رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

کرش / Logs


ارسال‌های توصیه شده

با سلام و عرض  خسته نباشید خدمت تمام کارکنان ارساکیا گیم

من بازی رو کامل پاک کردم و دوباره تمام فایل هارو از سایت ارساکیا دانلود کردم اما هر بار که روی دکمه "Play" میزنم مینویسه بازی کرش شد.

لطفا پیگیری کنید با سپاس

Logs:https://uploadkon.ir/uploads/caec24_25logs.rar

ویرایش شده توسط AmirEdwiN
  • ناراحت 2

2ec929_25IMG-20251229-010645.jpg

280f29_25e68e28-25New-Project-3-%5BC2817

iBehrad.png

PaKaR.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/58892-%DA%A9%D8%B1%D8%B4-logs/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@JinX @Mehrdad @Exile @Syd @Pooriya @Kentish @Slap @Jansuz @AdmBoT @LiN @ViPeX @Merkel @Pokers @EnDWaY @ZakharAsli @Arvan @Roya @Terible @Ali @Kamyab و بقیه ادمین های محترم

 

منتظر کمکتون هستم, لطفا کمک کنید...

  • ناراحت 1

2ec929_25IMG-20251229-010645.jpg

280f29_25e68e28-25New-Project-3-%5BC2817

iBehrad.png

PaKaR.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/58892-%DA%A9%D8%B1%D8%B4-logs/#findComment-666688
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فکر کنم نیاز هست ویندوز رو بروزرسانی کنی

گزارش ارورهایی که فرستاده‌اید، به نظر می‌رسد مربوط به راه‌اندازی یا اجرای بازی یا برنامه‌ای است که با فایل‌های سیستمی و ماژول‌های مختلف در تعامل است. این گزارش شامل بارگذاری ماژول‌ها و توابع مختلف است که در اکثر مواقع برای شبیه‌سازی عملکرد یا گرافیک به کار می‌روند. ممکن است مشکلاتی مانند:

ناسازگاری نسخه‌ها: برخی از فایل‌های DLL یا ماژول‌ها ممکن است با سیستم شما سازگار نباشند. اطمینان حاصل کنید که نسخه‌های مورد نیاز برای بازی یا برنامه شما نصب شده‌اند.

مشکل در تنظیمات گرافیکی: از آنجا که برخی از ارورها مربوط به ماژول‌های گرافیکی هستند (مثل D3D9.dll و DirectX)، احتمالاً باید درایور گرافیکی خود را بروزرسانی کنید یا تنظیمات گرافیکی بازی را تغییر دهید.

وجود فایل‌های آسیب‌دیده: ممکن است برخی از فایل‌های بازی یا سیستم عامل خراب شده باشند. اجرای ابزارهای تعمیر یا نصب مجدد برنامه می‌تواند کمک کند.

مداخله برنامه‌های دیگر: احتمالاً برنامه‌های دیگر که در حال اجرا هستند (مثل Discord یا ابزارهای شبیه‌سازی) با بازی تداخل دارند. سعی کنید برنامه‌های غیرضروری را غیرفعال کنید.

اگر اطلاعات بیشتری از مشکل دقیق یا پیام‌های خطا دارید، می‌توانم دقیق‌تر راهنمایی کنم.

  • مرسی 1

fb5902_24output-onlinegiftools-1-.gif

688120_25Gen-4TurboIwantthelogotobecompl

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/58892-%DA%A9%D8%B1%D8%B4-logs/#findComment-667324
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

جمعه اپدیت کردم, ویندوزم 7 ریختم

مشکلی که با ویندوز 7 نداره؟

ویرایش شده توسط AmirEdwiN
  • دوست دارم که 1

2ec929_25IMG-20251229-010645.jpg

280f29_25e68e28-25New-Project-3-%5BC2817

iBehrad.png

PaKaR.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/58892-%DA%A9%D8%B1%D8%B4-logs/#findComment-667326
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

میشه مشخصات سیستم رو دقیق بگی؟

 

اول میومده؟ یا جدید گرفتی سیستم؟

 

 

:My account

Difent.png

e5b113_2435d604-24a13614-24AdmBoT-Cover.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/58892-%DA%A9%D8%B1%D8%B4-logs/#findComment-667412
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نه قبلا بازی میکردم حذفو نصب کردم اینجوری شد

 

Intel(R) Core(TM) i3 cpu     M350 @2.27GHz 2.27GHz

2.00GB (1.74 GB usable)

64-bit Operating System

Intel(R) HD Graphics

امیدوارم با این اطلاعات بتونی کمکم کنی.🙁

2ec929_25IMG-20251229-010645.jpg

280f29_25e68e28-25New-Project-3-%5BC2817

iBehrad.png

PaKaR.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/58892-%DA%A9%D8%B1%D8%B4-logs/#findComment-667415
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لانچر رو پاک کن باز نصب کن ولی فایل داخل رو پاک نکن 

3 تا راه حل وجود داره

 

اول یه چک کن ببین ویندوز بروزه؟

 

بعد فایل پاک کن باز نصب کن 

 

یا مشکل از انتی چیته 

 

میشه بگی از چه نوع انتی چیت استفاده میکنید؟ 

 

اگه دیفالت خود سیستمه لطفا اونو خاموش کن و یه انتی چیت جدید نصب کن چون که منم همین مشکل داشتم اوکی شد 

 

اگه این نمیشه که همون چیزی که تو پیوی فرومت گفتم انجام بده برات اوکیش میکنم 3>

ولی احتمالا مشکل از ویندوزه اگه سیستم ضعیفه ویندوز بهتر نصب کن چون یکم ارساکیا رو ویندوز هفت باگ هایی داره که خودمم باهاش سرو کار دارم اگه ضعیفه ویندوز ۸ نصب کن باگ هاش فیکسه

:My account

Difent.png

e5b113_2435d604-24a13614-24AdmBoT-Cover.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/58892-%DA%A9%D8%B1%D8%B4-logs/#findComment-667623
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سپاس فراوان از @iAdwin عزیز و با سپاس فراوان از @Salakhi عزیز بابت کمکشون

امروز که چک کردم مجدد اپدیتی برای ویندوز موجود بود که پس از ان اپدیت مشکل کامل حل شد.

@Salakhi و @iAdwin عزیز امیدوارم همیشه سلامت و تن درست باشید, متشکرم😇

2ec929_25IMG-20251229-010645.jpg

280f29_25e68e28-25New-Project-3-%5BC2817

iBehrad.png

PaKaR.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/58892-%DA%A9%D8%B1%D8%B4-logs/#findComment-668753
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 هفته بعد...

عالی

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/58892-%DA%A9%D8%B1%D8%B4-logs/#findComment-688840
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...