیم لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-727245
توسعه دهنده Slap ارسال شده در April 1, 2025 توسعه دهنده اشتراک گذاری ارسال شده در April 1, 2025 @Hello با بنده در پیام خصوصی برای حل این مشکل در ارتباط باشید. (در صورتی که کاملا اماده هستید) ------------------------------------------------ ما با عهد و پیمان زندهایم، نه با ترس از مرگ و کسی که این عهد را بشکند، عواقبش را زودتر ملاقات میکند. وفاداری را با مهربانی اشتباه نگیر؛ بعضی عهدها پشت لبخند، حکم اعدام پنهان کردهاند. وفاداری یک انتخاب نیست؛ بدهیایست که فقط با خون تسویه میشود. وفادار بمان! ------------------------------------------------ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-727377
Terrorism ارسال شده در April 2, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در April 2, 2025 14 ساعت قبل، Slap گفته است: @Hello با بنده در پیام خصوصی برای حل این مشکل در ارتباط باشید. (در صورتی که کاملا اماده هستید) همینجا اگه میشه توضیح دهید ما هم حلش کنیم Ꮼ Ꮼ ღ Ꮼ Ꮼ - i need you :)) + ?For - ever :)) ∞ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-727806
FarhadMehrad ارسال شده در April 2, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در April 2, 2025 نقل قول همینجا اگه میشه توضیح دهید ما هم حلش کنیم + چو تخت پاره بر موج، رها رها رها مرا... :Me :MyBlooDy لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-727826
vector ارسال شده در April 2, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در April 2, 2025 درود بر شما،عزیز دل این مشکل فقط ۲ راه برای فیکس شدن داره و بقیه راه های دیگه که میگن احتمالیه،روش اول اینه که برید ویندوز رو عوض کنید یا پک مولتی ویژوال هارو دانلود و نصب کنید که از نظر من ویندوز رو عوض کنید بهتره چون در هر صورت هرکاری هم که بکنید و اگر درست نشد دیگه ویندوزتون رو عوض کنید. این مشکل برای خودم هم پیش اومده بود و همه راهی رو امتحان کردم و حل نشد و فقط با عوض کردن ویندوز مشکلم حل شد. در کل شما هر راهی رو امتحان کنید اگر درست نشد باید دیگه ویندوزتون رو عوض کنید RT لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-728250
توسعه دهنده Slap ارسال شده در April 3, 2025 توسعه دهنده اشتراک گذاری ارسال شده در April 3, 2025 20 ساعت قبل، SALVATOREH گفته است: درود بر شما،عزیز دل این مشکل فقط ۲ راه برای فیکس شدن داره و بقیه راه های دیگه که میگن احتمالیه،روش اول اینه که برید ویندوز رو عوض کنید یا پک مولتی ویژوال هارو دانلود و نصب کنید که از نظر من ویندوز رو عوض کنید بهتره چون در هر صورت هرکاری هم که بکنید و اگر درست نشد دیگه ویندوزتون رو عوض کنید. این مشکل برای خودم هم پیش اومده بود و همه راهی رو امتحان کردم و حل نشد و فقط با عوض کردن ویندوز مشکلم حل شد. در کل شما هر راهی رو امتحان کنید اگر درست نشد باید دیگه ویندوزتون رو عوض کنید خیر ربطی به مواردی که گفتید ندارد, از اطلاعات غلط خودداری کنید. 1 ------------------------------------------------ ما با عهد و پیمان زندهایم، نه با ترس از مرگ و کسی که این عهد را بشکند، عواقبش را زودتر ملاقات میکند. وفاداری را با مهربانی اشتباه نگیر؛ بعضی عهدها پشت لبخند، حکم اعدام پنهان کردهاند. وفاداری یک انتخاب نیست؛ بدهیایست که فقط با خون تسویه میشود. وفادار بمان! ------------------------------------------------ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-729080
vector ارسال شده در April 3, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در April 3, 2025 (ویرایش شده) 4 ساعت قبل، Slap گفته است: خیر ربطی به مواردی که گفتید ندارد, از اطلاعات غلط خودداری کنید. عزیز دل منم همین مشکل رو داشتم و فقط با همین کاری ک گفتم درست شد اگر قرار بر این بود از چیزی ک تجربه نکردم و اطلاعاتی ازش ندارم صحبت کنم به ایشون جواب نمیدادم در هر حال من هم جوابمو به این شخص دادم تا شاید کمکی براش بشه ویرایش شده April 3, 2025 توسط SALVATOREH RT لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-729284
RealFarzad ارسال شده در April 9, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در April 9, 2025 (ویرایش شده) . ویرایش شده April 9, 2025 توسط Siah Yas لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-733391
SaMeR ارسال شده در April 10, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در April 10, 2025 درود ربطی نداره اینها که گفتید ربطی به ویندوز هم نداره باید Microsoft visual C++ نسخه مربوط به ویندوز و تعداد bit های ویندوز انتخاب کنید بسته به سیستمتون و ویندوزی که روش نصب هست این ارور موقعی میاد که نسخه نادرست روی سیستم نصب شده وارد سایت Microsoft visual C++ میشید و کتابخانه رو به صورت کامل دانلود و طبق مشخصات سیستمتون نسخه مورد نظر نصب میکنید و نصب میکنید در صورت کار نکردن بعد نصب Microsoft visual C++ لانچر حذف نصب کنید My account : لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-733822
Silence ارسال شده در April 11, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در April 11, 2025 درود ۱:شما نسخه مورد نظر سیستم خود را دانلود نکردید. راه حل: نسخه مورد نظر سیستم خود را دانلود کرده و وقتی دانلود شد قبل از فشرده سازی فایل رو به صورت کامل refresh کنید -----------------------------------------------------------------------Out Laws----------------------------------------------------------------------- لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-735058
Suffer ارسال شده در April 16, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در April 16, 2025 در ۱۴۰۴/۱/۱۲ در 19:20، Slap گفته است: @Hello با بنده در پیام خصوصی برای حل این مشکل در ارتباط باشید. (در صورتی که کاملا اماده هستید) بنده هم همین مشکلو دارم دوست داشتم زندگی ام چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد . . . ⃟⃤ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-739138
HAJIJAN ارسال شده در April 17, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در April 17, 2025 داداش واسه منم اونجوری شده بود هر کاری کردم نشد اخرش ویندوز زدم درست شد. : My Accont ✯ با هرکی خوب بودیم داستان شد.❤️🩹 ✞ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-739947
Rowdy ارسال شده در May 1, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در May 1, 2025 نشسته ام به در نگاه میکنم🚪👀 دریچه آه میکشد 🗣️ ℝ𝕖𝕘𝕒𝕣𝕕𝕝𝕖𝕤𝕤 𝕠𝕗 𝕒𝕟𝕪 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥𝕤 ಠ_ʖಠ لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-750608
Maahyar ارسال شده در May 5, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در May 5, 2025 در ۱۴۰۴/۱/۳ در 13:23، Hello گفته است: - عکس از محیط کاربری: - لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): https://s33.picofile.com/file/8483524234/AGLog.rar.html - لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: - توضیحات کامل مشکل: با سلام کلا تا من میخوام این ساعت مسابقه رو برم هر دفعه کرش میشه نمیتونم تمومش کنم لطفا یه پیگیری بشه این درست شه قبلا سیستم ضعیف داشتم نمیتونستم خوب بازی کنم الان سیستم میان رده دارم باز هم نمیتونم بازی کنم 🙏 واسه این مشکل رو باید با تیم پشتیبانی در ارتباط باشی تا راهنماییت کنن. لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-753983
Isaac ارسال شده در May 11, 2025 اشتراک گذاری ارسال شده در May 11, 2025 منم همین مشکلو دارم لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/65275-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-microsoft-visual-c-runtime-library/#findComment-759545
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری