رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

  • پاسخ 170
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ممنون بابت برنامه خوب و کاربردیت❤

خسته نباشی عالیه

امیدوارم @Toofan بعد دیدن تعداد واکنش های این تاپیک سکته نزنه

🌆?你这么闲,居然跑来翻译我的签名🌆

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-649632
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بسیار عالی

 

                                                                          

TahaNoMercy.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-649669
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

https://uploadkon.ir/uploads/3b3204_2504-01-2025-10-34-43-REC.mp4

 

ایراد این چیه؟ که کانکت نمیشه

                                                                                                                                             Never give up

1371-Ting-%5B91D7A41%5D.gif1152073-Galilei1371-Ting-%5B91D7A41%5D.gif

ef4e-InShot-20260522-155154582.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-649697
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

14 دقیقه قبل، TraPisT گفته است:

https://uploadkon.ir/uploads/3b3204_2504-01-2025-10-34-43-REC.mp4

 

ایراد این چیه؟ که کانکت نمیشه

درود 

مشکل در PV به شما توضیح داده شد؛

موفق باشید.

ویرایش شده توسط New

                                                     Our Destructive Experience

                                                                                                    oDx

                                   ━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━

                                                   Nothing is imPossaible       when God is on your Side  

                                                   ━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

New

                                            ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-649709
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

13 ساعت قبل، Olden گفته است:

بسیار عالی🤍

اگر میخوای اکانتات همیشه آنلاین باشن باید از VPS استفاده کنی

قربونت🤍

بازم مشکلی بود بگو

 

ممنون عزیز، لطف کردی که به این تاپیک سر زدی🤍

 

میشه تا 16 تا اکانت رو همزمان باهاش آنلاین کرد، از 16 تا بیشتر خود سرور اجازه نمیده

پسوورد هارو درست وارد کنید، اگر فکر میکنی پسووردی رو اشتباه وارد کردی، بخش Management میتونی یه Password دیگه براش Replace کنی

 

سلامت باشی سوتون🤍

بله مشکلی نداره و تا 16 تا اکانت میشه باهاش آنلاین کرد، و همچنین بعد از آنلاین شدن اکانتا، در صورت نیاز میتونید RSM.exe رو ببندید

مشکل VPS احتمالا نصب نبودن کتاب خانه های Microsoft Visual ++C باشه.

 

🤍

احتمالا مشکل از Windows Defender هستش که بیخودی به AGRakClient گیر میده، میتونی دسترسی Allow on this device بهش بدی که دیگه گیر نده بهش

همچنین خود مرورگر هم روی برنامه ها نظارت میکنه متاسفانه، احتمالا بعد از متوقف شدن دانلود گزینه Keep anyway نمایش داده بشه که اگر روش کلیک کنید دانلود ادامه پیدا کنه

پیشنهاد میشه اگر مشکل رفع نشد با مرورکر دیگری امتحان کنید

 

عشق منی جیگر طلا🤍

 

برای اینکه یک اکانت رو صحیح و کامل وارد کنی، بخش User Name و Password رو پر کنید بعد روی Add بزنید

این روند رو برای تمام اکانت ها در نظر بگیرید

 

لطف داری عزیزم، امیدوارم موثر واقع شده باشه🤍

 

فدای تو🤍

تو فکرش هستیم، با یکی از رفقا که در زمینه Android تخصص داره صحبت کردم، امیدوارم که نتیجه خوبی ارائه داده بشه

 

فدات🤍

 

بوس به کلت عمو مهدی🤍

 

تشکر🤍

 

ممنون از شما، سلامت باشید🤍

 

دم شما گرم که به تاپیک سر زدی🤍

 

نه متاسفانه نسخه Windows هستش، اما تو فکر نسخه اندروید هم هستیم

 

عشق منی سلطان🤍

 

احتمال خیلی زیاد Password هارو اشتباه وارد کردی، یه بار اکانتارو Delete کن دوباره امتحان کن

 

قربونت، سلامت باشی عزیزم🤍

 

چاکریم🤍

 

قربونت🤍

خوشحالم که همه‌ی دوستان راضی بودن

 

عشق منی داداش🤍

 

با مرورگر دیگری امتحان کنید، مشکل از Defender هستش

 

بالا تر جوابتون رو دادم عزیزم، انجام بده اگر حل نشد تا راجع بهش فکر کنیم.

 

تشکر فراوان🤍

 

 

 

و باز هم دم شما عزیزان گرم که با کامنت ها و لایک های خوشگلتون واقعا انرژیم 100 برابر شد🤍، بابت قرعه کشی هم که به تاخیر افتاد عذر میخوام واقعا، چند روزه درگیر آپدیت کردن برنامه هستم و نسخه جدیدش تو راهه، امیدوارم که مورد استقبال قرار بگیره، باز هم سوال یا مشکلی داشتید یا اگر باگی یافتید حتما داخل همین تاپیک مطرح کنید، به تمام کامنت ها پاسخ میدم.

 

 

 

 

 

قربونت عزیزم🤍

 

تشکر ویژه از شما، عباس جان عزیز🤍

 

 

دوستان اگر سوال یا مشکلی داشتین میتونید از @New عباس جان هم کمک بگیرید

علی جان الان تست کردم واقعا شاهکار کردی

                                                                                                                                             Never give up

1371-Ting-%5B91D7A41%5D.gif1152073-Galilei1371-Ting-%5B91D7A41%5D.gif

ef4e-InShot-20260522-155154582.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-649743
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنازم

علی آقا

به به عالیه

                                                                              ساعت،زمان را نشان می‌دهد و زمان،آدم ها را

 

1147825-RealMatin

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-650404
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، MaTiin گفته است:

بنازم

علی آقا

به به عالیه

داش متین مگه PC داشتی ؟

𝐌𝐲 𝐍𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐬

ShatRanj.png

 

 

adde12_25InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B5

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-650406
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

10 ساعت قبل، fered گفته است:

داش متین مگه PC داشتی ؟

بلی ولی خراب شد

                                                                              ساعت،زمان را نشان می‌دهد و زمان،آدم ها را

 

1147825-RealMatin

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-650555
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به یه مشکلی خوردم اونم اینه که برنامه به طور خیلی زیادی نت مصرف میکنه

دیشب تقریبا برای 13 ساعت 5 تا اکانت اسلیپ بودن و AgRakClient به تنهایی 7 گیگ اینترنت مصرف کرده بود

اگه راهکاری برای اینکه این مقدار مصرف حجم اینترنت کمتر بشه خوشحال میشم بگید @Olden @Slap @Toofan

برنامه رو به روش ها مختلف هم تست کردم بازم مصرف نتش خیلی بالاس

خود لانچر رو بستم روی حالت Minimize قرار دادم و تیک Console رو فعال و غیر فعال کردم اما فایده ای نداشت

ویرایش شده توسط Buff

5fbe15_25I4Lgp40.gif

ViKinG.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-653256
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واقعا مرسی کارمو خیلی راحت تر کردی 🫡

<<آدم بخواد بلده.

اگه نخواد, بهونه بلده>>

YoungBachE.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-654618
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی شده @Olden با نظرم برای اینکه سرور لگ نشه 

Account limit رو رو ۲ یا ۳ بزار سرور خیلی لگه

459108_25InShot-20250409-030013264.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-654641
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی بود 🫡

 

Soruosh.png 

𝐼 𝒲𝑜𝓊𝓁𝒹 𝑅𝒶𝓉𝒽𝑒𝓇 𝒟𝒾𝑒 𝒪𝓃 𝑀𝓎 𝐹𝑒𝑒𝓉 𝒯𝒽𝒶𝓃 𝐿𝒾𝓋𝑒 𝒪𝓃 𝑀𝓎 𝒦𝓃𝑒𝑒𝓈 

━━━━━━●─────── ⇆ㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ

d79e27_25IMG-0980.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-656474
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۱۰/۱۵ در 01:54، tahaM2 گفته است:

بنازم 

🤍

 

در ۱۴۰۳/۱۰/۱۵ در 07:41، Fayez گفته است:

ممنون بابت برنامه خوب و کاربردیت❤

خسته نباشی عالیه

امیدوارم @Toofan بعد دیدن تعداد واکنش های این تاپیک سکته نزنه

ممنون از شما که همایت کردید🤍

 

در ۱۴۰۳/۱۰/۱۵ در 09:36، UFC گفته است:

بسیار عالی

🤍

 

در ۱۴۰۳/۱۰/۱۵ در 11:39، TraPisT گفته است:

علی جان الان تست کردم واقعا شاهکار کردی

مرسی عزیز 🤍

 

در ۱۴۰۳/۱۰/۱۵ در 23:28، DeliciouS گفته است:

اکه پیسی رو sleep کنیم قطع میشه؟

بله قطع میشه، تا زمانی که اتصال اینترنت برقرار باشه، اکانت ها هم آنلاین میمونن

 

در ۱۴۰۳/۱۰/۱۶ در 01:35، MaTiin گفته است:

بنازم

علی آقا

به به عالیه

قربونت🤍

 

در ۱۴۰۳/۱۰/۱۹ در 19:38، Buff گفته است:

به یه مشکلی خوردم اونم اینه که برنامه به طور خیلی زیادی نت مصرف میکنه

دیشب تقریبا برای 13 ساعت 5 تا اکانت اسلیپ بودن و AgRakClient به تنهایی 7 گیگ اینترنت مصرف کرده بود

اگه راهکاری برای اینکه این مقدار مصرف حجم اینترنت کمتر بشه خوشحال میشم بگید @Olden @Slap @Toofan

برنامه رو به روش ها مختلف هم تست کردم بازم مصرف نتش خیلی بالاس

خود لانچر رو بستم روی حالت Minimize قرار دادم و تیک Console رو فعال و غیر فعال کردم اما فایده ای نداشت

بله متاسفانه همینطوره، به خاطر همین پیشنهاد میشه که از VPS استفاده کنید، داریم روش کار میکنیم، اگر نتیجه ای یافتیم داخل همین تاپیک اعلام میکنیم

 

در ۱۴۰۳/۱۰/۲۱ در 11:28، Leaked گفته است:

واقعا مرسی کارمو خیلی راحت تر کردی 🫡

خواهش میکنم عزیز🤍

 

در ۱۴۰۳/۱۰/۲۱ در 12:12، DeliciouS گفته است:

عالی شده @Olden با نظرم برای اینکه سرور لگ نشه 

Account limit رو رو ۲ یا ۳ بزار سرور خیلی لگه

امکان پذیر نیست متاسفانه، لگ سرور به خاطر افزایش تعداد بازیکن هاست، میتونه به خاطر AGRak هم باشه اما نه به اون صورت



 

در ۱۴۰۳/۱۰/۲۱ در 19:44، Khande گفته است:

پس اندروید پلیر ها چی :[

داریم روش کار میکنیم، امیدواریم که نتیجه بده

 

در ۱۴۰۳/۱۰/۲۳ در 14:23، soroosh11228 گفته است:

عالی بود 🫡

🤍

 

 

و بازم تشکر از شما عزیزان بابت واکنش ها و کامنتای زیباتون🤍

بروزرسانی v1.2.5 هم آماده کردم همراه با قرعه کشی که قولش رو داده بودم، به زودی در همین تاپیک اطلاعیه ارسال میشه...

367325_24ezgif-com-effects-1-.gifc8cf11_25b70011-25ab9c17-2588b527-25S8af8d4b07_24ezgif-com-added-text.gif

Olden

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-658957
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، Rate گفته است:

اَندروید چی؟ 💔🙂

🤫🤫🤫😂

                                                         Arto.png

                                                       

                                                                       

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-659439
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی خفنه 🔥

✞✯•╗════════✞•|༻✯༺|•✞════════╔•✯✞

RaYaN.png

✞✯•╝════════✞•|༻✯༺|•✞════════╚•✯✞

[Nx]

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-659620
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

18 ساعت قبل، amirdii گفته است:

🤫🤫🤫😂

خنده مکنی؟🧐

1109249-Rate

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-660146
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام
داوش من ارور ران تایم میگیرم چه کنم؟

Street Light flicker, heart attack
Azrael's laugh,
no way to run away 
.Eyes close forever, final curtain drop

╗════════════════ ೋღღೋ ════════════════╔

Azrael

╝════════════════ ೋღღೋ ════════════════╚
574011_25InShot-۲۰۲۵۰۱۱۰-۱۹۰۶۱۹۱۴۸-prev-

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-662432
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

در ۱۴۰۳/۱۰/۲۷ در 02:25، amirdii گفته است:

🤫🤫🤫😂

داره روش کار میشه.
 

در ۱۴۰۳/۱۰/۲۷ در 10:57، SpoiLer گفته است:

خیلی خفنه 🔥

سپاس🤍

 

21 ساعت قبل، Shahrooz گفته است:

خیلی عالی دستت درست🔥

تک داداشم شهروز دل ها🤍

 

6 ساعت قبل، AzraeI گفته است:

سلام
داوش من ارور ران تایم میگیرم چه کنم؟

نسخه جدید رو امتحان کنید



 

 

نسخه جدید با قابلیت بروزرسانی درون برنامه‏‌ای آماده شد🎉

 

عنوان:  RakSamp Management (RSM)
حجم: 12.6MB - 12.9MB

نسخه: v1.2.5

لینک دانلود: 688e14_24Olden-DButton2.gif
 

نقل قول

جزعیات بروزرسانی v1.2.5

  • اضافه شدن بخش "Help" و قرارگیری نکات و آموزشات کلی در این بخش به زبان فارسی.
  • اضافه شدن بخش منو "Menu".
    - این بخش شامل 4 دکمه‌ی:
    "Gift"، "Update"، "Help" و "Update Review" میباشد که نکات و جزعیات کامل و دقیق‌تر آن‌را میتوانید از بخش "Help" مطالعه نمایید.
  • اضافه شدن قابلیت بروزرسانی درون برنامه‌ای.
    - در صورت داشتن این نسخه یا نسخه‌ی جدید تر، میتوانید بروزرسانی ها را به صورت درون برنامه‌ای و کاملا خودکار انجام دهید.
  • انجام شدن تغییراتی در محیط گرافیکی نرم افزار و بهبود جلوه ها.
  • اضافه شدن بخش جوایز "Gift" در منوی اصلی برنامه.
    - کاربرد و جزعیات این بخش را میتوانید در بخش "Help" مشاهده نمایید.
  • اضافه شدن بخش "Update Review" در بخش "Menu" برنامه جهت مشاهده‌ی جزعیات هر بروزرسانی.
  • اضافه شدن گزینه "Sound Effects" در بخش "Menu" جهت فعال/غیر فعال نمودن افکت های صوتی.
  • کاهش 20 درصدی Volume افکت های صوتی نرم افزار.
  • رفع یک سری باگ ها و مشکلات جزعی.

 

 

و در نهایت...

قرعه کشی که قولش رو داده بودم بالاخره انجام شد

برنده‌ های خوش شانس ما کسانی نیستند جز... @UpRoaR @AmirLicht @Abolfazlfars

برای برندگان قرعه کشی یک Token Key آماده کردم و براشون داخل PM انجمن میفرستم که با وارد کردن اون داخل بخش Gift در نرم افزار RSM، میتونن کد Giftcard اشون رو مستقیم دریافت کنن و اونو کپی کنن و داخل بازی Redeem کنن.

امیدوارم که مبارکتون باشه🤍

  • دوست دارم که 2

367325_24ezgif-com-effects-1-.gifc8cf11_25b70011-25ab9c17-2588b527-25S8af8d4b07_24ezgif-com-added-text.gif

Olden

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-662631
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Need Help :|

c47e20_25Screenshot-206-.png
c47e20_25Screenshot-205-.png

ویرایش شده توسط AzraeI

Street Light flicker, heart attack
Azrael's laugh,
no way to run away 
.Eyes close forever, final curtain drop

╗════════════════ ೋღღೋ ════════════════╔

Azrael

╝════════════════ ೋღღೋ ════════════════╚
574011_25InShot-۲۰۲۵۰۱۱۰-۱۹۰۶۱۹۱۴۸-prev-

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-662853
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش ما که تیم Staff هستیم چطوری اد لیست کنم؟

5 ساعت قبل، AzraeI گفته است:

Need Help :|

c47e20_25Screenshot-206-.png
c47e20_25Screenshot-205-.png

داداش بزار یک درایو D یا E

𝑆𝑂𝑀𝐸𝑇𝐼𝑀𝐸𝑆 𝑌𝑂𝑈 𝐻𝐴𝑉𝐸 𝑇𝑂 𝐿𝑂𝑆𝐸 𝑇𝑂 𝑊𝐼𝑁️ 

𝑬𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒆𝒔𝒆𝒓𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒔, 𝒃𝒆 𝒑𝒂𝒕𝒊𝒆𝒏𝒕

‌‌𝕱𝖎𝖌𝖍𝖙 𝖋𝖔𝖗 𝖞𝖔𝖚𝖗 𝖉𝖗𝖊𝖆𝖒𝖘 🤍

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/56556-agrakclient-launcher-rak-samp-manager-rsm/page/4/#findComment-663065
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...