رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

 

- عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: LOPY.png

- توضیح کامل باگ: پروفایل من تو فروم بصورت ناخواسته سفید شده؛ درحالی که یک پروفایل دیگه ای داشتم.

- قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم):

1 f5f909_24Screenshot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%D

 

2

 

 

055e09_24Screenshot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%D

 

- توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): -

🍁

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/52453-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-forum/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگه اندرویدتون زیر ۱۲ هستش مشکل بخاطر سیستم دارک مود خود دستگاهتون هست، این مشکل رو شخصا قبلا در فروم و در اپلیکیشن های دیگه ای مثل دیسکورد داشتم.

Valar morghulis

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/52453-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-forum/#findComment-614432
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 دقیقه قبل، Pooriya گفته است:

اگه اندرویدتون زیر ۱۲ هستش مشکل بخاطر سیستم دارک مود خود دستگاهتون هست، این مشکل رو شخصا قبلا در فروم و در اپلیکیشن های دیگه ای مثل دیسکورد داشتم.

میتونید بگید چجوری این مشکل رو حل کنم؟

10 دقیقه قبل، Pooriya گفته است:

اگه اندرویدتون زیر ۱۲ هستش مشکل بخاطر سیستم دارک مود خود دستگاهتون هست، این مشکل رو شخصا قبلا در فروم و در اپلیکیشن های دیگه ای مثل دیسکورد داشتم.

طبق تستی که انجام دادم این مشکل وقتی که دارک مود خاموشه برطرف میشه!

حرفتون درسته.

ولی دلیل نمیشه سفید بودن پروفایلم اونم وقتی که دارک مود روشنه باگ محسوب نشه! این میتونه مشکل باشه.

🍁

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/52453-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-forum/#findComment-614441
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

11 دقیقه قبل، LOPY گفته است:

میتونید بگید چجوری این مشکل رو حل کنم؟

اندرویدتونو ۱۲ کنید یا از دارک مود استفاده نکنید.

Valar morghulis

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/52453-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-forum/#findComment-614448
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مورد تایید قرار نگرفت (دارک مود سیستمی از طرف خود موبایل هست و رنگ های روشن رو به تیره و تیره رو به روشن تبدیل میکنه و فروم هیچ کاری نمیتونه بکنه و اگه ناراحت هستید از Chrome استفاده کنید)

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/52453-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-forum/#findComment-614461
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

14 ساعت قبل، Pooriya گفته است:

اندرویدتونو ۱۲ کنید یا از دارک مود استفاده نکنید.

خب اونو که میدونم.

ولی اگه بخوایم از دارک مود استفاده کنیم و با این باگ هم مواجه نشیم چطور!؟

13 ساعت قبل، Blank گفته است:

مورد تایید قرار نگرفت (دارک مود سیستمی از طرف خود موبایل هست و رنگ های روشن رو به تیره و تیره رو به روشن تبدیل میکنه و فروم هیچ کاری نمیتونه بکنه و اگه ناراحت هستید از Chrome استفاده کنید)

پس چرا پروفایلم سفید شد؟

پروفایلم رنگ نیست یه عکسه که هیچ ربطی به رنگ و دارک مود نداره!

🍁

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/52453-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-forum/#findComment-614664
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 ساعت قبل، LOPY گفته است:

پروفایلم رنگ نیست یه عکسه که هیچ ربطی به رنگ و دارک مود نداره!

19 ساعت قبل، Blank گفته است:

رنگ های روشن رو به تیره و تیره رو به روشن تبدیل میکنه

هرچی بیاد چنج میده 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/52453-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-forum/#findComment-614789
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

غمت نباشه انار بخور شاد باش

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/52453-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-forum/#findComment-614792
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 هفته بعد...
  • 1 ماه بعد...
  • توسعه دهنده

درود، این مورد باید از IPS Community برطرف شود.

 

COMFORTABILITY KILLS

 

Mohny

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/52453-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-forum/#findComment-658695
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...