رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارور Microsoft visual C++ Runtime Library


ارسال‌های توصیه شده

- عکس از محیط کاربری: Arshiya.png

- لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): https://s33.picofile.com/file/8483524234/AGLog.rar.html

- لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی:  

Screenshot_2025_03_23_022733.png

- توضیحات کامل مشکل: 

با سلام کلا تا من میخوام این ساعت مسابقه رو برم هر دفعه کرش میشه نمیتونم تمومش کنم لطفا یه پیگیری بشه این درست شه 

قبلا سیستم ضعیف داشتم نمیتونستم خوب بازی کنم 

الان سیستم میان رده دارم باز هم نمیتونم بازی کنم 🙏

ویرایش شده توسط Hello
Link
  • دوست دارم که 1

 

Solo is better                       

Arshiya.png 

 

Namju.png

بشین تا درست شه

 

 

  • هاها 1

,𝑴𝒚 𝑺𝒕𝒐𝒓𝒚 𝑰𝒔 𝑶𝒏𝒆 𝑶𝒇 𝑴𝒂𝒏𝒚 𝑻𝒉𝒐𝒖𝒔𝒂𝒏𝒅𝒔

.𝑨𝒏𝒅 𝑻𝒉𝒆 𝑾𝒐𝒓𝒍𝒅 𝑾𝒊𝒍𝒍 𝑵𝒐𝒕 𝑺𝒖𝒇𝒇𝒆𝒓 𝑰𝒇 𝑰𝒕 𝑬𝒏𝒅𝒔 𝑻𝒐𝒐 𝑺𝒐𝒐𝒏

250.png

Master_Assassins

 

  • 2 هفته بعد...

عجیبه😐

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

در ۱۴۰۴/۱/۳ در 13:23، Hello گفته است:

- عکس از محیط کاربری: Arshiya.png

- لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): https://s33.picofile.com/file/8483524234/AGLog.rar.html

- لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی:  

Screenshot_2025_03_23_022733.png

- توضیحات کامل مشکل: 

با سلام کلا تا من میخوام این ساعت مسابقه رو برم هر دفعه کرش میشه نمیتونم تمومش کنم لطفا یه پیگیری بشه این درست شه 

قبلا سیستم ضعیف داشتم نمیتونستم خوب بازی کنم 

الان سیستم میان رده دارم باز هم نمیتونم بازی کنم 🙏

داش ربطی به قوی و ضعیف بودن سیستم نداره من خودم سیستمم 100 میلیون پولشه ولی خودمم این مشکلو داشتم 

Terror.png

 

Negar.png


   - i need you :))
   + ?For
    - ever :))

 

1 دقیقه قبل، Terrorism گفته است:

داش ربطی به قوی و ضعیف بودن سیستم نداره من خودم سیستمم 100 میلیون پولشه ولی خودمم این مشکلو داشتم 

چطوری حلش کردی؟

لافتی‌الّا‌علی‌لاسیف‌الّا‌ذوالفقار

58 دقیقه قبل، AlCheMy گفته است:

چطوری حلش کردی؟

حلش نکردم دیروز دو بار تو quest ساعت تا ۲۹۰ رفتم اینطوری شد منظورم اینه که به قدرت سیستم ربطی نداره

ویندوزت 10 هست؟

Terror.png

 

Negar.png


   - i need you :))
   + ?For
    - ever :))

 

۱ ساعت قبل، Terrorism گفته است:

داش ربطی به قوی و ضعیف بودن سیستم نداره من خودم سیستمم 100 میلیون پولشه ولی خودمم این مشکلو داشتم 

بله به قدرت سیستم ربطی نداره

 

در ۱۴۰۴/۱/۳ در 02:53، Hello گفته است:

- عکس از محیط کاربری: Arshiya.png

- لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): https://s33.picofile.com/file/8483524234/AGLog.rar.html

- لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی:  

Screenshot_2025_03_23_022733.png

- توضیحات کامل مشکل: 

با سلام کلا تا من میخوام این ساعت مسابقه رو برم هر دفعه کرش میشه نمیتونم تمومش کنم لطفا یه پیگیری بشه این درست شه 

قبلا سیستم ضعیف داشتم نمیتونستم خوب بازی کنم 

الان سیستم میان رده دارم باز هم نمیتونم بازی کنم 🙏

بعضی اوقات این ارور برای خودم هم میاد

باید یه بار کامل launcher رو ببندید مشکل حل میشه

12 دقیقه قبل، Terrorism گفته است:

ویندوزت 10 هست؟

فکر میکنم ویندوز 7 همچین مشکلی ندارند

zDez60vr9RqG1IGJ

59 دقیقه قبل، BLUM گفته است:

فکر میکنم ویندوز 7 همچین مشکلی ندارند

آره فکر کنم چون لپتاپم ویندوز 7 هست همچین اروری نداده تا حالا ولی پیسیم ویندوز 10 هس هی میندازه بیرون و این ارور رو میده اونم خیلی دقت کردم ماشین بیشتر برونی این اتفاق میافته

Terror.png

 

Negar.png


   - i need you :))
   + ?For
    - ever :))

 

5 ساعت قبل، Terrorism گفته است:

آره فکر کنم چون لپتاپم ویندوز 7 هست همچین اروری نداده تا حالا ولی پیسیم ویندوز 10 هس هی میندازه بیرون و این ارور رو میده اونم خیلی دقت کردم ماشین بیشتر برونی این اتفاق میافته

بریم ویندوز 7 بریزیم

zDez60vr9RqG1IGJ

  • توسعه دهنده

@Hello با بنده در پیام خصوصی برای حل این مشکل در ارتباط باشید. (در صورتی که کاملا اماده هستید)

------------------------------------------------

ما با عهد و پیمان زنده‌ایم، نه با ترس از مرگ

و کسی که این عهد را بشکند، عواقبش را زودتر ملاقات می‌کند.

وفاداری را با مهربانی اشتباه نگیر؛ بعضی عهدها پشت لبخند، حکم اعدام پنهان کرده‌اند.

وفاداری یک انتخاب نیست؛ بدهی‌ایست که فقط با خون تسویه می‌شود.

 

وفادار بمان!

------------------------------------------------

14 ساعت قبل، Slap گفته است:

@Hello با بنده در پیام خصوصی برای حل این مشکل در ارتباط باشید. (در صورتی که کاملا اماده هستید)

همینجا اگه میشه توضیح دهید ما هم حلش کنیم

Terror.png

 

Negar.png


   - i need you :))
   + ?For
    - ever :))

 

نقل قول

همینجا اگه میشه توضیح دهید ما هم حلش کنیم

+

چو تخت پاره بر موج، رها رها رها مرا...

:Me

1188126-EpicHunter

:MyBlooDy

1189281-iArta

 

درود بر شما،عزیز دل این مشکل فقط ۲ راه برای فیکس شدن داره و بقیه راه های دیگه که میگن احتمالیه،روش اول اینه که برید ویندوز رو عوض کنید یا پک مولتی ویژوال هارو دانلود و نصب کنید که از نظر من ویندوز رو عوض کنید بهتره چون در هر صورت هرکاری هم که بکنید و اگر درست نشد دیگه ویندوزتون رو عوض کنید.

این مشکل برای خودم هم پیش اومده بود و همه راهی رو امتحان کردم و حل نشد و فقط با عوض کردن ویندوز مشکلم حل شد.

در کل شما هر راهی رو امتحان کنید اگر درست نشد باید دیگه ویندوزتون رو عوض کنید

 

RAXAR.png

 

RT

 

  • توسعه دهنده
20 ساعت قبل، SALVATOREH گفته است:

درود بر شما،عزیز دل این مشکل فقط ۲ راه برای فیکس شدن داره و بقیه راه های دیگه که میگن احتمالیه،روش اول اینه که برید ویندوز رو عوض کنید یا پک مولتی ویژوال هارو دانلود و نصب کنید که از نظر من ویندوز رو عوض کنید بهتره چون در هر صورت هرکاری هم که بکنید و اگر درست نشد دیگه ویندوزتون رو عوض کنید.

این مشکل برای خودم هم پیش اومده بود و همه راهی رو امتحان کردم و حل نشد و فقط با عوض کردن ویندوز مشکلم حل شد.

در کل شما هر راهی رو امتحان کنید اگر درست نشد باید دیگه ویندوزتون رو عوض کنید

خیر ربطی به مواردی که گفتید ندارد, از اطلاعات غلط خودداری کنید.

  • دوست دارم که 1

------------------------------------------------

ما با عهد و پیمان زنده‌ایم، نه با ترس از مرگ

و کسی که این عهد را بشکند، عواقبش را زودتر ملاقات می‌کند.

وفاداری را با مهربانی اشتباه نگیر؛ بعضی عهدها پشت لبخند، حکم اعدام پنهان کرده‌اند.

وفاداری یک انتخاب نیست؛ بدهی‌ایست که فقط با خون تسویه می‌شود.

 

وفادار بمان!

------------------------------------------------

4 ساعت قبل، Slap گفته است:

خیر ربطی به مواردی که گفتید ندارد, از اطلاعات غلط خودداری کنید.

عزیز دل منم همین مشکل رو داشتم و فقط با همین کاری ک گفتم درست شد اگر قرار بر این بود از چیزی ک تجربه نکردم و اطلاعاتی ازش ندارم صحبت کنم به ایشون جواب نمیدادم در هر حال من هم جوابمو به این شخص دادم تا شاید کمکی براش بشه 

ویرایش شده توسط SALVATOREH

 

RAXAR.png

 

RT

 

درود

 

 

ربطی نداره اینها که گفتید ربطی به ویندوز هم نداره باید Microsoft visual C++ نسخه مربوط به ویندوز و تعداد bit های ویندوز انتخاب کنید  بسته به سیستمتون و ویندوزی که روش نصب هست این ارور موقعی میاد که نسخه نادرست روی سیستم نصب شده وارد سایت Microsoft visual C++ میشید و کتابخانه رو به صورت کامل دانلود و طبق مشخصات سیستمتون نسخه مورد نظر نصب میکنید و نصب میکنید در صورت کار نکردن بعد نصب Microsoft visual C++ لانچر حذف نصب کنید 

My account :

Crack.png

25f6-agsasamp.jpg

درود

۱:شما نسخه مورد نظر سیستم خود را دانلود نکردید.

راه حل: نسخه مورد نظر سیستم خود را دانلود کرده و وقتی دانلود شد قبل از فشرده سازی فایل رو به صورت کامل refresh کنید

1118046-mujeeb.png

-----------------------------------------------------------------------Out Laws-----------------------------------------------------------------------

در ۱۴۰۴/۱/۱۲ در 19:20، Slap گفته است:

@Hello با بنده در پیام خصوصی برای حل این مشکل در ارتباط باشید. (در صورتی که کاملا اماده هستید)

بنده هم همین مشکلو دارم 

دوست داشتم زندگی ام چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد‌ . . .

 

⃟⃤

داداش واسه منم اونجوری شده بود هر کاری کردم نشد اخرش ویندوز زدم درست شد.

                                                     : My Accont

6be914_25b9421-2e1f02-24image0-2-2-2-2-1

AmirReza_TurK

6be914_25b9421-2e1f02-24image0-2-2-2-2-1

با هرکی خوب بودیم داستان شد.❤️‍🩹

  • 2 هفته بعد...

نشسته ام به در نگاه میکنم🚪👀

دریچه آه میکشد 🗣️

ℝ𝕖𝕘𝕒𝕣𝕕𝕝𝕖𝕤𝕤 𝕠𝕗 𝕒𝕟𝕪 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥𝕤

⁦⁦⁦ಠ⁠_⁠ʖ⁠ಠ

در ۱۴۰۴/۱/۳ در 13:23، Hello گفته است:

- عکس از محیط کاربری: Arshiya.png

- لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): https://s33.picofile.com/file/8483524234/AGLog.rar.html

- لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی:  

Screenshot_2025_03_23_022733.png

- توضیحات کامل مشکل: 

با سلام کلا تا من میخوام این ساعت مسابقه رو برم هر دفعه کرش میشه نمیتونم تمومش کنم لطفا یه پیگیری بشه این درست شه 

قبلا سیستم ضعیف داشتم نمیتونستم خوب بازی کنم 

الان سیستم میان رده دارم باز هم نمیتونم بازی کنم 🙏

واسه این مشکل رو باید با تیم پشتیبانی در ارتباط باشی تا راهنماییت کنن.

9f2c14_26EditMaahyar82292.gif

 

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...