رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

بنظرتون دوست دارید چه اتفاقی یکی دو سال بعد یا بیشتر داخل آرساکیا یا زندگیتون بیوفته؟

@TheReza @Syd @AliSm @Meshki @HamedKhan @aryan82 @Celeste @Abolfaazl @karadayii @AkbarGta @ArtaMis @GodWorld @Elone @Teymurnplasht @Rha @Arsoo @Albus @Schizophrenia @kopli @Darkping @AbneR @Resurrect @AdmBoT @AIIison @MaxTeR @LoverBoy @RedDragon @farbod @mehrdad @AmirMamad @Sath

و بقیه دوستان

ویرایش شده توسط TheMehrdad
  • دوست دارم که 4

!No one is born bad

b6c620_25842519-25GIF-20250620-015405-54

Mehrdad.png

b6c620_25842519-25GIF-20250620-015405-54

641517_26video2gif-20260518-011621.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آینده غیر قابل پیش بینیه باید ببینیم چی پیش میاد..

 🪶تنهایی جنگیدن سخت است، اما اگر به حق باشی، همان تنهایی بوی آزادی می‌دهد.🕊️


 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-582260
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

9 ساعت قبل، TheMehrdad گفته است:

بنظرتون دوست دارید چه اتفاقی یکی دو سال بعد یا بیشتر داخل آرساکیا یا زندگیتون بیوفته؟

@TheReza @Syd @AliSm @Meshki @HamedKhan @aryan82 @Celeste @Abolfaazl @karadayii @AkbarGta @ArtaMis @GodWorld @Elone @Teymurnplasht @Rha @Arsoo @Albus @Schizophrenia @kopli @Darkping @AbneR @Resurrect @AdmBoT @AIIison @MaxTeR @LoverBoy @RedDragon @farbod @mehrdad @AmirMamad @Sath

و بقیه دوستان

بریم بالا باز بالا باز بالا باز، بالا در بیشترین حد ممکن:acigar:

-Acoustic.png-

-Swear.png-

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                   ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔               ℑ 𝔞𝔪 𝔩𝔢𝔞𝔯𝔫𝔦𝔫𝔤 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔴𝔥𝔬               ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔

                  ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔                       ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔             . ℑ 𝔞𝔪 𝔦𝔰 𝔫𝔬𝔱 𝔰𝔬 𝔟𝔞𝔡            ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔                     ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-582281
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

16 دقیقه قبل، Syd گفته است:

بریم بالا باز بالا باز بالا باز، بالا در بیشترین حد ممکن:acigar:

🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-582290
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارساکیا:تمام شدن پروژه AG:SAMP

زندگی واقعی:انتخاب رشته ی خوب

 National Guard On Top

1bf515_26file-0000000013e071f4be3ef50a6a

 

1057503-RedDragon

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-582294
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:)

 

oFoQ.png

از تغیر ادما تعجب نکنید شیطانم روزی فرشته بود 🖤🥀

90c3-InShot-20260526-231110753.gif

ShenZi.png

:My Brother

3e3a-96aad6859d79e019d87dfbedc54d299e39c

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-582318
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خ

                         {الله أنت أملي الوحيد وهذا كل شيء}

 

                                        𝕄𝔼

         Cadillac.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-582422
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

15 ساعت قبل، TheMehrdad گفته است:

بنظرتون دوست دارید چه اتفاقی یکی دو سال بعد یا بیشتر داخل آرساکیا یا زندگیتون بیوفته؟

سوال فوقالعاده سختی بود مهری...😬

  • مرسی 1

Ho sentito che domani hai un esame. In bocca al lupo

شنیدم فردا هم یه آزمون دیگه ست! امیدوارم موفق باشی!

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GodWorld.png

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-582464
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من آرزوی ای ندارم و هر چیزی خیر باشه همونه و کلا از تهه دلم دوست دارم واسه همه پلیر ها اتفاقاته خوبی بیوفته واسشون آرزو موفقیت دارم!

           

  Be the one that nobody‌ thought you could be 

             

PermanenT

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-582515
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نمیدونم از این بپرس @TheWeeknd

ɴᴜᴍʙᴇʀ  ᴏɴᴇ  ꜰᴀᴍɪʟʏ

1125551-MohammadAmin

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-582665
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۶/۱۵ در 02:26، ijoker گفته است:

جان من از این بحثا را نندازید

الان دوباره به خاطر حرف های سیاسی هشدار می گیرم.

حرفی هم میزنیم می بینی اصلا ربطی به سیاست نداره ولی به خاطر برداشت ناظم بر اساس تجربیات قبلی هشدار می گیریم.

ناظما همه گونی بدستن 😂

خدا برایم کافیست...

                         Alarm.png

     ما از آن سوخته دلانیم       

           که ز کس کینه نداریم 

                 یه شهر دشمن ماست یه دوست نداریم

                                   𝒜𝓁𝒾                                                                         

                                                                                            

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-583207
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، Alarm گفته است:

ناظما همه گونی بدستن 😂

🤣

  • 𝕲𝖔𝖉𝖘 𝕿𝖊𝖆𝖒

fc8701_26IMG-2110.gif

4bba22_25IMG-1371.png

fc8701_26IMG-2110.gif

1130065-HiraD

1126353-SuperHero

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-583234
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست دارم کنار @Schizophrenia @Mehrdad تو جاده با یه ماکسیما اونم هوا بارونی بریم شمال

تو گیم هم هاستر شم /sethpall -1 0 بزنم

  • دوست دارم که 1

بازیچه نشو اشکان، بیرحم تر از هشتاد

کز میخوره پشمات، در اومده اشکات

 

316619_2484158514622021999327.gif

ShahaaB.png

MeshkiManam.png

316619_2484158514622021999327.gif

 

 
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-584276
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۶/۱۵ در 01:04، Mehrdad گفته است:

بنظرتون دوست دارید چه اتفاقی یکی دو سال بعد یا بیشتر داخل آرساکیا یا زندگیتون بیوفته؟

@TheReza @Syd @AliSm @Meshki @HamedKhan @aryan82 @Celeste @Abolfaazl @karadayii @AkbarGta @ArtaMis @GodWorld @Elone @Teymurnplasht @Rha @Arsoo @Albus @Schizophrenia @kopli @Darkping @AbneR @Resurrect @AdmBoT @AIIison @MaxTeR @LoverBoy @RedDragon @farbod @mehrdad @AmirMamad @Sath

و بقیه دوستان

هرچی خدا بخواد 

بر این زادم و هم بر این بگذرم ، چنان دان که خاک پی حیدرم.

President.png

مصاف بود و جنگ بود، امام ما حذر نکرد!

فدائیان خویش را برای خود سپر نکرد!

به روی قلب میهنم، به افتخار حک کنید!

که مَرد بود رهبرم فرار از خطر نکرد!

bb56-Intelligence-Quotient.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-584305
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
در ۱۴۰۳/۶/۱۵ در 01:26، ijoker گفته است:

جان من از این بحثا را نندازید

الان دوباره به خاطر حرف های سیاسی هشدار می گیرم.

حرفی هم میزنیم می بینی اصلا ربطی به سیاست نداره ولی به خاطر برداشت ناظم بر اساس تجربیات قبلی هشدار می گیریم.

😂😂😂🤧xd

1125757-Realest.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-589331
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۶/۱۵ در 01:04، Mehrdad گفته است:

بنظرتون دوست دارید چه اتفاقی یکی دو سال بعد یا بیشتر داخل آرساکیا یا زندگیتون بیوفته؟

@TheReza @Syd @AliSm @Meshki @HamedKhan @aryan82 @Celeste @Abolfaazl @karadayii @AkbarGta @ArtaMis @GodWorld @Elone @Teymurnplasht @Rha @Arsoo @Albus @Schizophrenia @kopli @Darkping @AbneR @Resurrect @AdmBoT @AIIison @MaxTeR @LoverBoy @RedDragon @farbod @mehrdad @AmirMamad @Sath

و بقیه دوستان

ایشالا اتفاق های خوبی در راهه 😉🏻

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-589666
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۶/۱۴ در 14:34، Mehrdad گفته است:

بنظرتون دوست دارید چه اتفاقی یکی دو سال بعد یا بیشتر داخل آرساکیا یا زندگیتون بیوفته؟

@TheReza @Syd @AliSm @Meshki @HamedKhan @aryan82 @Celeste @Abolfaazl @karadayii @AkbarGta @ArtaMis @GodWorld @Elone @Teymurnplasht @Rha @Arsoo @Albus @Schizophrenia @kopli @Darkping @AbneR @Resurrect @AdmBoT @AIIison @MaxTeR @LoverBoy @RedDragon @farbod @mehrdad @AmirMamad @Sath

و بقیه دوستان

اگه یه روزی رفتوم موروم او بالا مالاها

d164624_InShot_20260507_211300579.gif

1131825-ParvaneX.png

m536127_InShot_20260507_211300579.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-590247
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...
  • 1 ماه بعد...

من می‌خوام ارساکیاگیم از دست چند نفر راحت باشند 

Naakhoda | kadkhodaa | intelligent 

تو این 2 سال همین میخوام

☠️❤️☠️

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-635234
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۶/۱۵ در 01:26، ijoker گفته است:

جان من از این بحثا را نندازید

الان دوباره به خاطر حرف های سیاسی هشدار می گیرم.

حرفی هم میزنیم می بینی اصلا ربطی به سیاست نداره ولی به خاطر برداشت ناظم بر اساس تجربیات قبلی هشدار می گیریم.

امان از دستت ممدرضا

1116989-Destroyer

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/47995-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/#findComment-637217
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...