رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

  • پاسخ 170
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

14 ساعت قبل، DeL گفته است:

اقا واسه اندروید هم هست ؟؟؟؟؟

خیر

367325_24ezgif-com-effects-1-.gifc8cf11_25b70011-25ab9c17-2588b527-25S8af8d4b07_24ezgif-com-added-text.gif

Olden

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/7/#findComment-901802
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه بعد...

دست خوش پسر همین جوری ادامه بده ❤️‍🔥

791b03_2641eb16-2620b829-25217b18-25b4e1

MehrsaM032104_26ed7ba6d968474abe9d585ec6d46503bFaravan  

b74a03_26photo-2026-03-03-22-00-33.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/7/#findComment-963844
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

وقتی می‌خوام نصب کنم پسورد میخواد میشه کمک کنید لطفاً 

9f3309_26234f26-261000010239.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/7/#findComment-968424
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی عالی

×In the name of GODS*

ImYassin.png

TheLevi.png
Arshiyas.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/7/#findComment-968559
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی بود 

  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

tondbad

 

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

b2fb-InShot-20260505-112232121.gif

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/7/#findComment-969277
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...

ما اندروید پلیرا 

ویرایش شده توسط Darigh

          1219269-DaRiGh

         1236489-EsaraT

95ea-domingo-1778611495835.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/7/#findComment-990260
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@Olden واسه Android چیزی نداری؟

:𝑴𝒚𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕

962257-Kazino

:𝑴𝒚𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓

1238647-Kavosh

1245943-Niagara

         ee27-cc3115-26InShot-20260615-111845704.

                     𝑻𝒓𝒖𝒔𝒕 𝒊𝒔 𝒂 𝒅𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔 𝒈𝒂𝒎𝒆 7a18-11e1-New-Project-9-%5BE797930%5D.gi

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/7/#findComment-990265
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی

×In the name of GODS*

ImYassin.png

TheLevi.png
Arshiyas.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/7/#findComment-993985
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 ماه بعد...

درود

برنامه روی ویندوز XP 86x کار نمیکنه، یعنی خود برنامه باز میشه ولی اکانت ها چه در حالت معمولی چه حالت console باز نمیشن

آیا راه حلی داره؟

@Olden

zaldrīzes buzdari iksos daor

A Dragon Is Not A Slave

Daenerys

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/7/#findComment-1200687
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، Daenerys گفته است:

درود

برنامه روی ویندوز XP 86x کار نمیکنه، یعنی خود برنامه باز میشه ولی اکانت ها چه در حالت معمولی چه حالت console باز نمیشن

آیا راه حلی داره؟

@Olden

درود

پیش نیاز هاش رو هم باید نصب کنید:

Microsoft Visual C++ Runtime ورژن های 2008 تا 2022 ترجیها نصب باشه (در صورتی که با ویندوز XP سازگاری دارند)

367325_24ezgif-com-effects-1-.gifc8cf11_25b70011-25ab9c17-2588b527-25S8af8d4b07_24ezgif-com-added-text.gif

Olden

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/7/#findComment-1200829
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لینک دانلود خرابه

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/7/#findComment-1201601
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

16 ساعت قبل، Olden گفته است:

درود

پیش نیاز هاش رو هم باید نصب کنید:

Microsoft Visual C++ Runtime ورژن های 2008 تا 2022 ترجیها نصب باشه (در صورتی که با ویندوز XP سازگاری دارند)

درسته

Microsoft Visual C++ Runtime ورژن 2008، 2010، 2013، 2017 نصب هستن (ورژن 2012 پیام خطای only can install on windows visa or newer ... نشون میده و ورژن 2022 نسخه 32 بیت نداره)

خود RaKSAMP خام روی ویندوز باز میشه ولی از طریق RSM باز نمیشه

آیا راه حلی داره ؟

zaldrīzes buzdari iksos daor

A Dragon Is Not A Slave

Daenerys

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/7/#findComment-1202002
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

12 ساعت قبل، Daenerys گفته است:

درسته

Microsoft Visual C++ Runtime ورژن 2008، 2010، 2013، 2017 نصب هستن (ورژن 2012 پیام خطای only can install on windows visa or newer ... نشون میده و ورژن 2022 نسخه 32 بیت نداره)

خود RaKSAMP خام روی ویندوز باز میشه ولی از طریق RSM باز نمیشه

آیا راه حلی داره ؟

پس باید به صورت دستی RakSamp رو کانفیگ کنید برای اکانت هاتون

367325_24ezgif-com-effects-1-.gifc8cf11_25b70011-25ab9c17-2588b527-25S8af8d4b07_24ezgif-com-added-text.gif

Olden

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/7/#findComment-1202132
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

11 ساعت قبل، Olden گفته است:

پس باید به صورت دستی RakSamp رو کانفیگ کنید برای اکانت هاتون

بنده از AGRakClient به صورت جدا استفاده کردم و این پیام خطا رو نشون میده

آیا راهی برای برطرف کردن مشکل هست؟

https://s6.uplod.ir/i/01190/h77eefqkkh7k.png

zaldrīzes buzdari iksos daor

A Dragon Is Not A Slave

Daenerys

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/7/#findComment-1203076
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود مفید بود علی جان ممنونم

                                      وقتی میرسی به قدرت و اون بالا ها میشینی

مراقب رفتارت با آدما باش                                  

                         یه روزی برمیگردی پایین همون ادم هارو میبینی   

1012238-BeNia

My BORO:

1108288-JavadInteger

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/7/#findComment-1205570
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

استفاده نکنید بن ایپی میشید و با اون اینترنت بخاید جوین بدید سرور کیکتون میکنه  @Olden

 

 

 

Jerin.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/7/#findComment-1278316
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، DasTKhaT گفته است:

استفاده نکنید بن ایپی میشید و با اون اینترنت بخاید جوین بدید سرور کیکتون میکنه  @Olden

فقط آخر شب ها که پلیر ها کم تر از 600 نفر هستن باید استفاده بشه

  • دوست دارم که 1

367325_24ezgif-com-effects-1-.gifc8cf11_25b70011-25ab9c17-2588b527-25S8af8d4b07_24ezgif-com-added-text.gif

Olden

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/7/#findComment-1278498
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...