رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Terible + Olden + Slap - عدم رسیدگی مناسب به شکایات


Iranian

ارسال‌های توصیه شده

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

iranian.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

Terible.png

Olden.png

Slap.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: 

• توضیحات: 

  1. عدم رسیدگی به شکایت‌های عقب افتاده به ترتیب زمان!
    (دقت کنید که داخل این پیام (@DawN اضافه شدید به پیام) به هر 3 عزیز مسئول یادآوری انجام شده و با گذشت +24 ساعت از ارسال پیام، هنوز خبری از رسیدگی نیست!)
    22-12-2024 (پاسخ داده شده!)
    21-12-2024 | (پاسخ داده شده!)
    19-12-2024 | (پاسخ داده شده!)
    17-12-2024 | (پاسخ داده شده!)
    16-12-2024 | (پاسخ داده شده!)

    15-12-2024 | هنوز پاسخ داده نشده!
    17-12-2024 | هنوز پاسخ داده نشده!
    17-12-2024 | هنوز پاسخ داده نشده!
    + چندین مورد دیگر...

     
  2. کم‌کاری در رسیدگی به شکایات و تلنبار شدن شکایت‌های قدیمی (دوره قبلی مسئولین شکایات) و شکایات جدید!
    از ابتدای هفته تا همین الآن کمتر از 60 شکایت رسیدگی شده، در صورتی که اگر 3 عزیز از روز یکشنبه نفری 15 عدد شکایت بررسی میکردند، الآن حدود 180 عدد شکایت بررسی شده بود، یعنی بیشتر از 6 صفحه! (البته Terible و Olden تقریبا دارن وقت میزارن اما قدیمی‌ها هنوز مونده، ممنونم ازشون ولی Slap عزیز فکر میکنم کلا 5 تا شکایت هم بررسی نکردند)
     

• مدارک (فیلم یا عکس): 

عکس پیام خصوصی ارسال شده جهت یادآوری به مسئولین شکایات

  • مرسی 1

اگر در مقابلِ دین ما بِایستند،

ما در مقابل همه دنیای آنها خواهیم ایستاد،

و تا نابودی کامل آن‌ها، از پای نخواهیم نِشَست.

وَالسَّلام

روح الله الموسوی الخمینی

iranian.png

ƝƲMƁЄƦ ƠƝЄ ƑƛMƖԼƳ

😉OLD😎

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

9 ساعت قبل، Iranian گفته است:

به هر 3 عزیز مسئول یادآوری انجام شده و با گذشت +24 ساعت از ارسال پیام، هنوز خبری از رسیدگی نیست!)

شکایتی که شما دارید باید از مسئولینی باشه که از قبل باید رسیدگی میکردن نه ادمین هایی که 4 روزه مسئول پاسخگوی شکایات شدن.

امیدوارم درک کنید که حجم شکایات بالاست و نیازی به تذکر یا یادآوری شما نیست.

شما میتونید با بخشیدن کسی که بهتون بی احترامی میکنه و .. لطف بزرگی در حق مسئولین و وقت شریف خودتون کنید.

9 ساعت قبل، Iranian گفته است:

شما فقط شکایت های خودتون رو میبینید که عقب افتاده یا از تاپیک های قدیمی هم خبر دارید که از 14-12-2024 جواب داده نشده؟

 

9 ساعت قبل، Iranian گفته است:

در صورتی که اگر 3 عزیز از روز یکشنبه نفری 15 عدد شکایت بررسی میکردند، الآن حدود 180 عدد شکایت بررسی شده بود، یعنی بیشتر از 6 صفحه! 

ایده خوبیه متشکر

بلاخره ما هم زندگی داریم نمیتونیم 24 ساعته بخوابیم فروم

اما میتونید با کمتر شکایت کردن و صبوری در پاسخگویی مسئولین مارو یاری کنید نه اینکه وقت ما و خودتون رو بگیرید.

شما با این سطح از درک و شعور باید این موارد رو درک کنید.

موفق باشید

  • دوست دارم که 4
  • ناراحت 1

 

اولویت اول زندگیت خودتی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام 👋

اینطور که بنظر میرسد شما با طرز فکری که فقط به منافع خود فکر میکنید به قضیه نگاه کردید.

شکایتی که شما کردید از Slap - Terible - Olden بوده, درحالی که این افراد از 2024/12/21 به بعد پاسخگو شدند.

همچنین زمان ظهور تیم جدید +450 عدد شکایت پاسخ داده نشده وجود داشت که معادل 18 صفحه شکایت به بالاتر بود.

نظرتان چیست که جای رفتن داخل حاشیه و شکایت های مکرر, فکری بکنید و طوری رفتار و بخشش کنید که داخل هفته حداکثر 3 تا شکایت ثبت کنید؟ یا حاشیه رو ترجیح میدهید و به طور حداقل ثبت 20 شکایت راضی میشوید؟

موضوع فقط شکایت های انبوه شما نیست, بازیکنان دیگر هم حق رسیدگی به شکایت دارند, چه زود رسیدگی شود چه دیر, مجازات مجازات است و بالاخره صورت میگیرد.

شما فقط یک بخش ماجرا رو نگاه میکنید,  مخصوصا داخل تاریخی که تقریبا 50 درصد بازیکنان مشغله هایی توی دنیای واقعی و غیر مجازی دارند.

همچنین شما از Olden عزیز شکایت کردید که اینجا شکایت شما بی مورد تلقی خواهد شد, زیرا ایشون هم از تیم قبلی فعالیت داشت, هم داوطلبانه وارد تیم جدید شده و هنوزم فعالیت داره!

همانطور که سجاد خدمتتان عرض کردند:

5 ساعت قبل، Terible گفته است:

شکایتی که شما دارید باید از مسئولینی باشه که از قبل باید رسیدگی میکردن نه ادمین هایی که 4 روزه مسئول پاسخگوی شکایات شدن.

که ما با این حال بازم خودمان این مورد رو اگاه بودیم و به سرپرست کارکنان اطلاع دادیم!

حتی احتمال دارد که اصلا به سخنان ما توجه نکنید و به کار خود ادامه بدهید, نصیحت برادرانه ای میکنم:

دور از حاشیه بمانید و بدون اگاهی کافی از چنین مسائلی از زدن بعضی حرف ها شدیدا خودداری کنید, در غیر این صورت به مرور زمان تبدیل به شخصیتی منفور خواهید شد و اثر مخربی بر رویتان خواهد گذاشت.

بدرود.

  • دوست دارم که 5
  • مرسی 1

Slap for SA-MP
 .Unique software that provides great functionality and easy customization
!Slap on SA-MP will allow you to completely change the look of the game to your liking, everything to your taste
!Our software is packed with cool features that will enhance your gaming experience

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام خدمت شاکی محترم

با توجه به حجم شکایت هایی که روزانه توسط بازیکنان ثبت میشود طبیعتا زمان میبرد تا به همه این شکایات پاسخ داده شود اما کم کاری هایی که از سوئ مسئولین شکایت اعضا جدید و یا قدیمی انجام شده است رو هم انکار نمیکنیم و همچنین تذکرات جدی به مسئولین در رابطه با تسریع روند پاسخگویی و بررسی شکایات داده شده همچنین تدابیری صورت گرفته که هم به شکایات قدیمی و هم به شکایات جدید در زمان کوتاهی به همه ی آنها پاسخ داده شود. از شما و دیگر بازیکنان نیز انتظار داریم صبوری لازمه رو داشته باشید و نگرانی نیز در رابطه با عدم رسیدگی به شکایات نداشته باشید.

 

شکایت شما تایید شد.

موفق باشید.

+ بسته شد.

  • دوست دارم که 1

DawN.png

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • SFC موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...